Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:38

Ik heb gisteren de kerstboom maar eens opgezet, ik had zoveel nieuwe dingen gekocht, dat t eigenlijk te veel was, dus nu heeft mijn lootje er een cadeautje bij :D

Boom vol dieren en andere prullaria in veelal rood en zilver.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Krtek

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:06

Mooie boom!

Ik ga morgen die van mij afzagen. Dan ga ik hem vrijdag avond of zaterdag ochtend in huis zetten, nu al zin in *\o/*

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:31

Alle kerstversieringen zien er altijd zo gezellig uit <3

De tijd is voorbij gevlogen.
Morgen nog 1x shoppen en dan heb ik de cadeautjes denk ik wel.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:39

Banjer schreef:
Tanya: welke snacks vind je lekker?

Zoute popcorn! Witte chocolade met macadamia noten, veel dingen die zoet zijn eigenlijk :')
Maar ik probeer nooit te veel zoetigheid in huis te halen omdat ik het dan op ga eten en dat is niet goed voor me, lol.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 21:59

Er kwam weer een mooie boom voorbij.

Het is gelukt om mijn hints te maken vandaag! Mijn pakket is klaar om verzonden te worden, denk ik. {:)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 22:23

Ook al zo'n mooie boom, tof!
Hier is het pakket bijna compleet.
De doos is er al en de hints heb ik ook bedacht. Hopelijk zijn die een beetje leuk!
Én hopelijk vind mijn lootje het pakket leuk haha.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 00:48

Ik ben klaar! En ik denk dat het een leuk, nuttig en passend pakket is geworden! Nu hopen dat mijn lootje dat ook vind!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:59

Ja nu begint het zo vekende gevoel weer, is het leuk, is het genoeg, is het wat ze verwachten of hopen :=

Altijd minder :Y)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 09:03

Al die leuke kerstbomen die langskomen, had ik die van mij al gedeeld? Afbeelding

Ik wil nog graag een paar kleine cadeautjes eronder leggen voor mijn vriend als verrassing zonder dat het te gek wordt, dus nog even wat inspiratie gaan opdoen :o.

Ik vind het ook zo gezellig als ik naar huis rijd van het werk of uberhaupt in het donker dat overal alle kerstverlichting aanstaat <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 09:08

Leuke boom! En ja, die gezelligheid van de lichtjes <3

Ik struggle altijd met de hoeveelheid decoratie in de boom, ik vind zo’n volle bomen er altijd leuk uitzien maar ik durf niet :') :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 09:15

Dankjewel Nala! Ik hou ook van een volle kerstboom, hadden nog meer kerstballen maar vriendlief vond dit voldoende (ik zie nog teveel kale plekjes) Komt denk ik ook wel omdat ik bij de intratuin gewerkt heb en daar mochten we helemaal onze gang gaan en hoe voller hoe beter.

Maar bij ons wat minder vol, ook wel met in het achterhoofd dat we een puberhond van 7 maanden hebben rondlopen en we dan wat back-up hebben aan kerstballen aangezien we wel voor glazen ballen zijn gegaan haha.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:16

Wat een mooie bomen hier allemaal. Ik heb die van ons ook opgezet van de week. Sint vieren we ergens anders, dus ik vond het wel best. Mijn oudste was eerst tegen opzetten voor Sint, tot ze een mooie bal in haar schoen kreeg :')
Afbeelding.

Hier is het pakket nog steeds niet af. Bijna! En het allermoeilijkste moet nog. Namelijk het schrijven van de brief/kaart. Maar ook dat komt vast wel goed. Ik heb echt zoveel zin in de komende weken. Wachten in spanning of alles in de smaak valt en hoe het eigen pakket is. En alle andere mooie pakketten bewonderen. Kan niet wachten!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:19

Mooie boom, maar ik ben benieuwd hoeveel ballen er sneuvelen met de puberhond. :=
Hier werd gisteren de eerste bal eruit gekwispeld. :))

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:23

EedihcrO schreef:
Wat een mooie bomen hier allemaal. Ik heb die van ons ook opgezet van de week. Sint vieren we ergens anders, dus ik vond het wel best. Mijn oudste was eerst tegen opzetten voor Sint, tot ze een mooie bal in haar schoen kreeg :')
[ Afbeelding ].

