Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-24 23:05

Momo94 schreef:
@Lavitabella
Ik zie dat je uit brabant komt. Ik heb op een zondag, wel pas in het nieuwe jaar ben ik bang, wel een keer tijd om je te helpen. Ik ben geen proffesioneel, maar ik kan je wel het een en het ander uitleggen. Weet niet welke camera je hebt?

Nou je woont zelfs maar 10 minuten van mij vandaan gok ik! Ik heb een Canon EOS R10 en een 70-200 lens en nog wat kleine lenzen. Echt zo jammer eigenlijk..

Jaloers op vakantie foto's! Ziet er echt heerlijk uit.

Ik had dus leuk papier online gevonden maar in de winkel was het er niet meer.. Nu ander papier meegenomen. Ook best leuk vind ik. :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 08:09

Ik krijg stress van jullie, ik wil nog veel meer cadeaus kopen. _O- Heb wel een doos gevonden waar het tot nu toe in past dus dat is wel eindelijk gelukt. En voor de hints heb ik ook ideeën, alleen nog niets uitgevoerd. :=

germie

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 08:23

Ik heb al wel een idee van de hints. Maar nog geen doos.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 09:02

Er was hier toch iemand die gek was van mooie luchten? Ik ben net in de ijskou in m'n pyjama (zonder jas) snel naar de dijk gelopen voor dit. <3

Afbeelding

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 09:06

nevica schreef:
Er was hier toch iemand die gek was van mooie luchten? Ik ben net in de ijskou in m'n pyjama (zonder jas) snel naar de dijk gelopen voor dit. <3

[ Afbeelding ]

Wauw! Prachtig ♡
Ons kikkerlandje kan toch ook wel heel mooi zijn.

Ik heb vannacht gedroomd over Secret Santa. Alle verzendbedrijven in Nederland gingen sluiten en daarom werden al onze pakketten kapot gemaakt.
De organisatie vond dit overmacht dus iédereen moest precies hetzelfde nog een keer kopen en maken, maar daar was iedereen boos over.
Echt heel bijzonder. _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 10:09

O jee, ik word bang nu, heel het topic boos op ons. :))

Mooie lucht nevica!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 10:13

nevica schreef:

[ Afbeelding ]

Heel mooi <3 dat zijn echt van die kleine geluksmomentjes :j

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 10:18

Wat een rare droom whaha. _O- Daar heeft mijn hoofd ook wel een talent voor soms. :+

Inderdaad cheyenne! <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 10:20

Prachtig Nevica! En ook die vakantiefoto’s van eerder, waar was dat? Zal wel tegenvallen als je dan nu in de kou thuis komt, al komt er morgen beter weer aan zeggen ze..?

De weekvraag: Ik zou meer tijd willen besteden aan knutselen/lezen/puzzelen. Dat is veel meer ontspannen als voor de tv zitten maar toch doe ik vaker het laatste.
Ik zou verder ooit nog eens een muziekinstrument willen leren bespelen. Maar daar vanwege studie etc. Echt even geen tijd voor.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 10:22

Heel mooie luchtfoto.

En wat een heftige droom. :))

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 11:14

Zo, ik zit bij freerun les van mijn jongens. T was koud op de fiets vanmorgen. Brr.. wel mooi de tijd om even bij te lezen weer :-)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 12:02

nevica schreef:

[ Afbeelding ]

Heel erg mooi. Ik kom ook bijna dagelijks over de dijk en geniet dan ook altijd van het mooie, ontzettend Nederlandse uitzicht. Ons land is prachtig!

mriek1990 schreef:
Ik heb vannacht gedroomd over Secret Santa. Alle verzendbedrijven in Nederland gingen sluiten en daarom werden al onze pakketten kapot gemaakt.
De organisatie vond dit overmacht dus iédereen moest precies hetzelfde nog een keer kopen en maken, maar daar was iedereen boos over.
Echt heel bijzonder. _O-

_O- :')

Ik ben denk ik klaar met shoppen. Alles wat ik in gedachte had heb ik inmiddels bij elkaar. Nu nog inpakken en die verrekte hint … Ik blijf er maar mee bezig maar de echte goede heb ik nog niet verzonnen … of wel? <<) :)) {:) [&]

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:46

nevica schreef:

[ Afbeelding ]

Heel mooi!! <3

Mriek haha je droom! Hopelijk komt dat niet uit :))

Ik zag nog heeeerlijke vakantie foto's langskomen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:07

Zojuist de kadootjes ingepakt en alles in de doos, hint zit er ook al in. Alleen de kaart nog schrijven.
En ik heb nog ruimte in de doos dus als ik nog wat leuks tegenkom kan ik het nog kopen. *\o/*

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:58

boeflover schreef:
Prachtig Nevica! En ook die vakantiefoto’s van eerder, waar was dat? Zal wel tegenvallen als je dan nu in de kou thuis komt, al komt er morgen beter weer aan zeggen ze..?

