Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:41

Banjer is het bij groningen zo'n chaos?
Mijn man klaagde ookal over Winschoten alles vast sloom rijdend en glad.
Ik zat gewoon te genieten achter glas vandaag :D

Gister wel mooi glijder gemaakt, gelukkig deed m'n innerlijke autocoureur wat die koest doen anders was ik in de sloot beland :=
Vanmorgen kwam ik er weer langs en de sporen waren echt heel dicht van bij de kant, of een ander heeft de zelfde glider gemaakt }>

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:44

Ik wist niet dat het zo erg was in delen van het land. Ziet er uit als bij ons gisteren, kwamen er ook vlokken van 5 cm groot naar beneden.
Nu is het al de hele dag droog en vooral koud, temperatuur is nu -3 zag ik op de thermometer.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:54

Dit is vanmorgen 9 uur

Het bleef niet liggen dus lekker natte middag

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:04

Seven schreef:

Gister wel mooi glijder gemaakt, gelukkig deed m'n innerlijke autocoureur wat die koest doen anders was ik in de sloot beland :=
Vanmorgen kwam ik er weer langs en de sporen waren echt heel dicht van bij de kant, of een ander heeft de zelfde glider gemaakt }>

Jep, 1 grote chaos hier!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:07

Ik kreeg vandaag een geweldig leuk kaartje... <3 weet alleen niet of het van deze Santa is, of van een van de andere twee waar ik aan meedoe :P

Santa: wil je aan de organisatie laten weten of dit kaartje van jou afkomstig is? (ik weet het.. ik ben ook van de organisatie... maar laat het maar niet aan mij weten... :)) )

Afbeelding

Afbeelding

Seven

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:11

Die is leuk :j

Lastig al die Santa's banjer :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:11

_AB_ schreef:
Pfff, vreselijk!
Woon jij diep in de Provincie dan?
Hier ook meerder collega's die maar lopend naar huis zijn gegaan ( Oosterpark-Gravenburg en Oosterpark-Beijum)

Ik woon helemaal bovenin de provincie... :)

Seven schreef:

Volgens mn man was het idd chaos... er stonden vrachtwagens vast op de Ringweg.. ze kwamen de tunnel niet uit... te glad... trein had iig nergens last van... dat is het voordeel van Arriva boven NS... Arriva blijft rijden, waar NS bij het eerste vlokje bij wijze van spreken al minder treinen laat rijden...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:16

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Vroeger deed ik graag foto's maken. Maar door tijd gebrek etc is dat weggevallen. Er zijn zoveel dingen die ik wil doen en te weinig tijd. Stiekem ook door die stomme telefoon tegenwoordig *verslaafd* :o

Verder vooral mn huidige hobbys meer willen doen. veel buiten zijn op stal of met wandelen (als het weer en m'n lijf het toelaat). Liefst elke en hele dag maar ja, ik moet ook werken helaas :)) Ik wil meer lezen maar dan moet m'n telefoon wel aan de kant en dat vind ik lastig :o

Ik zou eigenlijk ook graag weer willen gaan zwemmen (gewoon voor mijzelf, voor conditie) maar ook iets met tijd maken. Misschien gewoon een rittenkaart kopen en gaan! Ik zou wel wekelijks willen paardrijden op de Veluwe maar ook iets met tijd en centen.

Die telefoonverslaving moet wel wat aan worden gedaan vind ik, want dat neemt ook echt veel tijd weg. In 2025 ga ik het proberen :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:20

Paaldansen, knap hoor! Lijkt mij zwaar en gaaf!

Hoge noorden heeft veel sneeuw zeg! Wij wat pittige hagelbuien al was het vandaag soort van adempauze van minder buien en met zelfs beetje zon! Nu glad na regen geloof ik....

Wow seven, gelukkig is die glijer goed gegaan!

Roosch, beterschap. Nog nasleep van? :(:)

Oeh Banjer, 3 santas dit jaar? Leuk en spannend !

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:30

Ja arriva gaat gewoon door. Wel lastig als ze een tunnel niet uit kunnen komen.

Tancreda
Ja echt mazzel. Was echt automatsiche piloot ik was weer op de weg en dacht pffff dat ging goed :D

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:37

Weekvraag: meer tijd aan dingen zonder scherm. Eens een bordspel doen ipv tv kijken bijvoorbeeld.
Of gewoon lekker een boek lezen.

Wat een kou hé… :brr:
Hier was het vanmorgen ook verraderlijk glad, gleed vanmorgen bijna de sloot in…
Maar geen sneeuw helaas

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:44

Tancreda4 schreef:
Roosch, beterschap. Nog nasleep van? :(:)

Gut nee als dat het was ging ik direct met pensioen. :') nee, toch iets raars in m'n lijf. Hopelijk wel het ergste gehad.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:58

Seven schreef:
Ja arriva gaat gewoon door. Wel lastig als ze een tunnel niet uit kunnen komen.

Tancreda
Ja echt mazzel. Was echt automatsiche piloot ik was weer op de weg en dacht pffff dat ging goed :D

Nieuwe Julianaplekn, voor degene die t daar kennen;)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 23:20

Robbie88: heeft je hondje allergieën? En houdt je zoontje nog steeds van Lego?

molly heeft geen allergieen maar is wel een kieskauw hahahah, ze eet wel graag botjes, maar niet van die biscuitjes ( hoe leg ik dat nu weer uit), kind houd nog steeds van lego ook, ik ben bang dat dat nooit meer over gaat..

