Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 21:12

LWDaisy, wat goed! Gefeliciteerd! *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 21:20

Charaz heel veel sterkte!:(:)

Roosch, jij gefeliciteerd *\o/*

Die snoep geurkaarsen zijn mij waarschijnlijk te zoet := Hoe verzinn3n ze het ook :))

Lwdaisy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Die opmerking van 1 van je mensen vind ik wel sneu zeg, zoveel eenzame mensen zijn er, ook onder mensen met kinderen :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 21:21

Veel plezier met je nieuwe baan, LWDaisy en natuurlijk gefeliciteerd!

Die zoete geurkaarsen zijn ook niets voor mij. Krijg al kiespijn bij het idee. :=

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 22:03

Lw daisy en Roosch gefeliciteerd!

Bienotje veel plezier!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 22:18

Thanks linnie! Geplande eerste trein net gemist, toen vertraging en overstap gemist. Niet helemaal volgens plan, maar gelukkig ik met de trein reizen wel fijn. Boek is ook mee, lekker lezen onderweg :-)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 00:11

LWDaisy gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk gaat je rugpijn snel over.
Ik heb er denk ik overheen gelezen, maar wat ga je als nieuwe baan doen?

Roosch, gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 09:05

LWDaisy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat het vooruitzicht naar de nieuwe baan je zoveel energie geeft. Succes en sterkte met het herstel!

Roosch, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Chupa chupkaarsen lijken mij te zoet qua geur, dus die trekken mij niet zo.

En ik zag dat er een nieuwe weekvraag (46) is. *\o/* Mijn me-time vul ik op veel verschillende manieren in, variërend van met een zak chips op de bank doomscrollen tot en met de hele avond boetseren/schilderen/tekenen/andere creatieve werkzaamheden/lezen/nagels lakken/filmpje kijken, e.d., regelmatig onder het genot van een podcast (Moordcast is hier favoriet) of luisterboek (meestal nieuwe romans). Tegenwoordig lig ik overigens al vroeg in mijn nest, want die zwangerschap is toch best wel vermoeiend.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 11:49

mriek1990 schreef:
LWDaisy gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk gaat je rugpijn snel over.
Ik heb er denk ik overheen gelezen, maar wat ga je als nieuwe baan doen?

Roosch, gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Ooh, dat ben ik vergeten vermelden haha! Ik heb een aantal jaar geleden een opleiding gevolgd, uitzendconsulent :) Destijds heb ik voor "algemene(re)" uitzendkantoren gewerkt (sectoren industry, technical en construct in mijn geval), nu heb ik getekend als consultant voor huishoudhulpen via dienstencheques. Mijn huidige baan dus haha, er komen op die manier 2 werelden heel mooi samen! De kantoorverantwoordelijke vind dat prachtig, ze was er meteen zeker van dat ik de huishoudhulpen met het nodige respect zal behandelen.

Tancreda4 't is idd sneu he.. Ik sprak gisteren mijn beste vriendin, net als mij zeer bewust kinderloos. Ze had net een gesprek met haar moeder achter de rug, over ouder worden, en dat ouderen zoveel bellen om sociaal contact te kunnen blijven houden. "Dus je moet kinderen maken, met wie ga je later anders bellen?" Met mij, ik zit daar dan ook zonder kinderen :') Kinderen maken is geen garantie dat je elkaar leuk vind en ook echt wat hebt aan elkaar.. Puntje bij paaltje is mijn klant haar dochter er wel hoor, maar voor de kleine dingen veel minder. Dus die blijf ik daar gewoon doen, ze is zo'n beetje mijn oma geworden nadat ik de mijne ben verloren :) Mijn vriend lacht er vaak om, "jouw vriendinnen zijn gemiddeld 60 jaar". Maar wat zijn ze gezellig <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 16:06

Afbeelding
Afbeelding

De auto is er hier in ieder geval weer klaar voor :D :D {:)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 16:07

Japanse auto's + kerst. I like. :))

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 16:12

nevica schreef:
Japanse auto's + kerst. I like. :))

:D :D :D

En onze kerstkaart foto is ook al gemaakt haha. Al vond mijn vriend het maar stom en cliche :+ Dus alleen de hond en ik {:) {:)

Afbeelding

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 16:32

Jouw hond zit beter model dan de mijne. _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 17:19

Wat een leuke foto! <3

Ik scoorde net nog wat leuks voor m'n lootje, ook via de weggeefhoek. Zo leuk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 17:46

Ik ben al wat aan het bijlezen begonnen. Gisteravond thuisgekomen, nu uiteraard een enorme jetlag, en snipverkouden. Maar mijn paard is al weer gereden.
Ik zie wat trieste verhalen, sterkte allemaal.
En gefeliciteerd met je nieuwe baan LWdaisy.

