Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:12

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Ik zou het even niet weten. Zat laatst te denken om het zwemmen weer op te pakken. Maar het is nu zo koud :brr:

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:21

Citaat:
Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Ik zou heel graag veel meer met de hond willen doen :D hoopers bijvoorbeeld, of veel meer grote wandelingen maken met mijn vriend en de hond.

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:29

Zo, heerlijk een avondje niks. Nagels zijn inmiddels weer mooi paars gelakt. En morgen weer Sporten, we hebben deze week 'bring your boyfriend'-les. Lijkt me supergrappig met mijn vriend aan de paal _O-

Volgende week ga ik voor het werk op reis naar het buitenland. Misschien dat er tijd is om ook nog wat voor mijn lootje te scoren, zou leuk zijn :-)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:29

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47

Dan zou ik fotografie zeggen. Momenteel besteed ik best veel tijd aan m'n hobby's, maar ik vind veel dingen leuk.

Een van de dingen op mn bucketlist is om een duikbrevet te halen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:32

Oh ik heb geen antwoord op de weekvraag. :+ dat gebeurt me ook niet vaak.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:33

Ik zou graag meer tijd willen om te lezen. En verder zou ik ook meer tijd en vooral meer energie willen hebben om ook meer DIY projecten op te pakken. Met de ploegendiensten die ik heb is het energie-level niet zo hoog. En wat meer trainen met de hond (detectiespeuren), neem altijd voor om tussen de cursus door ook te oefenen maar het gebeurd eigenlijk nooit.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:35

Ik zou meer tijd willen besteden aan het renoveren van de boot. Die ligt in Zeeland, dus vaak zijn we maar een paar weekenden per maand aan boord. Dat schiet niet op als je een keuken moet slopen en opnieuw opbouwen bijvoorbeeld :=

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:37

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47

Ik verzend af en toe kaarten via postcrossing, maar schiet er toch vaak bij in. Ben ook al oneindig lang bezig met schilderen op nummer (goede penselen daarvoor zijn ook zeker welkom!).

Brood bakken, doe ik ook graag maar schiet er ook vaak bij in. Overdag buiten de deur en past dan nooit lekker met rijstijden en oventijd helaas.

Zelf zeep maken (al is het maar met gietzeep) lijkt me ook wel weer eens leuk.

Ik ben ook al paar weken op zoek naar tijd om Raamstickers te plakken. Ik heb een winter tafereel van zwarte stickers voor op de ramen. Super leuk, maar is er nog niet van gekomen helaas.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:37

Citaat:
Weekvraag week 47

Ik zou circuittraining en yoga in de sportschool weer op willen pakken. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor op dit moment.

Uitproberen: iets creatiefs. Ik zou zo graag handig en creatief willen zijn.
En ik denk toch mijn motorrijbewijs te willen halen, achterop zitten heb ik genoeg gedaan.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:05

Weekvraag 47

M'n fotografie denk ik dan daar wil ik altijd emer mee doen maar komt er vaak niet van, hoewel ik het rijden momenteel ook echt mis. Ik kan geen passend zadel vinden voor m'n nieuwe merrie super frustrerend dus heb dr al 2 maanden aan de hand lopen inplaatst van erop. Ik had me heel erg verheugd op weer meer rijden maar ach we zijn nog jong :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:08

capopjekop schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47

Dan zou ik fotografie zeggen. Momenteel besteed ik best veel tijd aan m'n hobby's, maar ik vind veel dingen leuk.

Same! Al heb ik wel plannen voor de toekomst. Moet alleen mezelf even een schop geven om daar ook wat harder aan te werken :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:19

Roosch schreef:
Oh ik heb geen antwoord op de weekvraag. :+ dat gebeurt me ook niet vaak.

Wauw, is het ons dan toch een keer gelukt om Roosch de mond te snoeren? _O- *\o/* :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:19

Citaat:
Weekvraag week 47

Aan kunstzinnige- en andere creatieve activiteiten denk ik. Het komende jaar zou ik bijvoorbeeld een cursus keramieken willen volgen en een naaicursus (ik heb geen naaimachine, ik heb totaal geen ervaring met naaien ook :') ) Verder denk ik er geregeld aan om het paardrijden weer op te pakken, maar er zitten echt te weinig uren in een dag om dat op dit moment te doen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:21

Goeie vraag.. ik heb zoveel hobby's waar ik meer tijd aan zou willen besteden... met stip op 1 staat SLAPEN :D Ik slaap graag, maar te weinig...

Een andere hobby waar ik meer tijd aan zou willen besteden, is paaldansen. Ik ben er niet heel goed in ofzo, maar ik heb er heel veel lol in... (chronische) blessures en lichamelijke ongemakken zorgen ervoor dat ik veel te weinig ondersteboven hang...

Ook leuk om meer te doen: eten bij de Italiaan hier 2 dorpen verderop... ik ben zo onwijs gek op die pasta al pesto...

