Waar ben je geweest?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

charaz
heb zoveel gekocht hier in Japan ook voor andere vrienden, ben het overzicht kwijt Noisy schreef:Charaz, veel sterkte voor jou en je familie![]()
Ik heb ook de meeste cadeautjes al bij elkaar maar er is nog wat ruimte in de doos dus er zal vast nog wel wat bijkomen. Afgelopen week niet zoveel zin gehad in leuke dingen want afgelopen donderdag heb ik mijn merrie in laten slapen. Het ging niet meer, ze kreeg teveel last van de artrose. Gelukkig heb ik haar zoon nog en daar leeft ze in voort.
dikke knuffel!
.
Kwam wel deze fles ice tea tegen met watermeloen smaak. Die moest natuurlijk mee en smaakte echt heerlijk. Gelijk nog een grote fles meegenomen voor thuis.
miccamaaike schreef:Oeh dat klinkt lekker Keizerin!
Sowieso de beste uitvinding van de eeuw, ik hou dus niet van koolzuur in mijn drinken, dus ice tea green vind ik echt een fantastische uitvinding, zo lekker!
Ook een dikke knuffel voor anderen die het kunnen gebruiken
Hier dit jaar iets meer moeite met Sinterklaas omdat het hier na 1 1/2 jaar 'proberen' nog steeds niet wil lukken om wat te broeden, dus ik sla dit jaar even die gezelligheid over en ga deze week lekker kerst inrichten en me daar op richten
Ik ben echt zo'n gezelligheids familiemens die daar oprecht naar uit kan kijken elk jaar, soms tot grote ergernis van vriendlief
Jodym schreef:Over Ali…
Heb de 11e wat dingen besteld en krijg vandaag een DHL pakketje van xxxxxxxx
Dus wellicht zijn ze tegenwoordig echt wel zo snel
Compromis is limonade van de Aldi, die drink ik ook nog uit als de prik al foetsie is, bij cola (nep of echt) vind ik dat echt smerig.
Vorige week zat hij nog ergens in Kazachstan, vandaag update "Europese grens". Is al even onderweg, maar dat was op voorhand wel duidelijk aangegeven
. Ben even een paar dagen weg geweest, dan krijg je dat
.
. Ik heb laatst voor het eerst een Lee Child - Jack Reacher gelezen (in het Engels) en dat leest erg gemakkelijk weg. Niet hoogstaand, wel gemakkelijk