Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?Goeie vraag.. ik heb zoveel hobby's waar ik meer tijd aan zou willen besteden... met stip op 1 staat SLAPEN

Ik slaap graag, maar te weinig...
Een andere hobby waar ik meer tijd aan zou willen besteden, is paaldansen. Ik ben er niet heel goed in ofzo, maar ik heb er heel veel lol in... (chronische) blessures en lichamelijke ongemakken zorgen ervoor dat ik veel te weinig ondersteboven hang...
Ook leuk om meer te doen: eten bij de Italiaan hier 2 dorpen verderop... ik ben zo onwijs gek op die pasta al pesto...
En tot slot... ik wil heel graag veel meer WINKen...

De WINK

is een model trein van Arriva, en die rijdt helaas vrijwel alleen in Friesland (of tussen Groningen en Leeuwarden). Ik ben helemaal idolaat van die trein... ik ga er zelfs een weekend vrij-abonnement van NS voor nemen... dat is nl. ook geldig in de treinen van Arriva.... en dan ga ik (minimaal) 1x per maand een dagje WINKen... even op en neer naar Leeuwarden, en van Leeuwarden naar Harlingen, en van Leeuwarden naar Stavoren... daar komt ook Groningen - Zwolle bij, want vanaf januari gaat Arriva daar ook op rijden... heb gehoord dat ze dat met de FLIRT gaan doen... die is hetzelfde als de WINK, op 1 ding na: de WINK is hybride, en de FLIRT niet

Wat ik wil uitproberen... aerial hoop

en (kozakken)voltige.... vroeger wel eens af en toe meegetraind met een kozakkengroep in het circus... was geweldig... maar dat is alweer zo lang geleden, dat het voor mij weer compleet nieuw is om te doen...