Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?
90 day fiance is wel m'n guilty pleasure.
Roosch schreef:pradadaan schreef:Ik ben geen mega serie kijker, films vind ik op zijn tijd wel leuk maar dat is meestal rond deze periode en dan de kerst films
Qua snacks ben ik gek op zout. Dus ribbel naturel chips, zoute popcorn, gezouten pinda’s of de gebrande en gezouten pistache noten
Die laatste. Maar dan van de markt. Zo verzot op.

(eeuwige romanticus
)

En afgelopen jaar 'even' mn achterstand van de marvel films ingehaald. Waarom heb ik die niet eerder ontdekt? Verder toch misschien iets meer percentage dat fantasy is denk ik met als ultieme favoriet The Lord of the Rings.
Citaat:Weekvraag week 48
De Engelse en Australische haha. Temptation Island is ook een favoriet
En (sttt) - mijn vriend kijkt dan ook wel mee naar B&B vol liefde en Boer zkt Vrouw
mijn man mag geen melk dus de keuzes voor chips zijn wel beperkt wat betreft er hier over t algemeen in huis is. Zelf lust ook ook prima Cheese/Onion of Paprika maar die mag hij dus niet meer hebben...
. Wat ook kan is verzending via DHL naar pakketpunt Primera Stiens. Ik woon aan een weg met 2 straatnamen en 2x nr. 27 B, mijn huisnummer. HINT
)
Doorheen het jaar volg ik eigenlijk vrij weinig maar in de herfst komt altijd alles tegelijk
Ik wacht ook echt weer met smart op MAFS en EOTB 
, etc vallen altijd wel in de smaak.