Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn me-time vul ik op veel verschillende manieren in, variërend van met een zak chips op de bank doomscrollen tot en met de hele avond boetseren/schilderen/tekenen/andere creatieve werkzaamheden/lezen/nagels lakken/filmpje kijken, e.d., regelmatig onder het genot van een podcast (Moordcast is hier favoriet) of luisterboek (meestal nieuwe romans). Tegenwoordig lig ik overigens al vroeg in mijn nest, want die zwangerschap is toch best wel vermoeiend. mriek1990 schreef:LWDaisy gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk gaat je rugpijn snel over.
Ik heb er denk ik overheen gelezen, maar wat ga je als nieuwe baan doen?
Roosch, gefeliciteerd met je verjaardag!
Destijds heb ik voor "algemene(re)" uitzendkantoren gewerkt (sectoren industry, technical en construct in mijn geval), nu heb ik getekend als consultant voor huishoudhulpen via dienstencheques. Mijn huidige baan dus haha, er komen op die manier 2 werelden heel mooi samen! De kantoorverantwoordelijke vind dat prachtig, ze was er meteen zeker van dat ik de huishoudhulpen met het nodige respect zal behandelen.
Kinderen maken is geen garantie dat je elkaar leuk vind en ook echt wat hebt aan elkaar.. Puntje bij paaltje is mijn klant haar dochter er wel hoor, maar voor de kleine dingen veel minder. Dus die blijf ik daar gewoon doen, ze is zo'n beetje mijn oma geworden nadat ik de mijne ben verloren
Mijn vriend lacht er vaak om, "jouw vriendinnen zijn gemiddeld 60 jaar". Maar wat zijn ze gezellig

wij hebben een custom made kattenkerstboom, uitgesneden in hout, een 3d mandje erachter/in en bekleed met hulst. Die gaat dus elk jaar in z'n geheel naar boven. Weer naar beneden halen en klaar is Roosch.