En tot slot... ik wil heel graag veel meer WINKen... :D De WINK <3 is een model trein van Arriva, en die rijdt helaas vrijwel alleen in Friesland (of tussen Groningen en Leeuwarden). Ik ben helemaal idolaat van die trein... ik ga er zelfs een weekend vrij-abonnement van NS voor nemen... dat is nl. ook geldig in de treinen van Arriva.... en dan ga ik (minimaal) 1x per maand een dagje WINKen... even op en neer naar Leeuwarden, en van Leeuwarden naar Harlingen, en van Leeuwarden naar Stavoren... daar komt ook Groningen - Zwolle bij, want vanaf januari gaat Arriva daar ook op rijden... heb gehoord dat ze dat met de FLIRT gaan doen... die is hetzelfde als de WINK, op 1 ding na: de WINK is hybride, en de FLIRT niet :)

Wat ik wil uitproberen... aerial hoop :D en (kozakken)voltige.... vroeger wel eens af en toe meegetraind met een kozakkengroep in het circus... was geweldig... maar dat is alweer zo lang geleden, dat het voor mij weer compleet nieuw is om te doen... :)

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:31

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47

In de winter maak ik altijd carnavalspakken. We zijn nu een rupsje nooitgenoeg aan het maken van papier maché voor 10 personen. En 5 popcorn pakken met hoge hoeden. Daar zou ik wel meer tijd aan willen besteden. Ik heb meer ideeën dan tijd. :D

Wat ik nog zou willen proberen? Met mijn man een weekje naar onbewoond eiland.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:34

Ik zou het allerliefste weer een rijpaard hebben en kunnen trainen voor de wedstrijden

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:51

Oe ja pottenbakken of een sieraad maken van goud zou ik dolgraag eens willen doen :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:52

Even heel suf... Maar lezen. Ik betrap mijzelf erop in bed met mijn telefoon te spelen, terwijl ik ook had kunnen lezen.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:53

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 47

Ik zou zò graag weer willen sporten en dan vooral groepslessen vond ik vroeger zo leuk.
Maar door artrose en slijtage in rug, nek en knieën kan ik het niet meer.

En ondanks dat ik dit graag deed, viel het niet onder hobby hoor :+
Maar met sporten voelde ik me altijd veel fijner dan nu ik niet meer kan sporten.

Maar iets nieuws willen uit proberen kan ik niks bedenken.

Ik vind het wederom een leuke vraag!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 23:01

Weekvraag 47

Wandelen met de honden zou ik het liefst nog vaker willen doen. En showen… maar dat mag ik niet zeggen na bijna ieder weekend weg te zijn geweest. Dus wellicht showen met meer honden.

En wat ik altijd heb willen uitproberen is meer hondensporten met de akita. Dus agility, renbaan ( dit was zeer geslaagd! Snelste akita 8-) ), doggydancing.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 23:46

Weekvraag week 47

Mag ik dan 10 dagen in de week? :))
Muziek, meer oefen tijd
Pony's, nog meer aandacht
Fotografie

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 00:01

Banjer schreef:

Goeie vraag.. ik heb zoveel hobby's waar ik meer tijd aan zou willen besteden... met stip op 1 staat SLAPEN :D Ik slaap graag, maar te weinig...

Een andere hobby waar ik meer tijd aan zou willen besteden, is paaldansen. Ik ben er niet heel goed in ofzo, maar ik heb er heel veel lol in... (chronische) blessures en lichamelijke ongemakken zorgen ervoor dat ik veel te weinig ondersteboven hang...

Ook leuk om meer te doen: eten bij de Italiaan hier 2 dorpen verderop... ik ben zo onwijs gek op die pasta al pesto...

En tot slot... ik wil heel graag veel meer WINKen... :D De WINK <3 is een model trein van Arriva, en die rijdt helaas vrijwel alleen in Friesland (of tussen Groningen en Leeuwarden). Ik ben helemaal idolaat van die trein... ik ga er zelfs een weekend vrij-abonnement van NS voor nemen... dat is nl. ook geldig in de treinen van Arriva.... en dan ga ik (minimaal) 1x per maand een dagje WINKen... even op en neer naar Leeuwarden, en van Leeuwarden naar Harlingen, en van Leeuwarden naar Stavoren... daar komt ook Groningen - Zwolle bij, want vanaf januari gaat Arriva daar ook op rijden... heb gehoord dat ze dat met de FLIRT gaan doen... die is hetzelfde als de WINK, op 1 ding na: de WINK is hybride, en de FLIRT niet :)

Wat ik wil uitproberen... aerial hoop :D en (kozakken)voltige.... vroeger wel eens af en toe meegetraind met een kozakkengroep in het circus... was geweldig... maar dat is alweer zo lang geleden, dat het voor mij weer compleet nieuw is om te doen... :)

Hoe staat het met paaldansen, nog foto's te delen?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 00:08

Ik zou wel meer tijd aan mijn paarden willen besteden. Ben meestal vooral bezig met de verzorging en dan blijft er weinig tijd over voor training.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 04:52

Oh die Dubai reep. Ben stiekem ook benieuwd maar vind het veel te duur :')

Welke hobby ik meer zou willen doen?
Eh allemaal :')
Chronisch tijd te kort hier helaas. En slaap te kort :=

Maar als ik zou moeten kiezen dan tekenen en paardrijden.
Ik vind tekenen heerlijk. Maar mijn laatste (onafgemaakte) tekening stamt uit begin 2019…

En het rijden heb ik eigenlijk ook geen tijd meer voor. Ik rij nu sinds een paar weken weer mee in de clubles op woensdag daar ben ik wel super blij mee.
Al past het eigenlijk niet in de planning ..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 07:52

Bienotje schreef:
Hoe staat het met paaldansen, nog foto's te delen?

Zeker :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding