Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Heb mijn linkervoorpoot overbelast. Loop er al een tijd mee, en de hand therapeut werd een beetje boos.![]()
Ik heb altijd overlaxatie in mijn gewrichten gehad (inmiddels door leeftijd niet meer heel erg) en weke delen reuma. Daarom heb ik ook al 25 jaar braces voor mijn handen en polsen, maar zijn ondingen en gebruik ze zo min mogelijk. Nu moet ik dus wel.
![]()
Draag ze nog niet de hele dag, toen ik aardappelen moest schillen heb ik hem af gedaan. Brace is van leer met stalen platen erin, vanwege het leer natuurlijk niet al te makkelijk schoon te maken.
Vorige week onbeperkt scampi's eten heb ik ook maar zonder brace gedaan.
nevica schreef:Ik heb nog wat cadeaus uit eigen collectie gevonden, pakket word goed gevuld zo voor mijn lieve lootje.
Noisy schreef:Charaz, veel sterkte voor jou en je familie![]()
Ik heb ook de meeste cadeautjes al bij elkaar maar er is nog wat ruimte in de doos dus er zal vast nog wel wat bijkomen. Afgelopen week niet zoveel zin gehad in leuke dingen want afgelopen donderdag heb ik mijn merrie in laten slapen. Het ging niet meer, ze kreeg teveel last van de artrose. Gelukkig heb ik haar zoon nog en daar leeft ze in voort.