Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die vertel ik mijn geheim dus niet. 
). Hij heeft dus hetzelfde rooster, maar is niet op vrijdag vrij maar op donderdag. Bewust een andere dag, moet ook nog wat me-time hebben.
Huilen, moeten eten midden in de nacht en vieze luiers.

er komen onkruidvrije tegels en ik heb 3 bloembakken met hortensia's besteld. Ziet er toch een stuk netter uit dan een jungle vol onkruid, ik kan d'r gewoon niet mee overweg.
Wieden en bijhouden lukt, daarnaast komt jaarlijks de hovenier om alle fruitbomen te snoeien. Wij hebben: Conference peren, kweeperen, meerdere Elstar bomen, Granny Smith, verschillende pruimen bomen, wilde perzik, Moerbei en vijg. 
).
Vorig jaar 100+ tegels eruit gewipt en denk hetzelfde aantal planten teruggeplaatst
Ook een krentenboompje, zo leuk. En een appelboompje. Een meter hoog en ik had gewoon al 4 appels dit jaar! Verder ook wat haagspul geplaatst dat het goed doet. Ik word er zo blij van, al zullen anderen het wellicht veel en slordig vinden. M'n tuin gaat z'n gangetje maar. Ik haal de hangende en ander stom onkruid af en toe weg. En afgelopen zomer ook potten vol slakken baaaaahhhhhh....