Boom vol dieren en andere prullaria in veelal rood en zilver.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Wat een mooie bomen hier allemaal. Ik heb die van ons ook opgezet van de week. Sint vieren we ergens anders, dus ik vond het wel best. Mijn oudste was eerst tegen opzetten voor Sint, tot ze een mooie bal in haar schoen kreeg![]()
[ Afbeelding ].
EedihcrO schreef:Wat een mooie bomen hier allemaal. Ik heb die van ons ook opgezet van de week. Sint vieren we ergens anders, dus ik vond het wel best. Mijn oudste was eerst tegen opzetten voor Sint, tot ze een mooie bal in haar schoen kreeg![]()
[ Afbeelding ].
Hier is het pakket nog steeds niet af. Bijna! En het allermoeilijkste moet nog. Namelijk het schrijven van de brief/kaart. Maar ook dat komt vast wel goed. Ik heb echt zoveel zin in de komende weken. Wachten in spanning of alles in de smaak valt en hoe het eigen pakket is. En alle andere mooie pakketten bewonderen. Kan niet wachten!
germie schreef:Neonlight schreef:Mooie boom, maar ik ben benieuwd hoeveel ballen er sneuvelen met de puberhond.![]()
Hier werd gisteren de eerste bal eruit gekwispeld.
Je hebt ook plastic ballen hoor, haha. Maar ik geef toe, die zijn niet zo mooi
Esmee_RS schreef:Mooie kerstbomen komen er voorbij! Maar ik blijf blij met mijn besluit om niets te hebben