Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:08

_AB_ schreef:
Leuk, plantjes! Altijd goed, mits niet giftig voor katten

Oh ja dat is hier ook een pré! Ik heb twee katten. Die het altijd wel lekker vinden als er ook iets voor hun in zit :)
Geen allergieën om rekening mee te houden voor de katten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:10

Ik hou ook van plantjes! Heb hier een prachtige Maranta Leuconora staan en een Aglaonema Silver Bay. <3 Ik zoek nog plantjes voor kleine donkere plekken in huis, heb nog wat kastjes op te vullen. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:15

Zertab schreef:
_AB_ schreef:
Leuk, plantjes! Altijd goed, mits niet giftig voor katten

Oh ja dat is hier ook een pré! Ik heb twee katten. Die het altijd wel lekker vinden als er ook iets voor hun in zit :)
Geen allergieën om rekening mee te houden voor de katten

Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. :')

De een heeft blaasgruis en mag alleen urinary voer. Dat gaat er ook goed in, soep, vleesje, paté, jammie.. :9

De ander is mega kieskeurig en blieft alleen Catisfactions. Ik had laatst per ongeluk Catessy's waarvan ik dacht dat het dezelfde waren. Ook na openen. Maar nee hoor.. :+
Oh en ze lust wel rode Felix. Maar daar likt ze alleen de gelei vanaf.

Verder heeft ze geen wensen hoor. :7

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:19

Hier een niet kieskeurige kat. Soms wel irritant. Klein verpakkingsmateriaal (glitter, piepschuim minibolletjes) om die reden liever niet. En ook geen giftige planten of bloemen, de DA ziet me aankomen als hij weer voor mogelijke vergiftiging moet worden opgenomen :))

Gewoon kattensnoep is prima. Of die likdingen. Ik kan geen plasticje meer openen in huis of hij komt aan rennen of het iets voor hem is :))

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:34

Ohja, klein verpakkings materiaal is hier ook niet ideaal, met een ondernemende 2-jarige die nog weleens dingen wil proeven die niet eetbaar zijn :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:35

Mijn eigen kat is niet kieskeurig, eet alles :+

En de kat die van mijn ouders is, is wel kieskeurig. Maar is wel gek op Yums (snoepjes)

Ik woon nog thuis dus vandaar dat ik beide katten om mij heen heb!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:43

Oh hier is alles welkom hoor! Ik lust alles, al moet ik wel een beetje op de pondjes letten. Niemand heeft allergieën oid en we zijn gek op leuk verpakkingsmateriaal :-D
We hebben wel planten in huis, maar ik vergeet ze vaker niet dan wel water te geven.

Hier ook een ondernemende 2 jarige, maar die stopt gelukkig niets zomaar in zijn mond. (Ok, behalve kippengraan. Dat vond ie geen succes :') )

Alvast sorry voor mijn toekomstige lootje.. ik vind mooi ingepakte cadeautjes echt fantastisch, maar ik bak er zelf echt helemaal niets van.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:15

Planten zijn leuk, maar het enige dat hier blijft leven zijn lego planten en bloemen :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:22

Ja, ik heb hetzelfde gevoel over kleding hoor. Ik ben heel gevoelig voor bandjes en kriebeldingen. Dus kleding (op sokken na :+ ) zou in mijn pakket niet echt wenselijk zijn.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:39

Mocht mijn Santa een petje in mijn pakket willen stoppen (mag, is zeker niet noodzakelijk)… ik kan alleen petjes met klittenbandsluiting hebben :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:56

Wat leuk dat van punt naar punt! :D

Voor mij geen plantjes, ben amper thuis haha!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 23:41

Kleding liever niet in het pakket.
Nepplantjes mogen wel! Je zou denken met mijn werk dat ik enigzins groene vingers heb maar helaas, ik kan het simpelste plantje nog niet in leven houden _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 05:32

Plantjes zijn hier welkom :j
En alles voor tuinvogels is een top :D

Mijn hond is wat te oud om nog te spelen, en erg kieskeurig. Harde kauwdingen krijgt ze ook vaak niet meer weg. Ze eet bijna alleen nog gedroogde kip als snoepjes.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 06:09

Kleding inderdaad een flop.

