Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:25

Ja, de week voor kerst is het ook altijd het goedkoopst en zit je daar in je zomeroutfit te eten terwijl Mariah Carey de longen uit d'r lijft blert door de speakers heen. :D :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:59

Heeeerlijk die vakanties in de winter! In februari ben ik een keer naar Mexico gegaan, dat was echt heerlijk! Ik ben nu ook wel weer toe aan vakantie maar best lastig kwa oppas voor de paarden. Ik zit te denken aan een keer zo'n bedrijf in te schakelen maar is behoorlijk prijzig, schrok ervan. En mijn vriendinnen hebben relaties tegenwoordig dus die gaan met hun vent mee. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 22:02

Heb je de paarden aan huis? Er is hier zo een topic van oppas gezocht voor huis en dat is zo tof!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 22:04

Ja dat heb ik! Alleen mijn ouders wonen nog bij mij. Ofja eigenlijk andersom natuurlijk. := Dus als ik ga zijn die gewoon thuis. Maar mijn vader kan het werk niet meer overnemen lichamelijk, dat is te zwaar geworden. Dus als ik dan weg ben word dat te veel voor hem.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 09:43

Mijn vriend en ik willen in november ook nog op vakantie maar waarheen...
Hieronder ons huidige lijstje met voor en nadelen.

Bonaire staat hoog, maar duur voor week + lang vliegen. Appartementen in eigen beheer zijn bezet dus moet dan wat anders zoeken. En duiken risico na mijn oorontsteking afgelopen zomer en het gaatje wat erin zat. Maar 100% garantie op zon.

Dan evt een ander leuk eiland maar welke?

Egypte, prachtig om te duiken maar wederom risico met mijn oren en het land trekt mij verder niet.

En dan op 1 staat nu 3 dagen disneyland en 2 dagen parijs aangezien we dat al 9 jaar roepen om te doen. November is een rustige maand daar. Maar grote kans op regen en koud...

Genoeg om over na te denken dus nog :') I know luxe probleem :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:12

Ik ben destijds naar Barbados, St. Lucia en Grenada geweest, en zeker de laatste 2 eilanden zijn prachtig, kunnen de Nederlandse Antillen niet tegenop. Maar ook een eindje vliegen voor een week.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 09:28

Wij zijn vorig jaar november naar Kaapverdië geweest, ik zou dit jaar weer willen :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 10:16

Aah thanks voor de tips! We hebben beide verlof aangevraagd voor de week van 11 november in ieder geval.

Kaapverdië ziet er ook erg mooi uit en vliegtijd valt ook mee zie ik.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 10:54

Ik vond het eiland waar wij zaten (Sal) niet super mooi om eerlijk te zijn, maar we wilden graag een weekje zon en niksen. Daar is het perfect voor.
We hebben echter ook wel enkele tours gedaan, en dat was wel heel leuk. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 11:57

Kaapverdië hoor ik goede verhalen over, vrienden van ons zijn er in maart op huwelijksreis geweest, prima weer en mooi eiland.

Ik vind Madeira ook zeker een aanrader, al weet ik niet hoe het weer in november is.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 12:03

Jaa er zijn zoveel mooie plekken die er nog te bewonderen zijn.

Madeira is ook genoeg te doen inderdaad!

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:13

Hey hallo, ik kom ook even binnen vallen.... Eerste SSS dit jaar, dus lees me suf.... Ik ga 2e helft november nog 6 dagen naar een vriendinnetje haar verjaardag in Andalusie. Derde jaar op rij, eigenlijk steeds heerlijk weer :):) {:}

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 22:57

Heerlijk al die vakanties!

Ik ben nu alle afleveringen aan het kijken van Ewout. Gisteren jong en verbrand gekeken en nu opzoek naar de doodsoorzaak. Echt ontzettend interessant en heftig maar vooral super interessant! Ewout doet dat ook echt heel goed.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 12:34

Klinkt heerlijk al die vakanties. Ik ga straks een weekendje naar Schiermonnikoog, telt dat ook :D

Ben eigenlijk nog nooit in de winter naar de zon geweest, want we gaan liever naar de sneeuw, lekker skien, heerlijk!

Trage reactie maar dat van de Lion King is eind maart volgend jaar
https://www.mo.nl/agenda/2025/the-lion- ... A9EALw_wcB

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:30

Lavitabella schreef:

Ik ben nu alle afleveringen aan het kijken van Ewout. Gisteren jong en verbrand gekeken en nu opzoek naar de doodsoorzaak. Echt ontzettend interessant en heftig maar vooral super interessant! Ewout doet dat ook echt heel goed.

