Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 20:25

Linnie050 schreef:
Wat leuk zeg je versiering aan het plafond.

Hang je alleen wat aan het rek tijdens de kerstdagen of hangt er de rest van het jaar iets anders aan?

dankjewel allemaal. Het rek hangt er altijd met daarin de nepplanten. We hadden zaterdag nog extra kerstballen gekocht bij de intratuin dus we hadden er nu zo veel over dat we bedachten er nog wat in dat rek te hangen, vind het zelf ook erg leuk :)

En ja de boom is vroeg, ik heb zo'n hekel aan de donkere dagen dus als ik wat extra licht kan hebben dan vind ik dat heerlijk hahaha. Maar ik snap heel goed dat mensen wachten tot na sinterklaas. Is ook wel wat werk om de boom nu goed te blijven houden tot ergens begin januari, maar met consequent steeds water blijven geven gaat dat tot nu toe ieder jaar goed :)

De weekvraag:
Ik kijk het liefste een komedie/actiefilm, al kijk ik meer series eigenlijk. Momenteel staat de Big Bang Theorie (voor de zoveelste keer) weer op de kijklijst, maar ik vind bv. series als Orange is the New Black, Bridgerton ed ook heel leuk. Verder kijken we vaak wat tv series terug, zoals Het perfecte plaatje, Hunted en ik vind ook series als Hollands Next Top Model en Expeditie Robinson heerlijk simpele tv.
Qua snacks lust ik veel; chocolade, chips, nootjes, (glutenvrije) toastjes met preparé etc. Ben wel echt een snacker voor de tv, dus giet meeestal een kleine hoeveelheid in een bakje zodat ik niet ongemerkt veel te veel opeet.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 20:27

Oeh ik vind de weekvraag van week 47 lastig! Ik heb eigenlijk overal genoeg tijd voor. Ik zit in een fase waarin ik mezelf enorm aan het ontwikkelen ben en nieuwe dingen uitprobeer. Dus die vraag kan ik helaas niet echt beantwoorden!

Weekvraag 48:
Ik ben gek op horrorfilms! Of mysterieuze series. En het liefst eet ik daar heel veel chips en chocola bij maar in de praktijk eigenlijk nooit iets ~~}>

germie

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 20:34

Ik hou van horrorfilms. En soms ook ziekenhuisseries of waargebeurde documentaires.
Qua snacks pindaflips, of naturel ribbelchips. Of een goed stuk chocola.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 20:37

marleen_88 schreef:
Ik ben een Disney en Pixar kijker. Aristokatten blijft mijn lievelings, die kijk ik meerdere keren per jaar. O:)
Series kom ik net als Nevica niet in, haak vrij snel af.

En als snack: droge worst en oude kaas.

Marieeeeee. <3 <3 <3 Ik heb echt vanalles van Marie hier thuis staan. En dat terwijl ik katten niet leuk vind. :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 20:42

nevica schreef:
marleen_88 schreef:
Ik ben een Disney en Pixar kijker. Aristokatten blijft mijn lievelings, die kijk ik meerdere keren per jaar. O:)
Series kom ik net als Nevica niet in, haak vrij snel af.

En als snack: droge worst en oude kaas.

Marieeeeee. <3 <3 <3 Ik heb echt vanalles van Marie hier thuis staan. En dat terwijl ik katten niet leuk vind. :))

Jaa, Marie is briljant. En de spetterende Toulouse met zijn dikke staart vind ik heerlijk. _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 20:54

Ik heb geen tv :+
Maar ik kijk af en toe op de laptop eens een serie of film.

Laatst hebben we Clarksons Farm gekeken, dat vind ik dan nog wel grappig.
Maar verder houd ik vooral van tekenfilms en animatie eigenlijk.
Central Park vond ik helemaal geweldig. Een soort musical tekenfilmserie :)) Helaas na drie seizoenen gestopt.
En ik zit elke dinsdag enthousiast te wachten op de nieuwste Bob's burgers aflevering.
Disenchantment vond ik ook erg goed.
Vroeger volgende ik ook graag anime series. Tegenwoordig alleen nog Dragonball.

Disney en Pixar films vind ik ook vaak leuk ja. Brother Bear vond ik een van de leukste ooit :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:01

Ik ben ook niet echt een tv kijker

Maar momenteel volgen we Expeditie Robinson en Bureau Maastricht.

Mijn man houd wel van films en series, de series volg ik dan met half oog mee.
We hebben net Cross afgekeken en we wachten op nieuw seizoen van Reacher

Ohja en guilty pleasure van mij is momenteel het programma Muscels and Brains op net5. Dat kinderachtige gejammer vind ik niks, maar die spellen zijn leuk om mee te denken :D

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:14

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?

Ik kijk graag naar engelse detectives. Nu richting de kerst de good witch en kerstfilms.
Verder kijk ik nog wel eens naar James Herriot. Ligt er net aan waar ik zin in heb of waar er hier naar gekeken wordt. Series als heel holland bakt en de great british sewing bee vind ik ook leuk om te volgen.
Van alles wel wat.
Snacken droge worst, kaas, soms chips.
Laatst bijgewerkt door Gea99 op 27-11-24 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:14

Weekvraag 48 - ook hier kijken we vooral horror. Films, series - maakt niet uit.
Als ik in mijn eentje kijk, kies ik vaak een documentaire. Oorlog, kernrampen, natuurrampen, true crime, ... Maar ook Bridgerton, Friends, Full House, ... En als ik ziek ben: Aladin :') Nostalgie haha.