De weekvraag: Ik zou meer tijd willen besteden aan knutselen/lezen/puzzelen. Dat is veel meer ontspannen als voor de tv zitten maar toch doe ik vaker het laatste.
Ik zou verder ooit nog eens een muziekinstrument willen leren bespelen. Maar daar vanwege studie etc. Echt even geen tijd voor.

Wij waren in Suriname. Het is echt weer even omschakelen, de luchtvochtigheid is daar ook meer dan 80% dat maakte het extra warm. We hebben de zwemkleding ingeruild voor de thermokleding :brr:

Nevica, prachtige foto zo bij de dijk <3

De cadeautjes had ik al allemaal binnen, nu nog leuke hints bedenken en dan kan de doos dicht.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:26

Ik heb dus echt geen idee voor een hint.. pfff moeilijk hoor!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:34

Neonlight schreef:
Zojuist de kadootjes ingepakt en alles in de doos, hint zit er ook al in. Alleen de kaart nog schrijven.
En ik heb nog ruimte in de doos dus als ik nog wat leuks tegenkom kan ik het nog kopen. *\o/*

Jeetje, wat ben jij al ver :D Ik ben nog lang niet in die fase :D

Maar goed, dat wordt wel doorwerken voor mij dan als ik vanaf de eerste verzenddag elke dag weer mijn pakket op de post wil doen :')

Nevica: hele mooie foto :-)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 18:55

Ik ben net ruim een uur bezig geweest met inpakken en nog ziet het er vgm niet uit. Had ook rot papier (mooi papier maar rot met inpakken) excuus alvast voor mijn inpakskills |o

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 09:55

Apple schreef:
Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Ik zou iets meer quality time willen hebben met de paarden.
Momenteel is het echt het hoognodige omdat de spaarzame vrije tijd die er is ook gedeeld moet worden met m’n zoontje.
Hij vind de paarden leuk maar heeft niet altijd zin om mee te gaan. Dan parkeer ik hem vaak even in de auto met een filmpje maar loop dat niet op m’n gemak.
( overigens ook niet als hij perse wilt helpen tussen die grote knollen )

Ik zou willen dat ik mezelf tijd gunde om relax met een boek en een bak koffie neer te ploffen bv maar ik kan gaan rust in m’n kont vinden :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 14:18

Mensenkinderen ik heb de bevalling achter de rug: m'n cadeaus zijn ingepakt! Ik heb helaas alleen nog steeds geen inpakskills ontwikkeld, wat een kneuterig inpakwerk ontvangt mijn santa, sorry alvast! :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 19:33

Oh inpakken heb ik zoveel zin in! *\o/* Niet per se goed in maar vind dat altijd heerlijk om te doen, voor kerst met de familie ook. Kerstmuziekje aan en gaan. :))

Hoe werkt dat met spullen die je nog thuis hebt liggen voor je lootje? Ik heb dat niet meegenomen in het budget hoor. Zit er sowieso overheen maar dan al helemaal. :o Het is zowel gebruikt als nieuw wat ik hier nog had liggen, maar past toevallig echt perfect bij mijn lootje.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:02

Als ik het nog had liggen, heb ik het ook niet meegerekend. Daar heb ik (nu) geen geld aan uitgegeven. Ooit wel, maar soms ook geen idee meer wat.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:06

Bij mij tellen de gekochte cadeaus mee voor het budget.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:09

Vandaag wilde ik eigenlijk cadeautjes in gaan pakken, niet aan toe gekomen maar in plaats daarvan wel nog een leuk nieuw cadeautje gevonden toen ik ging winkelen. Dus nu heb ik meer in te pakken ipv minder _O-

Oh en ik reken inderdaad ook alleen mee wat ik nu uitgeef, kan ik mezelf vertellen dat ik nog soort van bij het budget in de buurt blijf.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:10

Budget? Dat ben ik al een beetje vergeten vanaf het moment dat ik m'n lootje kreeg. O:)