Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:50

Cheytjuh, Wauw wat een gave foto's!
Heel vervelend zulke bijrijders haha

Ik durf dus echt niet te bestellen, ben veel te bang dat het te laat gaat komen.
Moet nog op zoek in de winkels om te kijken of ze zoiets daar hebben, ik ben dus nog lang niet klaar voor mijn lootje.
Leuke ideeën genoeg maar helaas nog te weinig tijd er voor gehad.
Ach ja komt goed, we hebben nog even.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:51

Ik wilde vandaag mijn hint in elkaar zetten, maar moest toch werken ivm zieke duo-collega. Dus mijn hint maken is uitgesteld naar een nader te bepalen moment. :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:52

Welke geur(en) vind je prettig in huis? Van welke geur(en) word je niet blij?
Ik word erg blij van de geur van bloemen, wasverzachter/wasmiddel, en gewoon lekker frisse geuren... die hele zware geuren word ik niet blij van... dan krijg ik hoofdpijn... en als een van de katten zn ding heeft zitten doen op de bak... de bakken staan in de garage, maar soms komt de geur zelfs door de deur heen... die beesten zijn compleet verrot van binnen :))

Welk thema of welke kleur komt er terug in jouw kerstboom/versiering?
Ik doe niet aan kerstboom of kerstversiering... klinkt gek in dit topic, maar eigenlijk haat ik kerst... :o het geven en kopen van cadeautjes vind ik daarentegen wel heel erg leuk <3

Hoe ziet jouw favoriete 'me-time' eruit?
Of lekker bij de paarden in de wei/paddock, of lekker op de bank met mn dieren... de honden... de katten... heerlijk cozy, met een dekentje... <3 Oh ja... het is ook wel gezellig als mn man er ook bij zit hoor :D

Verder excuses aan mijn Santa... nieuwe baan (intern gesolliciteerd), en 2 examens tegelijk maken voor mn opleiding.. de laatste module en het afstuderen... en allebei is een moduleopdracht (soort van werkstuk)... daardoor schieten er veel dingen compleet bij in Y;(

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:58

Banjer schreef:
Welk thema of welke kleur komt er terug in jouw kerstboom/versiering?
Ik doe niet aan kerstboom of kerstversiering... klinkt gek in dit topic, maar eigenlijk haat ik kerst... :o het geven en kopen van cadeautjes vind ik daarentegen wel heel erg leuk <3
(

_O- _O-
Kunnen we elkaar de hand schudden, hier nog zo eentje :+ :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:59

Ik kom echt niet uit wat voor hints en hoe ik dat moet gaan doen. Heb al van 3 jaren topics terug gelezen. Help. :') _O-

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:01

Zoals bij alles vraag ik het dan aan mijn assistent, meneer C. GPT. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:05

Oh ja hints! Daar moet ik ook nog e even induiken...

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:11

Meneer C. _O-

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:16

Inmiddels heb ik de eerste cadeautjes binnen en heb ik ook al een hint bedacht. Deze wil ik van de week even testen of het klopt en zo ja, dan is dat ook klaar.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 21:07

SSS Vragen!

Jodym: Uit een vorige editie begreep ik dat je zoontje gek is op Cars. Is dat nog steeds zo?
Olikea: Hoe staat het met de studieplannen? Welke planten heb je in huis en waarom?
Boeflover: Welke Wasgij puzzels heb je al gemaakt en hoeveel stukjes heeft de voorkeur?

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:33

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Jodym: Uit een vorige editie begreep ik dat je zoontje gek is op Cars. Is dat nog steeds zo?

Hij vind cars nogsteeds leuk. Maar op t moment is het ook veel dino en tractors :j

Edit; pakketje was indd van Ali.
Ik had rolletjes touw besteld. Beetje jammer dat er alleen geen rolletje binnen kwam maar een stukje touw in een zakje gepropt :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:05

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Boeflover: Welke Wasgij puzzels heb je al gemaakt en hoeveel stukjes heeft de voorkeur?

Nog niet zo heel veel, ik heb ze even opgezocht op de site, er zijn verschillende series:
Original nr 15, 32 en 38
Destiny 3 en 9
Mystery nr 8
Meestal 1000 stukjes (bij de Kruidvat zijn ze soms goedkoper voor 950 stukjes) en mist er eentje vind ik dat ook geen probleem bij dit merk, uitzoeken hoe de plaat in elkaar zit is al super leuk.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:26

Ik heb een paar kadootjes in huis maar moet zeker nog een en ander kopen :j
Hint heb ik al wel verzonnen!

Had nog een weekvraag te beantwoorden.

