Ja ik zag vandaag ook weer Lindt kalenders die ik nog niet eerder had gezien. Het worden er steeds meer Zag ook een chocolade advent kalender van 'Mein Schiff' vond ik dan wel weer grappig. Kon je ook nog tegoed winnen voor een cruise haha
KLC
Geplaatst: 19-10-24 21:01
Ik heb al 2 adventskalenders binnen, de notenshop (na alle reacties hier moest ik hem toch ook eens proberen) en die van kiko milano. Ik wil die van Kramer nog met paardensnoepjes en de boozyshop.
pradadaan
Geplaatst: 19-10-24 22:28
Ik ben denk ik redelijk klaar met kopen Ik heb die van Asos, Bijenkorf, look fantastic en parfumerie .nl Dan samen met mijn moeder de notenshop, pindakaas winkel en de Oil&Vinegar. Mijn moeder en ik maken voor elkaar een kalender. En ik heb wel meerdere bier kalenders (ik begin altijd met pre orderen vanaf augustus ofzo dus eindstand heb ik nooit echt door dat ik er al een paar had besteld ) Aardig lijstje wel weer dit jaar
Ik heb 2 puzzel kalenders besteld.1 van de 2 krijgt mijn moeder kado. Die zouden gisteren bezorgd worden, maar natuurlijk kreeg ik een melding dat ik ze op het afhaalpunt moet gaan ophalen. Morgen denk ik even de Milka kalender halen
Zo, op 17 september besteld maar mijn lindt kalender is ook eindelijk aangekomen. Ik wil nog een met kaarsen en denk toch wel een rituals. Verder niet echt wensen meer.
Ik wil eigenlijk ook nog een kalender met kaarsen eigenlijk, maar ik ben dan wel op zoek naar eentje van 12 dagen ofzo omdat ik nooit lang genoeg brandt dat ze op zijn binnen een dag
Zo, op 17 september besteld maar mijn lindt kalender is ook eindelijk aangekomen. Ik wil nog een met kaarsen en denk toch wel een rituals. Verder niet echt wensen meer.
Oh en de pickwick natuurlijk!
Zertab
Geplaatst: 20-10-24 19:04
xRoossie95 schreef:
Ik heb de pindakaas al binnen
Ja de mijne is ook al vorige week verzonden. Maar staat nog steeds op: wordt verwacht
Justme_Lisaa
Geplaatst: 21-10-24 07:51
Vreemd dan hoor, bijna meer dan een maand geleden besteld en hier überhaupt nog geen verzendbevestiging
Zertab
Geplaatst: 21-10-24 10:57
Oh ik heb ook een mail gehad dat ze deze week verzonden worden. Overheen gelezen
Gelukkig doe ik altijd achteraf betalen.
Justme_Lisaa
Geplaatst: 21-10-24 11:50
Iemand enig idee met welk vervoersbedrijf de pindakaas adventskalender verzonden wordt? Kan ik een beetje inschatten hoe laat hij eventueel komt en of ik me zorgen moet maken om het pakket