Om te snacken: chips, nootjes, zoo-koekjes. Als ik meer moeite wil doen: toastjes met hummus.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:15

Weekvraag:

Ik ben gek op horror, spanning, sensatie, fantasie, humor.

Ik heb meerdere series die ik rustig 100 x kan kijken, Clarkson farm, Gilmore girls, the witcher, super natural, the vampire diaries.

Maar ik kijk naast engels ook graag in duits deens etc :j

Ik mag graag iets van noten, stukje kaas of worst. Als we luxe doen toastje met brie :j maar meestal eet ik niets als ik alleen een serie zit te kijken als m'n man aan het werk is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:17

Weet je wat nou zo prut is aan chips? De recepten zijn veranderd.

Ik had trek in chips nav jullie verhalen maar de chips van vroeger zijn die van tegenwoordig niet meer. ^) ^) ^)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:23

Ja chips nu is niets meer aan, de vroegere cream and chives of the cheese onion die waren echt lekker :j
Ik eet vrijwel nooit meer chips

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:24

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48

Ik kijk series: thrillers, ziekenhuis series zoals Grey's Anatomy. Of van die true crime story's.
Films kijk ik niet, duurt me te lang.

Ik eet er graag paprika chips of M&M's bij. Of een oud belegen kaasje en een glas witte zoete wijn <3

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:27

Ik ben geen mega serie kijker, films vind ik op zijn tijd wel leuk maar dat is meestal rond deze periode en dan de kerst films :=
Qua snacks ben ik gek op zout. Dus ribbel naturel chips, zoute popcorn, gezouten pinda’s of de gebrande en gezouten pistache noten <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:28

Roosch schreef:
Weet je wat nou zo prut is aan chips? De recepten zijn veranderd.

Ik had trek in chips nav jullie verhalen maar de chips van vroeger zijn die van tegenwoordig niet meer. ^) ^) ^)

Chips valt tegen, dat kopen we niet meer. :')
Oeh blauwe M&M's zijn ook lekker ja! :9

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:30

pradadaan schreef:
Ik ben geen mega serie kijker, films vind ik op zijn tijd wel leuk maar dat is meestal rond deze periode en dan de kerst films :=
Qua snacks ben ik gek op zout. Dus ribbel naturel chips, zoute popcorn, gezouten pinda’s of de gebrande en gezouten pistache noten <3

Die laatste. Maar dan van de markt. Zo verzot op. :9

We trekken dit jaar lootjes met de familie van m'n vriend. Wat staat er op de mijne? Onder andere een zak verse pistachenoten van de markt. :') verder zoek ik nog wat inspiratie, want ik ben met m'n verjaardag zo verschrikkelijk verwend dat ik t nu helemaal niet meer weet. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:33

En zo'n zak belandt dan ook bij dat lootje? :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:35

Klopt, die oude chips waren veeeel lekkerder. Ik mis ook nog steeds die Cheetos frietjes, die waren zó lekker.

Citaat:
Weekvraag week 48

Ik ben qua films gek op Harry Potter, Star Wars, Lord of the Rings/Hobbit en natuurlijk Disney/Pixar. Ook The Green Mile, Forrest Gump, Legends of the Fall, Notebook enz. kan ik keer op keer kijken.
Genres als horror of thriller kan ik hélemaal niks mee...durf het gewoon niet te kijken! := Ook té ingewikkelde films vind ik niet zo, moet niet te veel nadenken tijdens het kijken haha.
Ben ook niet zo'n serie kijker, heb wel Dexter, Modern Family en nu Gooische Vrouwen gekeken.
Als snack het liefst toch chippies, Maltesers, zoute popcorn of eventueel ijs. :D
Laatst bijgewerkt door mriek1990 op 27-11-24 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:37

Ja nee op m'n verlanglijstje he. :')

Oh jongens, nog 1,5 week en dan mogen de eerste pakketten verstuurd worden!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:39

Roosch schreef:

Ik vind jou echt zo grappig. :D

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:41

Citaat:
Weekvraag week 48

Ik houd van tv waar je vooral niet te hard bij na moet denken. Ik heb dan ook een voorliefde voor sitcoms en zo. echt een guilty pleasure. En als snack.. lekker kaasje en een worstje.
al zit ik nu lekker een zak taaitaai leeg te snacken :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:41

mriek1990 schreef:
Roosch schreef:

Ik vind jou echt zo grappig. :D

I'll take that as a compliment. :)) <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:45

Citaat:
I'll take that as a compliment. :)) <3

Ook zeker doen ♡

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:47

Ik ben het helemaal eens met mriek. :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:52

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 48

Romantische series (bridgerton bijvoorbeeld) of spannende thrillers (cross, criminal minds en mocro maffia zijn de laatste die ik gekeken heb.) Maar ook van die simpele reallifeseries waar je niet over na hoef te denken (de verhulstjes, temptation island, b&b vol liefde).

En qua snacks staat chips op 1. En verder jonge kaas met mosterd en (droge) worst.