Die verbande kinderen vond ik heel heftig, net als die aflevering ervoor met dat bizarre afkicken. %)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 19:07

Hoe was je verjaardag, LVB? :))

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 19:28

Lekker rustig! Eerst een ontspanningsarrangement gehad bij de beauty salon en daarna kwam oma langs en hebben lekker geluncht. Over 2 weken is er 'groot' feest. Dan een kroegje afgehuurd dus veel zin in. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:05

Oh dat klinkt heerlijk en gezellig!

Ik ging vanmorgen buiten rijden. Op een mega unit (Belg volgens mij). Prima rit, maar laatste stuk werd ik niet lekker. Gelukkig niet enorm doorgezet en wat gaan eten. Daarna naar stal gegaan. En op t laatst mij naar huis gesleept. Alles doet pijn, voornamelijk m'n buik, ben een vaatdoek en volgens mij heb ik soort van koorts (iig gloeit m'n kop uit elkaar terwijl ik m'n lijf amper warm krijg). Geen avond eten maar vanavond en vroeg m'n bedje in (al lig ik dat eigelijk al, met dekbed op de bank).

Wel mooi de tijd om even te gaan stalken :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:17

Ach wat vervelend! :(:) beterschap! Het heerst ook weer he, ik ben bang dat ik er niet onderuit kom want ik kom gisteren thuis na een aantal dagen weg te zijn geweest in een huis met een zieke wederhelft.

Zat je op dat grote zwarte slagschip, die bink? :)) vond ik zo een tof beestje!

Oh dat klinkt leuk, de verjaardag! Waar moeten we ons met z'n allen melden over 2 weken? O:)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:24

Wat vervelend! Hopelijk heb je morgen een rustig dagje.

Nou Roosch, ik denk als ik dat hier neer zet we weer een project X Haren krijgen. :)) _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:26

Ah joh het is "maar" Bokt. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:39

Haren is niet heel ver weg. O:)

Vervelend dat je ziek geworden bent. Hopelijk zet het niet door en ben je snel weer beter.

Ik ben vanmorgen eerst mijn nieuwe brillen op gaan halen. Moet enorm wennen, ogen waren wel slechter geworden zowel voor veraf als lezen, en de varifocus is dus anders, waar ik best gek van word. Was de vorige keer ook, komt wel goed maar is nu gewoon irritant. Daarna doorgegaan naar een vlooienmarkt, takkedruk. Vanmiddag de bak recht getrokken, mijn 2-jarige is duidelijk een afstammeling van een Duitse hengst, hele grote kuil erin en een hele hoge bult in de hoek. :')

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 11:28

Ach er is vast nog wel plek vrij in de kroeg voor jullie. _O-

marleen_88 schreef:
Lavitabella schreef:

Die verbande kinderen vond ik heel heftig, net als die aflevering ervoor met dat bizarre afkicken. %)

Die van het afkicken heb ik nog niet gekeken. Ik kijk echt alles door elkaar haha. Gisteren killer kids. Amerika is echt bizar.

Neonlight, heel fijn die Duitsers he.. Als je een wonder idee hebt gevonden om het te voorkomen..
Die van mij graven ook snel gaten. Veulen en 1,5 jarige. Genoeg speelgoed en hooi op de paddock. Maar als ze van de weide afkomen en er een uur in staan beginnen ze al. :n

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:50

Hèhè, alles lijkt hier na een roerige tijd in iets rustiger vaarwater te komen. *\o/* *\o/*

Ik neem even twee extra dagen vrij van het weekend om even bij te trekken. TLC kijken, boek lezen, gourmetten en wijn drinken bij een vriendin en lekker badderen. Helaas nog zonder bubbelbad, al heb ik de loodgieter al gevonden. O:)

Is het al weekend?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 20:36

Klinkt als een heerlijk plan! Welke dagen neem je extra vrij?
Ik heb ook een wat langer weekend ditmaal. Heb donderdag de hele dag onderhandelingen over roosters/werktijden MB-CAO (ben afgevaardigde van de vakbond) en in plaats van normale avonddienst ben ik dus overdag in onderhandeling. Toch zeker een uur of 6 eerder weekend. :))
Vrijdag ben ik altijd vrij, is mijn vaste vrije dag in de week. Moet af en toe ook weekenden werken namelijk (1 weekend per 4 weken) en wij hebben geen 8 uurs diensten.

Ben dus vanavond ook aan het werk, thuis. Moet ook nog trakteren vanwege mijn verjaardag, dus net 4 cakes gebakken. :))