Warme sokken of met wat leuks erop is wel een top.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 06:39

Wat leuk dat er weer een nieuw Secret Santa topic gestart is. De voorpret kan beginnen! *\o/*

Ik heb me een paar dagen geleden opgegeven, maar heb me hier nog niet voorgesteld. Ik ben 32 jaar, docent op een middelbare school en moeder van een hele leuke, drukke peuter. Nummer 2 is bovendien onderweg en verwachten we begin maart. Ik ben gek op lezen en ik ben graag creatief bezig (boetseren, mallen maken, tekenen, schilderen). Ook freedive en duik ik regelmatig, al moet ik het duiken voor nu even laten vanwege mijn fysieke toestand. :o Verder heb ik drie katten en enkele andere bijzondere dieren (baardagamen, vogelspinnen).

Tops: eten (witte chocolade, Kinder), een verwenpakket, super toffe/gekke pennen, geurkaarsen (met name herfst- en wintergeuren), iets zelfgemaakt, (losse) thee, planten. Van het laatste heb ik er inmiddels heel wat staan maar er kunnen er zeker meer bij! }:)

Flops: decoratiedingen voor in huis, zoals home deco. Ook douchespul heb ik hier veel liggen, dus heb ik liever niet. Kleding heb ik ook liever niet, maar warme huissokken mogen eventueel wel.

Met tweedehandse spullen heb ik geen probleem.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 09:43

Ohjee daar gaan we weer over het verpakkingsmateriaal... ik heb ook 2 katten en een hond, maar ik heb ook een bijkeuken en een stofzuiger.

Plantjes vind ik wel leuk, maar vooral voor buiten, we hebben een enorme tuin dan ik langzaam naar onze smaak probeer te krijgen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 09:46

8nnemiek schreef:
Plantjes zijn hier welkom :j
En alles voor tuinvogels is een top :D

Mijn hond is wat te oud om nog te spelen, en erg kieskeurig. Harde kauwdingen krijgt ze ook vaak niet meer weg. Ze eet bijna alleen nog gedroogde kip als snoepjes.

Te oud? :oo voor mijn gevoel was het gisteren nog een pup. De tijd gaat snel. -O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 09:58

Veel te snel ja := Ze is nu 12, en kreeg vorig jaar ineens veel last van artrose, maar ik ben vooral blij dat ze verder nog vrolijk is en af en toe nog een gekke bui heeft :))
Haar volle zus is een paar maanden geleden overleden, maar er zijn ook een paar honden uit die lijn die de 14 hebben gehaald, dus daar gaan wij ook voor :Y)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:41

Zo de koffer moet nog uitgepakt worden, maar eerst maar eens voorstellen hihi.
Ik ben Desiree en inmiddels alweer 34. Ik woon samen met mijn vriend, 2 honden en een kat in de provincie Zeeland. Ik heb geen paarden meer. Mijn werk als Arbo adviseur heeft nog wel wat te maken met paarden, en ik schrijf nog wel eens bij een springwedstrijd, dus ze zijn niet helemaal uit mijn leven maar rijden of verzorgen doe ik niet meer.
Naast mijn werk volg ik nog een studie, dus ‘s avonds is het regelmatig schoolboeken lezen en opdrachten maken. Ik maak voor mijn werk en studie veel kilometers.
Daarnaast ga ik regelmatig fietsen met mijn vriend of gewoon lekker ergens wat eten ed.
We gaan daarnaast ook graag op vakantie, zo zijn we nu dus net thuis van 2 weken Toscane. Op vakantie doen we o.a. veel wandelen in de natuur. Reisgadgets zijn altijd welkom!
Mijn vakantie is ook niet compleet zonder het lezen van een boek, liefst een thriller, waargebeurd (oorlogs)verhaal of een roman.
Ik ben een (hele) actieve meelezer op bokt en eigenlijk ook gewoon verslaafd ;), maar plaats niet in zo heel vaak een reactie in topics. Ik ga wel actief meepraten in dit topic dus hopelijk krijgt mijn santa wel een beeld van me, schroom anders niet om wat te vragen via het beheer. Ik heb ook in eerdere edities meegedaan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:56

Ik bied bij deze alvast mijn excuses aan voor mijn slechte inpak kunsten :")

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:23

Plantjes voor zowel binnen als buiten zijn hier altijd welkom. <3
Onze kat blijft gelukkig overal van af.
Bakken vind ik leuk, alleen heb/maak ik er geen tijd voor. :=

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:16

Verwarrend, SS'23 stond ineens weer bovenaan mijn lijst _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:17

Zertab schreef:

Is dit een hint _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:18

dan is het geen specifieke hint, want mijn inpakkunsten zijn ook niet bijzonder goed ofzo :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:23

Matheno schreef:
Zertab schreef:

Is dit een hint _O-

Het kan een hint zijn :j