Slim!! Hahaha

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:31

Neonlight schreef:
Mooie boom, maar ik ben benieuwd hoeveel ballen er sneuvelen met de puberhond. :=

Je hebt ook plastic ballen hoor, haha. Maar ik geef toe, die zijn niet zo mooi

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:38

Ik heb er daarom ook plastic ballen in hangen. Op kantoor alleen maar plastic ballen, in de woonkamer (die moet nog gezet worden) onderin plastic ballen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:56

Prachtige bomen allemaal <3

Hier staat de boom ook weer sinds zondag. De eerste 2 (stoffen)ballen zijn gesloopt door de hond, daarnaast heeft zij ook de kralenketting eruit getrokken, een van de katten heeft er ook al 2 ballen uit gehaald en de robotstofzuiger ging ervandoor met het lichtsnoer :Y)

Maar hij staat nog en gelukkig hebben wij geen glazen ballen haha! We hebben vooral plastic ballen en een paar van stof.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:17

EedihcrO schreef:
[ Afbeelding ].

Hier is het pakket nog steeds niet af. Bijna! En het allermoeilijkste moet nog. Namelijk het schrijven van de brief/kaart. Maar ook dat komt vast wel goed. Ik heb echt zoveel zin in de komende weken. Wachten in spanning of alles in de smaak valt en hoe het eigen pakket is. En alle andere mooie pakketten bewonderen. Kan niet wachten!

Die cactussen van jou zijn wel ideaal, zie ik. Kunnen zelfs door mensen die geen groene vingers hebben verzorgd worden +:)+

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:19

Mooie kerstbomen komen er voorbij! Maar ik blijf blij met mijn besluit om niets te hebben :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:25

Ik twijfel nog. We zijn in de week van kerst op wintersport dus eigenlijk staat hij dan half half voor niks. Denk dat het stiekem toch een klein boompje in de hoek op het aanrecht wordt. We hebben een open keuken dus dan kijk je er toch nog mooi tegen aan. Komende weekend maar even alles van zolder halen. Het stoffen van de verbouwing is wel zo goed als voorbij gelukkig

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:57

germie schreef:
Neonlight schreef:

Je hebt ook plastic ballen hoor, haha. Maar ik geef toe, die zijn niet zo mooi

Haha ja weet ik, maar die vinden we inderdaad niet zo mooi. Daarbij is hij bijna nooit alleen beneden en kunnen we hem corrigeren als hij eraan zit. Hij heeft in het begin wat interesse getoond, maar nu niet meer. Hij loopt er alleen soms tegenaan, maar onderin hebben we de haakjes wat strakker dicht geklemd. Dus even afkloppen :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:01

Esmee_RS schreef:
Mooie kerstbomen komen er voorbij! Maar ik blijf blij met mijn besluit om niets te hebben :D

Hier net zo. En mijn woonkamer is nog mooi versierd met 2 toiletpotten in doos. :+ Ok, die zijn voor de kerst als het goed is geplaatst. Verder dus een badkamermeubel in de woonkamer, tegels, kranen, radiator, en alles wat nog de nieuwe badkamer in moet. Echt geen ruimte voor een boom nu.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:51

Onze hond doet niets aan de kerstboom, maar het is de staart die het eruit zwiept. :))
En dan staat ze daarna heel verschrikt te kijken. :knuffel:

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:00

Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?

Ik kijk het liefst horror óf mega romantische vrouwen films :')

En ik eet er eigenlijk helemaal niks bij :o soms wat drinken maar meestal helemaal niks _O-

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:16

Ik heb al wat ideeën voor hints, geen idee of het moeilijk of makkelijk is. Gaan we tzt zien dus als lootje pakket heeft ontvangen :+

Is het al verzendtijd? O:) :D