Lekker met paard de natuur in "zonder tijd mee" en mooi weer.

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:35

Ik moet de weekvraag van vorige week nog beantwoorden.

>> ik moet er soms echt tijd voor maken…maar ik vind het fijn om lekker op de bank te kruipen, onder een dekentje met een glaasje cola en wat lekkers. Dat lekkers kan van alles zijn, net waar ik zin in heb. Dan een film of serie met lekker veel drama en weinig complexiteit. Een tv-programma, zoals een spelshow kijk ik ook graag. Een pc spelletje vind ik ook wel eens leuk om te doen, maar als het te moeilijk wordt, haak ik snel af. Als ik er tijd voor heb, ben ik ook graag creatief bezig. Houtbranden, vlinders opzetten, zelf lippenbalsem en kaarsen maken etc.

Vandaag heb ik een groot deel van de cadeautjes ingepakt. Ik ben ver klaar met kopen, maar als ik iets tegen kom, kan het zijn dat ik dat er nog bij doe. Ook al redelijk ver met mijn hints!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 05:47

Hier in Japan heb je een character Koupen Chan, en die is zo cute <3 echt jammer dat daar in Nederland niets van te vinden is. Vandaag laatste dag hier, ik ga toch maar eens wat dingen ervan kopen :')

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 08:13

Gisteren nog een kadootje besteld, en ik vertrek morgen voor 6 dagen naar Spanje, wil daar ook nog wat kopen voor mijn lootje :D Dus als ik terug ben dan moet het aardig compleet zijn en kan ik gaan inpakken! *\%/*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 14:06

Ik ben helemaal klaar. Ben wel over budget gegaan maar ach, ik heb lol gehad. Hopelijk heeft lootje net zoveel lol bij het uitpakken. Moet nog wel inpakken en ik zou een hele makkelijke hint kunnen geven (niesbui) maar dat doe ik lekker niet, ik ga nu eens iets aparts bedenken. Niet echt moeilijk maar wel leuk. 7 december duurt nog zo lang, kreun.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 14:15

Hier ook bijna alles al ingekocht! Even wat leuke hints bedenken maar we is een idee

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 14:25

Hier ook over budget maar wel tevreden met mijn aankopen :D hopelijk vindt mijn lootje het ook leuk!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 14:35

Hier ook al een hele doos vol, verschillende hints en meer :=
Komen vast nog dingen bij maar voornu al best wel klaar

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 14:42

Ik ‘moet’ nog 1 cadeau en dan ben ik zelf blij met mijn pakket. En als ik dan nog ergens tegenaan loop kan het altijd nog toegevoegd worden, maar ook zonder is het al heel prima hoop ik. Ook hier helaas niet het budget gered :+
De hint is ook klaar, dus dat is ook wel lekker. Nu nog zorgen dat alles netjes ingepakt is en in de doos tetrissen.

Voor de weekvraag, mijn me-time is afhankelijk van mijn bui. Met een fijne film en een kop thee, onder een dekentje op de bank. Of met een frebubelwerkje en een kop thee lekker bezig zijn. Lekker in een warm bad, of juist lekker met het hele gezin een wandeling maken buiten (en daarna alleen in een warm bad). En dit weekend ben ik lekker met een vriendin naar Keulen. Even de zorgen van het gezin achter me laten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 15:00

Wat is iedereen snel klaar, het verzenden mag nog lang niet, haha. Ik moet nog wat opzoeken voor mijn lootje, haha.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 16:02

Hier liggen ook alle kado's klaar om ingepakt te worden. Zit alleen te bedenken wat ik ga doen met hints. :')

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 16:09

Hier stop ik nu ook echt met kado’s verzamelen :') anders past het niet meer in de doos.
Moet nog wel inpakken en de hints weet ik ook al zo’n beetje maar als newbie twijfel ik of de hints die ik wil doen niet te makkelijk of juist te moeilijk zijn….

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 16:16

Dankjewel allemaal voor de lieve woorden <3
Ik heb inmiddels de meeste spullen ook opgehaald. Er staat nog 1 kist, die haal ik van de week op en dan maak ik nog even een praatje daar ook. Het zal wel even gek voelen zijn om niet meer die kant op de hoeven en niet meer te hoeven zorgen voor de hooi aanvoer.

Ik heb nog een paar dingen die ik wil toevoegen aan mijn pakket maar dat moet nog gehaald worden en ik moet alles inderdaad ook nog inpakken. De hint weet ik inmiddels ook maar die moet ik nog even uitwerken. Dat is een beetje blijven liggen door de hele toestand :o