Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:09

Weekend is altijd 5 dagen te kort. :))
Waar ben je geweest?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:45

Leuke foto's Nala.

Germie, beterschap, dat is minder fijn thuiskomen.

Marleen88 ook al een mooie foto.

Kiimm en Pradadaan , al een kerstboom staan, jij hebt er zin in haha
Ik was vandaag roetveeg piet, nog totaal niet met kerst bezig.

Vervelend Neonlight, maar wel slim om zonder scampie's te eten haha

Sterkte Noisy.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:49

Wat leuk dat je piet bent Justdiesel! Heb je een eigen pak?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:21

Nee geen eigen pak, is als vrijwilliger bij een vereniging.
Maar de pakken zijn wel eigendom van de vereniging en het zijn ook mooie pakken.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 21:06

Dikke knuffel voor degene die dat nodig hebben!

Ik heb nu dus al de hele dag zin jn garnalen, door dat het hier over scampi's ging!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 23:37

Neonlight schreef:
Weekend is altijd 5 dagen te kort. :))
Waar ben je geweest?

Overnacht in Sittard, overdag maastricht. En terug via het philipsmuseum in Eindhoven. Was leuk!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 23:39

Noisy :knuffel: charaz :(:)

Weekvraag… Ik merk dat dit de laatste tijd voor mij een heel andere betekenis heeft gekregen. Ik heb nu meer tijd voor “me” en kan daardoor ook veel meer genieten.
Heb weer sinds lange tijd van mijn paarden genoten. Lekker met de honden werken en kom eindelijk tot rust als ik met een goede serie boven ga knutselen. Zelfs het fotograferen weer opgepakt. Omdat ik zo druk was met werk en constant alle ballen probeerde hoog te houden waren dit juist de dingen die de emmer deden over lopen. Blijkbaar was er even een harde reset nodig zowel letterlijk als figuurlijk om weer een goede balans te vinden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 23:58

Klinkt leuk Bienotje, Maastricht is toch wel mijn favoriete stad.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 03:16

Leuk om te lezen dat mensen al verder komen met hun pakket ! Als ik straks thuis ben moet ik echt even alles neerleggen en kijken wat ik nog wil halen :j heb zoveel gekocht hier in Japan ook voor andere vrienden, ben het overzicht kwijt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:48

Hoe gaat het nu met je Candalisa?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:57

Charaz heel veel sterkte en een dikke knuffel :(:)

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:03

Noisy schreef:
Charaz, veel sterkte voor jou en je familie :(:)

Ik heb ook de meeste cadeautjes al bij elkaar maar er is nog wat ruimte in de doos dus er zal vast nog wel wat bijkomen. Afgelopen week niet zoveel zin gehad in leuke dingen want afgelopen donderdag heb ik mijn merrie in laten slapen. Het ging niet meer, ze kreeg teveel last van de artrose. Gelukkig heb ik haar zoon nog en daar leeft ze in voort.

Heel veel sterkte, wat naar :knuffel: dikke knuffel!
Begrijpelijk ook dan dat je er even geen zin in had.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:04

Hier nog geen doos, maar dat lukt echt wel tegen de tijd dat het verzonden moet worden. Ik heb al een paar kleine dingetjes voor mijn lootje. Hopelijk kan het lootje dat waarderen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:06

Heel veel sterkte Noisy, dikke knuffel :(:)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:08

Ik denk dat ijk ondertussen alles wel heb.
Heb net alles ingepakt.
En misschien komt er nog wel wat bij.
Maar ben al over budget, dus hoeft op zich niet. Al ken ik mezelf, er zal vast nog wel iets bij komen.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:32

Over Ali…
Heb de 11e wat dingen besteld en krijg vandaag een DHL pakketje van xxxxxxxx
Dus wellicht zijn ze tegenwoordig echt wel zo snel *\o/*

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 11:44

Even een week in Parijs geweest dus wat afwezig.. excuus :o

Sterkte allen die het nodig hebben, wat een vervelende berichten allemaal :knuffel:.

De weekvraag: mijn me time. Ik vind het heerlijk om lekker op de bank te liggen en een serietje te kijken of een film. Gewoon echt even helemaal niks. Paardrijden en lekker knuffelen met de hond natuurlijk.

Ik heb niks gekocht in Parijs voor mijn lootje... of toch wel? := Kwam wel deze fles ice tea tegen met watermeloen smaak. Die moest natuurlijk mee en smaakte echt heerlijk. Gelijk nog een grote fles meegenomen voor thuis.
Afbeelding

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 12:13

Oeh dat klinkt lekker Keizerin!
Sowieso de beste uitvinding van de eeuw, ik hou dus niet van koolzuur in mijn drinken, dus ice tea green vind ik echt een fantastische uitvinding, zo lekker!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 12:35

miccamaaike schreef:
Oeh dat klinkt lekker Keizerin!
Sowieso de beste uitvinding van de eeuw, ik hou dus niet van koolzuur in mijn drinken, dus ice tea green vind ik echt een fantastische uitvinding, zo lekker!

Jaa was top, in Frankrijk kennen ze dus de "normale" ice tea lemon ook al niet met prik volgens mij, heb het niet gezien in ieder geval. Dit was ook de gewone variant en niet de groene.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 13:02

Heel veel sterkte Noisy... :(:) Ook een dikke knuffel voor anderen die het kunnen gebruiken :(:)

Bienotje, ja echt he! weekend vliegt voorbij en die werkdagen wat minder hard... Flauw. Maastricht lijkt mij nog eens leuk om heen te gaan!

Garnalen... ik ben daar dus echt niet van. Brrrr.

