Linnie050 schreef:Wat leuk zeg je versiering aan het plafond.
Hang je alleen wat aan het rek tijdens de kerstdagen of hangt er de rest van het jaar iets anders aan?
dankjewel allemaal. Het rek hangt er altijd met daarin de nepplanten. We hadden zaterdag nog extra kerstballen gekocht bij de intratuin dus we hadden er nu zo veel over dat we bedachten er nog wat in dat rek te hangen, vind het zelf ook erg leuk

En ja de boom is vroeg, ik heb zo'n hekel aan de donkere dagen dus als ik wat extra licht kan hebben dan vind ik dat heerlijk hahaha. Maar ik snap heel goed dat mensen wachten tot na sinterklaas. Is ook wel wat werk om de boom nu goed te blijven houden tot ergens begin januari, maar met consequent steeds water blijven geven gaat dat tot nu toe ieder jaar goed

De weekvraag:
Ik kijk het liefste een komedie/actiefilm, al kijk ik meer series eigenlijk. Momenteel staat de Big Bang Theorie (voor de zoveelste keer) weer op de kijklijst, maar ik vind bv. series als Orange is the New Black, Bridgerton ed ook heel leuk. Verder kijken we vaak wat tv series terug, zoals Het perfecte plaatje, Hunted en ik vind ook series als Hollands Next Top Model en Expeditie Robinson heerlijk simpele tv.
Qua snacks lust ik veel; chocolade, chips, nootjes, (glutenvrije) toastjes met preparé etc. Ben wel echt een snacker voor de tv, dus giet meeestal een kleine hoeveelheid in een bakje zodat ik niet ongemerkt veel te veel opeet.