Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:57

Ik ben niet zo’n tv-kijker, qua films vind ik vooral fantasy en Disney leuk. Geen horror of veel vechten iig.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:59

Ik ben ook erg van de 'domme tv' zoals van die liefdes en dateprogramma's. Dan hardop lachen en genieten van andermans leed en drama. Love it. :))

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:05

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?

Ik kijk vooral serie's op TLC, 1000 pound sisters, 90 days, sister wifes, enz.
Van die domme vermaak dingen haha
De laatste week ziek thuis heeft Netflix overuren gedraaid met films.
Maar meeste van al kijk ik wat er opgezet word aangezien ik hier in huis geen chef afstandsbediening ben zeg maar... :')

En snacken tja sorry maar dat is chips.

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:06

Oja! Tlc! <3 90 day fiance is wel m'n guilty pleasure. :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:07

TLC heb ik veel gekeken maar momenteel niet echt. Hoewel nu wel TLC op staat. :))

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 23:21

Ik kijk graag sitcoms: modern family, how I met your mother, brooklyn 99, superstore, the big bang theory, scrubs, the middle, etc :D

Qua films kun je me met veel blij maken: comedies, niet té cliché romcoms, animatie… alleen geen zinloos geweld a la amerikaanse films of horror _O-

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:19

Leuke weekvraag weer! Ik ga heel goed op het genre drama! Het kan niet dramatisch genoeg…verder mag er wel een beetje spanning in zitten, maar geen horror. Een thriller kan ik soms waarderen. Actie prima, zolang het maar niet continue schieten en neersteken is. Verder vind ik NL films vaak ook leuk en in deze tijd vind ik kerstfilms ook lekker wegkijken.

Qua series blijf ik Orphan Black goed vinden en Breaking Bad ook. The Handsmaid’s tale blijft ook boeiend. Qua films is City of Angels favoriet. Maar ik kijk films en series zelden twee keer.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:20

Roosch schreef:
pradadaan schreef:
Ik ben geen mega serie kijker, films vind ik op zijn tijd wel leuk maar dat is meestal rond deze periode en dan de kerst films :=
Qua snacks ben ik gek op zout. Dus ribbel naturel chips, zoute popcorn, gezouten pinda’s of de gebrande en gezouten pistache noten <3

Die laatste. Maar dan van de markt. Zo verzot op. :9

Heb je die van de notenshop al eens gehad? Die zijn mijn favoriet <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:24

Ik kijk niet heel vaak films of series, maar als ik het doe dan kijk ik wel graag naar bijvoorbeeld House, of Greys anatomy, of good doctor.

Maar films als Mean Girls en White Chicks etc kunnen me ook altijd nog bekoren _O-

Snacks erbij kan ik beter niet doen O:)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:30

Series van die kostuumdrama's bv Bridgerton en Downton Abbey.

Mocro maffia en
The Handmaid's Tale

Nu kijk ik "bij ons op de wallen" op npo3.
Ook wel grappig.

Misschien dat ik Gooische vrouwen ook nog wel ga kijken.

Snacks tja wat niet.
Ik lust alles dat is het probleem.
Gele m&m is lekker, kaasstengels of chips

Films van Disney vind ik ook leuk.

Op de gewone tv kijk ik ook weleens the big bang theory dat soort series.

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:48

Excuus voor het verder niet heel veel reageren op iedereen, druk de extra zorg voor de paarden en thuis proberen om weer bij te komen qua opruimen :o

Weekvraag week 48

Ligt eraan of ik alleen kijk of met vriendlief
Met vriendlief kijken we graag naar genres als : Vikings, Arrow, Urk , Meilandjes , Marvel films, The Witcher, dus heel gevarieerd :j
Als ik alleen kijk kijk ik graag naar Historische drama : Outlander, The Crown , en naar hele foute romantische films , die zijn echt mijn guilty pleasure :') (eeuwige romanticus :+ )

Ik snack van alles, chips, chocolade pinda's, cashewnoten, soms maak ik een borrelplankje met wat kaasjes. Eet sinds 2 maand niet meer koolhydraatbeperkt op advies van de arts, dus ik mag gewoon weer alles eten :o

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 01:30

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48

Ik kijk van alles behalve horror. Thriller ook niet vaak. En als ik dan wat kijk liefst dan met iemand erbij :))

Laatste tijd vooral een paar foute, voorspelbare kerstfilms gezien :)) En afgelopen jaar 'even' mn achterstand van de marvel films ingehaald. Waarom heb ik die niet eerder ontdekt? Verder toch misschien iets meer percentage dat fantasy is denk ik met als ultieme favoriet The Lord of the Rings.

En qua series toch vaak wat fantasachtig. Maar ook dat loopt wel wat uiteen. Op netflix heb ik Casa da papel, stranger things, umbrella academie, the OA, witcher, Dark Chrystal, Bridgerton inmiddels 2x of meee bekeken (lles weer terug kijken bij elk nieuw seizoen). Friends is een serie die ik 10001 keer heb gekeken en kan kijken.

Voor netflix etc bleef ik thuis voor Greys anatomy en als we heel ver terug gaan bleef ik thuis - of nam ik op op een videoband - voor Commisares Rex haha.

Ik hou van chipies, chipitos als echte favoriet. Maar ook ik moet wennen aan de veranderingen en vooral de prijs. Hapjes in vorm van een toastje met smeersels of kaas/worst is ook heerlijk. Wel alle 'hartige dingen' afgesloten met chocolade of waterijs.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 07:55

Ik kijk zo goed als geen TV, dus geen series en maar heel af en toe een film... Dan ga ik wel goed op romcoms zoals met Hugh Grant..... Vorige week met mijn vriendin in Spanje nog naar MammaMIa 1 en 2 gekeken :o
Daarbij een glas wijn en iets van chips of kaas of toastjes...

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 07:59

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48

Ik ben dol op GTST, kijk ook altijd de hele week op woensdagavond als mijn zoontje op bed ligt :D

Snacken probeer ik iets minder te doen, maar een bak nacho's vind ik toch wel heel erg lekker! :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:18

Citaat:
Weekvraag week 48

Ik kijk verschillende dingen, maar ben vooral gek op kostuumdrama's zoals Outlander, Die Kaiserin, Downton Abbey, Pride and Prejudice, etc.. Foute kerstfilms gaan er op dit moment ook wel goed in. Waar ik niet van houd, is van horror en thriller; ik ben echt een watje namelijk.

Ik snack er verschillende dingen bij. Bugles gevuld met kaas uit een tube (Danish chef, kruiden) is mijn guilty pleasure. Soms pak ik er een lekker kaasje bij of eet ik chocolade of iets zelfgebakken en drink ik er thee bij. Ik ben wel echt een avondsnacker want overdag vergeet ik vaak te eten.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:22

Ik kijk echt vanalles op tv, net waar ik zin in heb...
Ip dit moment zijn chips m'n favoriete snack daarbij, of chocopepernoten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:36

Oja, "brainless entertainment" kijk ik ook wel haha. Ik heb de luxe (voorlopig nog) om 's middags thuis te eten, en dan kijk ik Blind getrouwd :) De Engelse en Australische haha. Temptation Island is ook een favoriet :') En (sttt) - mijn vriend kijkt dan ook wel mee naar B&B vol liefde en Boer zkt Vrouw :')

En idd - Downtown Abbey. Heerlijke serie!
Ben nu bezig met De tattoeëerder van Auschwitz en De Joodse Raad.

En Marvel. Mijn vriend kijkt graag actie - ik niet. Maar Marvel is een compromis, veel humor. I love Deadpool haha.

Oeh, nog een lekkere snack: zoute popcorn. Helaas ben ik erg kieskeurig - de popcorn om zelf te maken vind ik niet lekker. Ik mis de emmers van de videotheek destijds!
Eerder deze week nog een gesprek met mijn kiné - die kijkt amper tv, kent de Gremlins en de Goonies en Jumanji niet. Hij is van '97, en krijgt met kerst bioscooptickets van mij haha.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:37

Die emmers popcorn heb je heel soms bij de Lidl!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:37

Hier kijken we graag naar series als Castle, Midsomer Murders, New Tricks, Rizolli & Isles, Elementary etc. Ik lust graag wat zoets maar Chips op zn tijd gaat er ook zeker wel in :j mijn man mag geen melk dus de keuzes voor chips zijn wel beperkt wat betreft er hier over t algemeen in huis is. Zelf lust ook ook prima Cheese/Onion of Paprika maar die mag hij dus niet meer hebben...

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:38

Oja Boer zoekt vrouw en BB vol liefde uiteraard
Kostuumdrama’s heet het wat ik bedoelde ja, dat kan ik echt hele dagen kijken

Op dit moment kijk ik ook elke foute kerstfilm :o

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 08:55

nevica schreef:
Die emmers popcorn heb je heel soms bij de Lidl!

Zo heel af en toe kom ik ze idd tegen - en dan koop ik meteen een voorraadje haha.
Vroeger hield ik die emmers ook bij, heel handig op de wei haha. Volgens mij staan er nog steeds een paar in mijn tuinhuis :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:05

Series... eigenlijk kijk ik bijna geen TV, maar doe ik dat wel dan BBCOne, Masterchef, Dag in de dierentuin, NCIS en dat soort series. Zonder snacks, meestal met een bakje koffie en een koekje.

Belangrijk: degene die mij heeft moet onder het adres op het pakketje zetten: NIET AFLEVEREN BIJ DE CULTUURFABRIEK MAAR ER TEGENOVER, ROOD HUISJE. Dit is tevens een soort hint voor mijn lootje :+ :+ :+ . Wat ook kan is verzending via DHL naar pakketpunt Primera Stiens. Ik woon aan een weg met 2 straatnamen en 2x nr. 27 B, mijn huisnummer. HINT :+ :+ :+

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:10

Wat ik kijk is best breed denk ik. Alleen horror niet en thriller vind ik ook niet altijd fijn. Als ik alleen ben dan kijk ik vaak wel een romcom of nu een kerstfilm idd. Bridgestone, verginnriver, the crown ook. En met mijn man samen alle dc, Marvel, lotr, hobbit en Harry Potter etc. En friends en big bang enzo kijken we ook graag.

Bij voorkeur met een zak chips, maar de keuze daarin is niet heel reuze bij mij. Gelukkig lust ik ook graag naturel en dat is praktisch overal wel verkrijgbaar. AH ribbel heeft wel de voorkeur.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:32

Weekvraag week 48

Momenteel is mijn lijstje wat ik volg:
- Gooische Vrouwen
- Expeditie Robinson
- Bureau Maastricht
- HNTM (alhoewel dat alweer bijna afgelopen is :()
- Is net afgelopen, maar de verraders vind ik ook erg leuk
- Paradise hotel
- Dames in de dop

Mijn vriend kwam met die laatste 2 af en met name Paradise Hotel is echt geweldig voor de drama _O- Doorheen het jaar volg ik eigenlijk vrij weinig maar in de herfst komt altijd alles tegelijk :') Ik wacht ook echt weer met smart op MAFS en EOTB :+

Ik hield altijd echt van chips, maar sinds al die recepturen veranderd zijn vind ik de meesten niet zo lekker meer als dat ze vroeger waren... Lekkere kaasjes en worst zijn wel favoriet. Halen dat bijna iedere zaterdag op de markt. Maar ook dingen uit de airfryer zijn top, bijvoorbeeld de Old Amsterdam bitterballen <3

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 11:12

Weekvraag week 48
Ik kijk graag Harry Potter, Game of Thrones, Pirates of the caribbean, maar ook chicago pd, chicago med, chicago fire, fire country, of ook van die politie achtervolgingen, of met de douane. :D

Snacks eet ik er eigenlijk niet bij, maar iets met chocolade of redband duo, Lindt, haribo starmix, beertjes, primavera <3 , etc vallen altijd wel in de smaak. :o