Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:00

Weekvragen lijken mij ook leuk!

Hebben jullie al iets voor dierendag in petto? Ik moet vrijdag gewoon werken, dus Bailey krijgt extra knuffels en als het lukt erna nog naar de dierenwinkel om een snack uit te zoeken. Zaterdag komt er een fotograaf bij de dierenwinkel, dus als het lukt gaan we daar ook even heen. :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:34

Weekvragen lijkt mij ook wel leuk!

Hier krijgen ze wat snacks voor dierendag en een voerspel. :D

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:44

Ik ga wandelen met dieren dag en had een dieren dag pakketje besteld met snacks en een speeltje die hij uit mag pakken dan.

Ik kreeg de vraag of ik een foto kon maken van de enrichment dingen, dus bij deze O:)
Afbeelding
De wobble hebben we ook nog, maar die zit in de vaatwasser _O-

En nog wat andere voerspeeltjes/snuffelmatten. Ik heb ook nog wat ‘normale’ snuffelmatten en snuffel ballen en vlechten, die zijn alleen al ingepakt voor de verhuizing

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:47

Jij hebt een mooie collectie verzameld!

Ik ben de likmat op miraculeuze wijze kwijtgeraakt (in mijn mini appartement, hoe dan), dus moet nog even op zoek naar een nieuwe. Bailey vindt die wobble dingen eng, dus die heb ik laatst maar weggegeven. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:51

Alsjeblieft laat me niet ook de slowfeeders op de foto zetten. Mijn eerdere collectie foto was al ernstig genoeg _O-

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:58

StonedRomy schreef:
Hier delen ze een regenjas. De grootste draagt hem een beetje als een crop top model :')

Is er de mogelijkheid om santa gerelateerde weekvragen te introduceren? Ik merk dat ik het wel fijn vindt in het andere santa topic dat er (verplichte ) vragen zijn iedere week. Dan is er toch een minimale interactie.

Goed idee

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:58

StonedRomy schreef:
Alsjeblieft laat me niet ook de slowfeeders op de foto zetten. Mijn eerdere collectie foto was al ernstig genoeg _O-

Haha. Hier ook niet

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:08

Een weekvraag lijkt mij ook leuk! Al is dat wel specifiek toegespitst op honden nog best lastig.

Dus ik pik er gewoon een van de normale Secret Santa:

Vinden jullie gepersonaliseerde dingen (met naam/foto hond bijvoorbeeld) een top of een flop?

Hier gisteren weer even de bankrekening geplunderd voor een wishlist item: een goede, stevige, crash-tested bench voor in de auto.

Afbeelding

Nieuw 650+, stond nu op een half uurtje rijden voor 150 :$

Nog een verdere top voor ons: meneer zijn eigen hoofdkussen voor op de bank. Extra leuk als het een beetje in het country thema past. Ik ben nu bij mijn ouders thuis en hij ligt er bijna altijd zo bij <3

Afbeelding

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:23

Een weekvraag lijkt mij ook leuk! Al is dat wel specifiek toegespitst op honden nog best lastig.

Vinden jullie gepersonaliseerde dingen (met naam/foto hond bijvoorbeeld) een top of een flop?

Ik houdt daar niet van. Ik heb liever dingen zonder namen. Maar beide hebben wel bijna alles hetzelfde of ik een andere kleur/tint.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:42

love_mandy schreef:
Ik ga wandelen met dieren dag en had een dieren dag pakketje besteld met snacks en een speeltje die hij uit mag pakken dan.

Ik kreeg de vraag of ik een foto kon maken van de enrichment dingen, dus bij deze O:)
[ Afbeelding ]
De wobble hebben we ook nog, maar die zit in de vaatwasser _O-

En nog wat andere voerspeeltjes/snuffelmatten. Ik heb ook nog wat ‘normale’ snuffelmatten en snuffel ballen en vlechten, die zijn alleen al ingepakt voor de verhuizing

[ Afbeelding ]

Wat een mooie collectie! Dat ijsje en die burger, zo leuk <3

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:47

Poeh, wij hebben nu eigenlijk niks gepersonaliseerd. Maar ik zou het denk ook weer niet perse een flop vinden..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:50

Nala schreef:

Ik vind dit vaak wel leuk! Afhankelijk van wat het is, een tuigje/riem/dekentje met haar naam erop vind ik leuk - maar als onze Santa iets voor het baasje zou willen doen, dingen als mokken met een foto is niet mijn ding. :D

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:17

Nala schreef:

Voor mijn hond vind ik dat wel leuk, voor mijzelf minder haha. Maar iets met een leuke foto van mijn doggie vind ik wel leuk, al zal ik niet snel in een trui ofzo met een foto van mijn eigen hond erop gaan rondlopen :')
Maar een mok of sleutelhanger oid kan ik dan weer wel waarderen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 12:17

Heel tot vind ik gepersonaliseerde of zelf gemaakte dingen. Maar ook dingen in gewoon hun kleur ben ik groot fan van!