Verder moet ik nog wat weekvragen beantwoorden:
Ik heb niet echt mijn huis in kerstsfeer, dus kan geen kleuren aangeven. Maar wat ik dus wel heb zijn een aantal speciale kerstballen (en als m'n lootje zoiets vindt is het altijd welkom). Ik heb dus een kerstman die op een schildpad rijdt, een kerstbal in de vorm van een zeepaardje, een kerstbal met een schildpad. Kortom, kerstballen van zeedieren zijn welkom.
Ik brand verder wel eens kaarsen en dan zijn alle kaarsen welkom. Geurkaarsen vind ik vaak ook wel fijn. Zo'n chupa chup geurkaars zou ik ook nog wel kunnen waarderen denk ik, al weet ik niet of het lekker is. ;)

De andere vraag gaat over me-time.
Ik vind af en toe een film kijken wel leuk. Horrors zijn mijn favoriet. Verder is hardlopen, duiken en paardrijden echt me-time. Maar dat is anders dan rustig thuis zijn.
Ik kan me ook vermaken met het nabewerken van foto's en video's. Nu heb ik weer een hele sloot van een paar 1000 foto's te verwerken van mijn laatstes reis en dan blijven er hooguit een paar 100 over. zo kritisch ben ik wel. Maar dat is voor mij ook echt me-time.
In videobewerking ben ik nog niet zo goed, maar ook dat neem ik steeds vaker mee.

Dit is de creatie van 5 minuten geleden, van een HELE GAVE zipline. Ik had wel eens een korte zipline gedaan, maar niet eentje van een kilometer met een snelheid van 60km/uur. We moesten omgerekend 8.50 euro bijbetalen om met de kabelbaan te gaan i.p.v. een half uur te wandelen, nou, dan gaan we dit eens proberen. Dus ook zulke verwerking is voor mij me-time.
https://www.youtube.com/watch?v=n-JKHx9a_5M

Ik drink er dan vaak thee bij, of chocolademelk. De volle chocolademelk van de Aldi gaat er altijd goed in (en natuurlijk de echte Chocomel, maar die is echt te duur geworden vind ik). En ik ben dus een theeleut, maar kaneelthee lust ik absoluut niet. Ik hou niet van kaneel.
Als ik wat te knabbelen pak, dan ben ik dol op naturel chips of pindaflips. Af en toe een stuk chocolade gaat er uiteraard ook wel in.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:16

Leuk die kerstkaart met hond.

Ik heb die van ons ook al klaar, volgend jaar gaan we het proberen met Chester en Nova. :')

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:24

Hij staat! *\%/*

Afbeelding

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:27

Oh leuk al die kerstversieringen, ik kom net thuis van de kerstmarkt en wij hopen dat we vanaf volgende week een boom kunnen kopen bij de handelaar een dorp verderop. Die heeft altijd mooie bomen voor een normale prijs en brengt ze nog thuis ook. Wel altijd het meetlint mee, want mijn vriend heeft al een paar keer een enorme boom uitgekozen die we in moesten korten haha

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 19:34

Hier ook de boom op gezet vandaag! <|-
Afbeelding

Kitten Mimi vind het erg leuk maar blijft tot nu toe op het kleedje liggen en hangt (nog) niet in de boom :=
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 19:56

Oh hey verhip m'n verjaardag is geweest en daarna mocht ik de kerstboom naar beneden halen! Morgen maar doen als ik niet meer zo brak ben. :')

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:18

wauwiee, als ik nu al de boom neerzet, mag ik half december voor een deel 2. Dan zijn alle naalden er al uit gevallen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:27

Ja dat heb ik dus niet. :)) wij hebben een custom made kattenkerstboom, uitgesneden in hout, een 3d mandje erachter/in en bekleed met hulst. Die gaat dus elk jaar in z'n geheel naar boven. Weer naar beneden halen en klaar is Roosch. :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:31

Hier staat de boom ook nog niet. Eerst Sinterklaas achter de rug.

Koud en nat bij de intocht van Sinterklaas, maar ach.. de kinderen hebben genoten :-D

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:16

Wij vieren gewoon sinterklaas met de kerstboom in huis :')

Ik vind de kerstboom zo gezellig, vindt de periode vanaf 6 december echt te kort :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:36

Ik heb 3 dagen Ardennen geboekt met Kerst, de boom opzetten heeft dus niet zoveel zin haha. Ik kijk uit naar 3 dagen bubbelbad!

Ik neem de airfryer en slowcooker mee, en verder steek ik lekker geen vinger uit :')

Leuke kerstfotos! Misschien hang ik wat slingers en ballen in het speelhuis van de kippen voor grappige foto's, maar dan moet ik naar zolder, en daar staan dooooozen vol kerstspul, dus ik ben er nog niet helemaal uit haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:41

Oh wat lekker, een bubbelbad! Kon je nog wat betaalbaars vinden?

Mijn familie woont aan de andere kant van het land maar eigenlijk vieren wij altijd kerst thuis. Vinden we enorm fijn. Maar dit jaar ontkom ik er niet aan en gaan we toch met kerst. Voor mezelf zou ik het heel fijn vinden daar een plekje te hebben waar we ons terug kunnen trekken, zelf kunnen koken en een familielid bij ons uitnodigen. Daarheen is geen optie gezien hij enorm veel rookt en het huis dus echt heel goor is.. maar toen ik keek voor een huisje heb ik heel vlot de browser afgesloten. Onbetaalbaar.

Hier had de buurman soortgelijke plannen als ik. Ik ben voor de indoorvariant van inbouwbubbelbad gegaan, althans, ik moet nog inslaan.. maar hij heeft zo een bakbeest houtgestookt in de achtertuin geparkeerd..de buurman aan de andere kant moest aan z'n bloeddruk denken, die ziet het al gebeuren qua geur.. :=
Laatst bijgewerkt door Roosch op 16-11-24 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt