Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:45

En je nieuwe Dino kersthangers dan?

Kerstboom opzetten, dat is een goeie. Misschien dat ik daar deze week aan begin, die op kantoor mag wel eerder staan. Hoop ik alleen dat mijn man de spullen van de zolder wil halen. Mag niet tillen momenteel en loop met 1 arm in een brace, en smokkel wel maar de kerstspullen van de vlizotrap met brace om gaat me iets te ver.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:54

Oh een vlizotrap zou voor mij al de hel zijn ook al heb ik niks in een brace. Hoe komt het? :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 22:12

Vlizotrappen vind ik ook spannende dingen, een brace is sowieso geen pretje. :(:)

Ik had zo mijn zinnen op een echt klein boompje gezet, maar denk toch dat het een nepperd wordt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 22:13

Heb mijn linkervoorpoot overbelast. Loop er al een tijd mee, en de hand therapeut werd een beetje boos. :')
Ik heb altijd overlaxatie in mijn gewrichten gehad (inmiddels door leeftijd niet meer heel erg :)) ) en weke delen reuma. Daarom heb ik ook al 25 jaar braces voor mijn handen en polsen, maar zijn ondingen en gebruik ze zo min mogelijk. Nu moet ik dus wel. :+
Draag ze nog niet de hele dag, toen ik aardappelen moest schillen heb ik hem af gedaan. Brace is van leer met stalen platen erin, vanwege het leer natuurlijk niet al te makkelijk schoon te maken.
Vorige week onbeperkt scampi's eten heb ik ook maar zonder brace gedaan. _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 22:15

Oh wat vervelend joh! :(:)

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 22:18

Klinkt idd niet fijn.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 23:54

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 09:27

Hier in huis ook een vlizotrap, gewoon een stevige hoor, hoef je niet bang voor te zijn. Gebruik de trap zeker wel wekelijks om wat van de zolder te halen of terug te brengen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 09:54

Neonlight schreef:
Heb mijn linkervoorpoot overbelast. Loop er al een tijd mee, en de hand therapeut werd een beetje boos. :')
Ik heb altijd overlaxatie in mijn gewrichten gehad (inmiddels door leeftijd niet meer heel erg :)) ) en weke delen reuma. Daarom heb ik ook al 25 jaar braces voor mijn handen en polsen, maar zijn ondingen en gebruik ze zo min mogelijk. Nu moet ik dus wel. :+
Draag ze nog niet de hele dag, toen ik aardappelen moest schillen heb ik hem af gedaan. Brace is van leer met stalen platen erin, vanwege het leer natuurlijk niet al te makkelijk schoon te maken.
Vorige week onbeperkt scampi's eten heb ik ook maar zonder brace gedaan. _O-

Vervelend is dat zeg!
Maar waarom is er voor leer gekozen of heb jij daarvoor gekozen? Lijkt me echt heel onpraktisch en ik raad het patiënt niet aan.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 10:36

Oh beterschap Neonlight! Volgende keer na het eten scampi's je brace weer aan en scampi's daarin mee smokkelen haha!
Mijn dino's neem ik nog wel mee denk ik, die 3 dagen :')

Roosch, "het valt wel mee" haha. Hetzelfde bedrag (+400 euro) zou ik tijdens een andere periode weigeren neer te tellen, maar nou ja, "het is Kerst" :')

En het is wel "een specialleke" hoor!
Via een enkele deur kom je op het ruime terras uit, en vandaar via de schuifdeur in de ruimte van de jacuzzi
Afbeelding
En als ik de bubbels zat ben, klim ik in het bad in de woonkamer :') Dus Santa, als je nog ideetjes zoekt: bruisballen ed kunnen nu wel :D
Afbeelding
Verder nog een volwaardige keuken, badkamer met ruime inloopdouche, wel een kleine woonkamer maar ook een leuke slaapkamer met tv, dus we kunnen daar ons nestje maken haha.

Mijn vriend wilt absoluut niet thuis zijn met Kerst dit jaar. Ons leven is een puinhoop na vorige Kerst, het zijne nog een stuk erger dan het mijne, en hoewel ik een beetje grumpy ben omdat ik nu zonder mijn familie en de katten&kippen moet vieren, zie ik wel hoe moeilijk hij het heeft, dus schik ik me wel :) Volgend jaar vieren we weer gewoon bij mijn mama hoor :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 10:39

Ik heb er niet voor gekozen. Brace is door Buchrhornen gemaakt (jaar of 25 geleden), gezien je werk en je woonplaats ken je hun meeste kans wel. Mijn moeder heeft een aantal jaar later een zelfde brace gekregen, en de eigenaresse van mijn favoriete restaurant loopt ook met zo eentje rond.
Brace volstaat verder nog wel, vandaar dat ik dit onding nu verplicht om moet hebben. :7

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 10:58

Ik heb nog wat cadeaus uit eigen collectie gevonden, pakket word goed gevuld zo voor mijn lieve lootje. *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 11:00

nevica schreef:
Ik heb nog wat cadeaus uit eigen collectie gevonden, pakket word goed gevuld zo voor mijn lieve lootje. *\o/*

Ja hier gaat het ook mal! :))

Had wat gewonnen bij de loterij wat goed bij m'n lootje past, ik heb de weggeefhoek geplunderd en de kringloop werkte ook goed mee.