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:24

Nala schreef:

Ik vind dat soort dingen meestal wel leuk. Novi heeft een tas met zijn naam erop die we meenemen naar de training en waar zijn speeltjes enzo inzitten. Hij heeft ook apporteerblokken en een halsband met zijn eigen naam erop. Ik denk dat ik dingen met foto's erop wat minder leuk vindt.

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:33

Bij dingen als halsbanden, penningen, tuigen, voerbakken en andere persoonlijke dingen vind ik gepersonaliseerde spullen (naam/foto/kleur) prima tot ontzettend leuk, voor gezamenlijke spullen kies ik voor neutralere dingen, bijvoorbeeld iets in een combinatie van hun kleuren of juist rabdom kleur(en).

Ik kreeg gisteren dit setje trouwens:
Afbeelding
De gever moest gelijk aan mij denken toen ze dit zag. <3 :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:49

lor1_1984 schreef:
Bij dingen als halsbanden, penningen, tuigen, voerbakken en andere persoonlijke dingen vind ik gepersonaliseerde spullen (naam/foto/kleur) prima tot ontzettend leuk, voor gezamenlijke spullen kies ik voor neutralere dingen, bijvoorbeeld iets in een combinatie van hun kleuren of juist rabdom kleur(en).

Ik kreeg gisteren dit setje trouwens:
[ Afbeelding ]
De gever moest gelijk aan mij denken toen ze dit zag. <3 :')

Die zijn leukkk!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 14:13

Nala schreef:

Dingen met zijn naam vind ik zeker leuk, ik heb bijvoorbeeld al een voorraadje tags, maar een halsband/lijn/voerbak/whatever met zijn naam vind ik ook leuk!

Foto producten zoals mokken o.i.d heb ik dan weer minder mee. Al zou ik wel een gave trui/shirt willen met een lijntekening of cartoon achtige tekening van hem.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 14:28

Nala schreef:

Laat ik zelf ook maar even reageren :') ik vind gepersonaliseerde dingen super leuk!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 17:04

Goed idee de weekvragen! Vond ik vorig jaar ook heel leuk :j

Citaat:

Ik vind creatieve cadeautjes erg leuk :j ik ben ook gek op tags en heb een gevarieerde verzameling die ik actief afwissel.
Ook heb ik een trui met een cartoon en zijn insta account :') Niet om op mn werk te dragen maar bijvoorbeeld op evenementen. Ik vind 'm geweldig :')

Ik heb ook een hele foute-mokken verzameling, dus dat is ook altijd een top :))

Afbeelding

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:47

Nala schreef:

Ik ben niet zo van de hondenspullen met namen er op, ik gebruik heel vaak iets voor de één, dan weer voor de ander, dan is iets 'anoniems' handig haha. Spullen voor in huis met een foto er op kan heel leuk zijn, maar moet wel net in het interieur passen :Y)

Voor morgen geen hele gekke plannen, ik had bedacht de dames mee te nemen naar het losloopgebied, maar Ollie is flink onder handen genomen door de fysio vandaag, dus die mag morgen lekker thuis blijven :(:) ik denk wel dat ik de maaltijden wat uitgebreider maak dan normaal.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:51

Citaat:

Ja, leuk!

Overigens ook een goed idee van de vragen, bij het terug lezen van het topic van vorig jaar was dat ook erg leuk. En het kan ook helpen bij hints <<)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 07:14

Leuk die vragen!

Ik vind gepersonaliseerde dingen voor Struikeltje erg leuk. Voor mijzelf zou ik het niet zo snel doen.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 08:53

Leuk weer weekvragen! *\o/*

Citaat:

Dingen met naam vind ik voor Vesper best leuk! Foto/mok zou ik dan weer niet zo snel doen. Hoewel, cartoons of kunst van haar lijkt me dan wel weer heel grappig. Ik heb niks van haar met haar naam erop tot nu toe! Alleen haar geboorte kleedje uit het nest maar daar staat haar stamboomnaam op. Ik denk dat ik het overall toch wel een Top vind!

Ik zag in mijn mailbox ook nog een vraag voor mijn adres die ik niet opgemerkt had, sorry SS! Uit ervaring kan ik zeggen dat ik dat bij mijn lootje eerst ook niet kon zien en een paar dagen later wel. Dus misschien is het al opgelost? Zo niet, dan hoor ik het graag weer en zoek ik even naar een andere oplossing.

Hier ook net de eerste dingen geshopt! Oh en, fijne dierendag iedereen!! *\o/*

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 09:05

Ik laat dit eens aan de SSDE over. Als die persoon een goed idee heeft, laat ik die erin vrij. :D