Leuk dat de pakketen al vorm beginnen te krijgen bij iedereen! Ik denk dat ik ook wel zo goed als alles heb. Over budget heen volgens mij, maar ach. Helaas niet gevonden wat ik nog zocht, heel veel winkels afgegaan... maar wel een leuke vervanging gevonden vind ik. Hopelijk vindt mijn lootje dat straks ook :)

Oh wauw, dat ali tegenwoordig zo snel is!

IceTea vind ik heerlijk! (ook zonder prik). Watermeloen ken ik nog niet, leuk zulke andere smaken i het buitenland te kunnen proeven. Laatst wel lavendel ofzo geproefd. Ook prima, maar Hibiscus en green blijven mijn favoriet!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 13:18

Heerlijk al die kerstfoto's en Sinterklaas foto's :j Hier dit jaar iets meer moeite met Sinterklaas omdat het hier na 1 1/2 jaar 'proberen' nog steeds niet wil lukken om wat te broeden, dus ik sla dit jaar even die gezelligheid over en ga deze week lekker kerst inrichten en me daar op richten <3 Ik ben echt zo'n gezelligheids familiemens die daar oprecht naar uit kan kijken elk jaar, soms tot grote ergernis van vriendlief :+

Hier zijn een paar paarden ook op de foto geweest met kerstkrans, ik herken mn gup Ralph helemaal niet terug zo
Afbeelding

Klarrissa
Afbeelding

Heel vervelend bijrijdsters die zulke mooie foto's kunnen maken <3

Op de weekvraag nog even antwoord :
Ik ben heel erg slecht in genoeg me time nemen, maar ik ben het wel weer bewust meer aan het inplannen de afgelopen weken want ik merk dat het nodig is.
Mijn favoriete me time ziet er heel verschillend uit. De ene keer is het lekker een hele middag op stal niks doen, beetje tutten met de paarden, gezellig koffie drinken met de andere stalmutsen.
Een andere keer lig ik lekker een uurtje in bad te weken met een goed boek of goede serie <3
Weer een andere keer ben ik lekker aan het diamond painten, kaartjes maken/schrijven, of doe ik iets anders creatiefs. Dan maak ik mijn hoofd ook lekker leeg.
En verder hou ik wel van een lekker potje gamen op de pc , lekker ontspannen in bijvoorbeeld de Sims, Planet Zoo of World of Warcraft :j
Oja , en heerlijk lange wandelingen maken met de honden in het bos, daar kan ik ook echt onwijs van genieten en het hoofd mee leegmaken!

Het is echt per mood verschillend voor welke me-time ik kies, maar genoeg opties :o

Die Ice Tea meloen klinkt lekker :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 13:41

Jodym schreef:
Over Ali…
Heb de 11e wat dingen besteld en krijg vandaag een DHL pakketje van xxxxxxxx
Dus wellicht zijn ze tegenwoordig echt wel zo snel *\o/*

Ik kreeg vandaag ook een pakketje van Ali, de 12de besteld. Gewoon binnen een week.

Mijn pakket is volgens mij ook compleet. Alles moet nog wel ingepakt worden en moet nog met de hint aan de slag.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 13:45

Ik ben een prik-mens haha. Coca Cola is de absolute favoriet, maar ik ben gierig dus die haal ik niet in huis, ik drink zo een hele fles per dag weg :') Compromis is limonade van de Aldi, die drink ik ook nog uit als de prik al foetsie is, bij cola (nep of echt) vind ik dat echt smerig.
In de zomer waardeer ik prikloos dan weer wel, kan je lekker doordrinken! Ice Tea Peach en Citroen vind ik heel smakelijk en verfrissend. Mijn vriend drinkt qua frisdrank standaard Ice Tea Green (van de aldi), maar die vind ik te flauw van smaak. Fuze Tea is ook wel lekker, maar belachelijk duur. Ice Tea Meloen zou bij mij wel in de smaak vallen denk ik!

En water vind ik stom, ik kan er niets aan doen. Zo smakeloos, helemaal als het zonder prik is :')
Tegenwoordig drink ik wel graag bruiswater met citroensmaak, en in de Colruyt hebben ze water met ananas dat ik wel lekker vind. Helaas wel best prijzig.

Ali, Temu, Shein, .. tegenwoordig leveren ze erg snel!
Behalve de lavabo voor buiten via Temu haha, maar dat komt omdat dat landvracht is :') Vorige week zat hij nog ergens in Kazachstan, vandaag update "Europese grens". Is al even onderweg, maar dat was op voorhand wel duidelijk aangegeven :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 14:16

Ik zie dat ik een weekvraag achter loop :-) . Ben even een paar dagen weg geweest, dan krijg je dat :))

Weekvraag week 45
Welk thema of welke kleur komt er terug in jouw kerstboom/versiering?

In onze kerstboom (Bruce) hangt een allegaartje aan versiering. De wederhelft heeft een keer een poging gedaan met Delftblauw (saai) en dat heb ik succesvol omgegooid richting goud/kleurrijk/diverse rare versieringen (een champagnefles, een rugbybal etc.). Daarnaast is Bruce niet zo groot dus heel veel past er niet in :)) .
Met SS voorgaande edities heb ik wel een paar keer stijlvolle houten versiering gekregen. Dat hangt er dus altijd wel in :-)

Weekvraag week 46
Hoe ziet jouw favoriete 'me-time' eruit?

Op de bank met een spannend boek en een kop thee :-) . Ik heb laatst voor het eerst een Lee Child - Jack Reacher gelezen (in het Engels) en dat leest erg gemakkelijk weg. Niet hoogstaand, wel gemakkelijk :))

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:08

Vandaag nog iets binnengekomen, een gedeelte al ingepakt. Maar eens over de hints gaan nadenken. oh en ik moet ook nog een doos.