Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Hopelijk lekker even bijtanken dan in die vakantie Roosch. Nog even geduld dus...
Gaaf Tancreda dat je naar Hans Zimmer gaat! Zulke mooie muziek.
Ik heb van de week kaartjes gekocht voor The Lion King Live in Concert. Ik vind dat zo'n mooie film en heerlijke muziek dus daar ben ik ook heel erg benieuwd naar!
Lavitabella schreef:Zeer wisselvallig. Hele tijd kleine buitjes. Ik denk niet dat ik het vandaag voor elkaar krijg om droog te blijven.
Roosch schreef:Lavitabella schreef:Zeer wisselvallig. Hele tijd kleine buitjes. Ik denk niet dat ik het vandaag voor elkaar krijg om droog te blijven.
Jij niet droog of het weer niet droog?![]()
Ik zit even in de relaxmodus. Klein klusje gedaan aan de kozijnen, vanmiddag nog even een kwarktaart maken voor het een of ander. (die van dokter Oetker is echt lekker, ik hou helemaal niet van citroen maar deze...) En dan straks lasagne maken en even in bad. Ik verlang nu al naar het bubbelbad wat ik wil laten plaatsen.
Er komen een of twee erg vervelende weken aan dus ik ga vast in de energy save mode ter voorbereiding.
Neonlight schreef:Heb 1 keer een zonvakantie gedaan in de winter, op 3 januari naar wat Caribische eilanden. Vond het toch wat vreemd, kerstversiering en opblaas sneeuwpoppen op het strand bij 30 graden.![]()
Maar het is wel heerlijk om die warmte in te gaan. Valt alleen weer zwaar tegen als je weer thuis komt.