Van de week maar eens ff de balans opmaken voordat ik straks echt een vrachtwagen moet sturen. :))

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 11:02

Haha echt hé! _O- Ik had een doos die groot genoeg was maar moet nu weer op zoek naar iets anders. Misschien maar een grote lego set halen die ik al lang wil, die komt vast in een mega doos. O:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 11:16

Dat vind ik een goede reden! :j

Ik heb op de een of andere manier echt geweldig veel geluk dit jaar. Gisteren zag ik nog wat op de weggeefhoek wat een perfecte hint is voor in mijn pakket. Het stond er al 2 uur op en niemand had gereageerd, dat is ook wel zeldzaam hier. Op de een of andere manier komen de cadeautjes hier echt aanwaaien. :') Ik hoop dat voor mezelf het winnend staatslot aan komt waaien maar wat betreft cadeautjes voor de secret santa mag ik niet klagen. :D Ik hoop dat m'n lootje het ook leuk vindt. :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 13:12

Wat leuk allemaal!!! Word er helemaal enthousiast van <3
De doos hier ook al, dus dat komt helemaal goed!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 13:29

Charaz, veel sterkte voor jou en je familie :(:)

Ik heb ook de meeste cadeautjes al bij elkaar maar er is nog wat ruimte in de doos dus er zal vast nog wel wat bijkomen. Afgelopen week niet zoveel zin gehad in leuke dingen want afgelopen donderdag heb ik mijn merrie in laten slapen. Het ging niet meer, ze kreeg teveel last van de artrose. Gelukkig heb ik haar zoon nog en daar leeft ze in voort.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 13:31

Noisy schreef:
Charaz, veel sterkte voor jou en je familie :(:)

Ik heb ook de meeste cadeautjes al bij elkaar maar er is nog wat ruimte in de doos dus er zal vast nog wel wat bijkomen. Afgelopen week niet zoveel zin gehad in leuke dingen want afgelopen donderdag heb ik mijn merrie in laten slapen. Het ging niet meer, ze kreeg teveel last van de artrose. Gelukkig heb ik haar zoon nog en daar leeft ze in voort.

Ach.. wat triest.. heel veel sterkte gewenst!
Van artrose win je niet he.. Fijn dat je haar terug ziet in haar zoon. Dikke knuffel!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 13:38

Ach wat naar :(:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 14:17

Sterkte Noisy, fijn dat je nog een nakomeling van haar hebt.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 15:59

Mijn me-time is ook lekker op de bank, lekker warm met een dekentje of bij de pony’s! Maar dan wel met mooi weer

Hier moeten we nu, ivm de kids, echt wachten tot Sint weg is voordat de kerstboom op mag :+
Jammer altijd dat dat zo dicht achter elkaar is
Laatst bijgewerkt door Jodym op 17-11-24 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 16:02

Jodym schreef:
Mijn me-time is ook lekker op de bank, lekker warm met een dekentje of bij de pony’s! Maar dan wel met mooi weer

Niet vandaag inderdaad. Ik krijg het ook niet warm sinds ik terug ben. Handen blijven koud. Ben ook snipverkouden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:32

Sterkte Noisy. :knuffel:

Het is waterkoud ja, niets aan. :brr:

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-24 18:07

Een beetje laat maar ik ben net onderweg vanuit Stuttgart. Daar naar de World Cup wezen kijken dus ik had even geen weekvraag beantwoord door drukte.

Maar mijn me time klinkt misschien stom maar dat is echt als ik even niks voor of met de paarden en andere dingen hoef te doen. Ik kan echt genieten van een weekendje weg en dan dus even geen stallen mesten. :)) Als ik thuis lekker op de bank lig of in bad lig ben ik nog steeds in mijn hoofd bezig met de paarden verzorgen. _O- Dus ik kan er wel echt van genieten als de verzorging even uit handen is en ik echt kan doen wat ik wil zonder na te denken dat ik nog wat moet doen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:35

Hier weer op weg terug van spontaan weekend weg naar het zuiden van NL. Jammer dat het weekend ook altijd weer zo verrekte snel voorbijgaat. Werkweken voelen altijd 4x zo lang duren bij wijze van :+

Leuk, al die enthousiaste santa's over hun cadeautjes die al gescoord zijn. Heel benieuwd!

Ik heb ook al aardig wat in huis. Van de week eens even kijken of de geplande doos en cadeau's evt. Ook wel een match zijn :-)