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 00:22

Citaat:
Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Aan mijn dj-en. Ik kan een beetje beatmixen maar het ontbreekt me in tijd om er verder mee te gaan. Dj-set staat er momenteel voornamelijk voor de sier want ook manlief heeft het te druk :o

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 04:03

Het was hier donderdag ook spekglad.

Mijn dochter was net wakker en zag dat er best veel sneeuw is gevallen.
Midden nederland op de veluwe.
Nu ik toch wakker ben waterdichte handschoenen op gezocht.
Kan ze voor school nog even een sneeuwpop of zo maken.
Hoop dat het morgen wel meevalt in het verkeer 8-) :brr:

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 06:01

Citaat:
Weekvraag week 47

Ik zou weer vaker naar yoga willen gaan. Dit kwam er telkens niet van door andere omstandigheden, maar ik wil kijken of dat toch weer lukt.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 08:58

Woei wat gaan jullie snel. :D
Komen we leuke ideetjes voorbij van hobby's.
En die paaldans foto's wow, echt heel knap en gaaf!

Ik wil ook sneeuw, hier in Emmen ligt niks. Gister ook alleen maar van die vieze, natte derre gehad wat alleen maar voor kou zorgt!

Citaat:
Weekvraag week 47

Het is hier al een paar keer genoemd, maar ik zou heel graag meer met paarden bezig zijn. En dan niet alleen maar rijden, maar gewoon het bezig zijn met ze. Heerlijk. ♡
Vroeger zwom ik ook veel, vind ik ook nog steeds leuk. Dat zou ook wel weer op willen pakken.
Iets wat ik wel zou willen leren zou breakdance zijn. Vind dat zó gaaf om te zien. Maar hoef het nu niet te proberen, ben daar veel te lomp voor. _O-
Óf echt goed zelf kunnen bakken à la Heel Holland Bakt ofzo.
Maar ja, tijd, tijd, tijd!

Sinds vorig jaar heb ik mijn hobby tennis wel weer opnieuw opgepakt. Ben ik op mijn 16e mee gestopt door een enkel blessure, ze zeiden toen dat ik nooit meer kon tennissen.
Maar ik ging het vorig jaar gewoon weer proberen en gaat top! Echt zo blij mee dat ik die stap toch heb gedaan. ♡

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 10:03

Ik heb inmiddels antwoord... het kaartje is niet van mijn Santa hier :)

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 10:14

Die paaldans foto’s :oo .Zo knap. Ik zou a la Bridget Jones heel treurig naar beneden glijden denk ik.

Citaat:
Weekvraag week 47

Ik zou heel graag weer echt willen kunnen hardlopen. Helaas vanwege een blessure uitgeschakeld. En ik wil leren naaien. Maar er is thuis nog zoveel te doen. Nog meer nieuwe dingen is niet perse heel handig nu.

Ik zit as we speak in de trein. Weekendje Keulen *\o/* . Even weg zonder man en kinderen. Das ook me-time O:)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 11:07

Mriek
Als je eens wil poetsen, wandelen etc ik heb er 5 dat heerlijk vinden :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 12:40

Ik zou weleens een muziek instrument willen spelen. Vroeger als kind saxofoon gespeeld. Maar daar mee gestopt.
Ik heb alleen echt geen tijd om het weer op te pakken. Maar als ik ergens een extra dag in de week krijg, zou ik dat zeker weer willen gaan doen :)

Of een vreemde taal leren. Zoals Spaans.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 12:48

Weekvraag week 47

Ik lees graag en zou daar graag meer tijd voor willen hebben. Hetzelfde gaat op voor koken, paardendingen, op vakantie gaan etc.etc.etc..
Ik wil eigenlijk gewoon meer tijd in een dag :))

Hier op Bokt zie ik met enige regelmaat hele mooie haakwerkjes of breiwerkjes langs komen. Echt heel leuk. Op de langere school heb ik ook wel gehaakt en gebreid met handwerkles en best wel wat leuke dingen gemaakt, maar ik ben dat nu helemaal kwijt geraakt. Hetzelfde als kleding maken. Een collega van mij maakt haar eigen kleding en is daar echt jaloersmakend goed in. Ik heb ooit wat korte broeken en een blouse in elkaar weten te zetten, maar ook dat is verder niet van de grond gekomen.
Het lijkt me echt onwijs leuk om te doen, ook omdat je dan een mooi concreet resultaat hebt. Vraag me alleen af waar ik dan de tijd vandaan kan halen :\ (en de ruimte :)) )

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 13:00

Eerste wat in mij opkomt is haken en fotografie. Heb al een tijdje een half haakproject liggen wat uiteindelijk een paarden knuffeltje moet worden en sinds een aantal maanden heb ik een hele goede camera liggen waar ik eigenlijk nog te weinig gebruik van maak. De camera is van mijn opa geweest, die altijd gek was op fotografie en ik ben blij dat ik nog iets van hem heb. Kan er inmiddels ook best redelijk mee overweg, maar om ermee te kunnen wat ik graag wil heb ik een andere lens nodig, die is duur dus wil ik alleen kopen als ik hem daadwerkelijk ga gebruiken en zo zit ik een beetje vast ;)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 13:01

Weekvraag 47:

Ik zou graag een hond om mee te kunnen wandelen... alleen wil mn man geen hond op dit moment _O-