Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RanjaRietje

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:04

Sterkte Charaz!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:09

Gefeliciteerd Roosch! *\o/*

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:12

Heel veel sterkte Charaz :(:) wat is dat soms onwerkelijk he en nee dan maakt niks anders meer uit. Gezondheid is uiteindelijk het allerbelangrijkste, hoe je het ook bekijkt.

Wat blijft het ook bijzonder om jullie hier allemaal beter te leren kennen, dat zoiets als een SS me toch weer even extra doet realiseren dat er achter elke naam en elk account hier een daadwerkelijk mens zit met zijn/haar eigen verhaal en leven. Mooi om te zien hoe open we hier kunnen en durven te zijn :j Bedankt daarvoor lieve mensen

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:25

Mooie verhalen over de honden en hun "prooien".
Ook dat van de kat in de kerstboom, zie het al helemaal voor mij haha!
Verhalen over de me-time geven mij ook wel inspiratie. :D

En ik sluit mij helemaal aan bij Cheytjuh, heel leuk om van alles te lezen over jullie.
Ik ben eigenlijk altijd een stille meelezer geweest op bokt, dus vond het ook best "spannend" om mee te doen aan sss. Maar vind het echt heel tof. <3

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:58

Heel veel sterkte Charaz!

Mijn favoriete me-time is eigenlijk alle tijd die ik door breng met mijn paard Eva. Dat kan zijn met een leuke intensieve les, maar ook relaxed een rondje met haar lopen, of bij haar in stal zitten terwijl ze haar hooi over me heen strooit. Daarnaast kan ik ook heel zen worden van dingen bakken, het liefste dingen die ik nog niet eerder gemaakt heb uitproberen.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 11:03

Mijn favoriete me time is in een warm trainingspak op bed met een filmpje en wat lekkers. Daar kan ik heerlijk op opladen

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 11:35

aat:
Weekvraag week 46
Hoe ziet jouw favoriete 'me-time' eruit?

Dat is best wel breed, maar heb vanwege een eigen zaak ook weinig me-time.

Het kan eruit zien als zelf een dagje weg, bijvoorbeeld naar de sauna, alleen. Laatst een excursie haaientanden, schelpen en fossielen zoeken om vervolgens lekker alleen ergens te lunchen.

Lekker gewoon een avondje op de switch spelen of serie kijken.

Maar ook lekker een boek lezen en de kat er naast.

Afbeelding

Gister nog wezen zoeken en shoppen voor mijn lootje en toen kwam ik dit tegen. :') Je kan hiermee echt een snoepjes huiskamer maken.
Afbeelding

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:24

Geurkaarsen van Chupa Chups?
Ruiken die net zo zoet als ik denk dat ze doen?
:=

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:35

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 46

Lekker op de bank met mijn haakwerk en een cocktail met een leuke serie. In de zomer vind ik het heerlijk om in mijn hangmat te liggen met mijn e-reader :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:38

mriek1990 schreef:
Geurkaarsen van Chupa Chups?
Ruiken die net zo zoet als ik denk dat ze doen?
:=

Ja! :9 Ze ruiken wel echt lekker!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 13:12

Veel sterkte Charaz! Ik heb hetzelfde gehad met mijn mama en kan je alleen maar aanraden om te proberen de nog resterende tijd zinvol te benutten. Ik heb toen zo' n boekje gehad van de Margriet, 100 vragen om te stellen of zoiets, en daarmee nog heel wat leuke momenten gehad. Stonden heel serieuze dingen in, maar ook oa 'ben je ooit gaan skinny dippen?' (wat mijn moeder, tot mijn grote ongeloof, dus gedaan had hahaha!).

Iewl, geurkaarsen van Chupa chups!

De ideale dag hier is eentje waarin ik niet op de klok hoef te kijken en helemaal zelf kan doen waar ik zin in heb (uitslapen, shoppen, beetje tv kijken met kat erbij, uit eten met vriendenkring)

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 14:30

Citaat:
Weekvraag week 46

Wat voor time? :')

Me-time is iets wat ik heel moeilijk vind. Maar ook moeilijk vind om te pakken :o Prioriteiten liggen toch bij m’n gezin en de hele beestenboel die we hebben.
Enige me-time die ik nu heb is savonds even op de bank hangen met IPad en tv aan.
Ergens zou ik wel meer me-time willen inplannen maar dat komt er gewoon niet van, geen rust in m’n kont :P

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 15:14

Heel veel sterkte Charaz!

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 15:16

Afbeelding[/quote]

Iehhh, lijkt me echt verschrikkelijk!!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 17:42

Ze hebben ook douchegel van Chupa Chups :')

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 18:01

Oooh heerlijk die zoetigheid, vooral de cherry lijkt me lekker.

@Foxy, ik heb zo'n soort boek gekocht, het heet 'Opa vertel eens', ik denk dat het heel waardevol is voor mijn kinderen ook om dit te hebben. Ze hebben beide een goede band met mijn ouders en komen er veel over de vloer.

Heel erg bedankt voor de reactie's allemaal, dat doet me echt wel goed.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:04

Dat zijn mooie boeken. Ik heb de mama en papa versie en die hebben ze een jaar of 10 geleden ingevuld. Enkele dingen heb ik gelezen, zo was het een wens van mijn moeder om samen met mij op stedentrip te gaan, en iets wat ze ook graag wilde war naar het Hermitage gaan. Wij zijn toen samen naar St.Petersburg geweest. Mijn beide ouders leven nog gelukkig, dat is de reden dat de boekjes vrijwel ongelezen zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:04

Bedankt voor de felicitaties, ik ben elk jaar verrast want ik vergeet elk jaar weer dat er een cadeautje naast m'n naam staat. :))

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:08

Ik lees triestige verhalen hier - sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!
En gelukswensen voor Roosch!

Mag ik jullie (proberen) oppeppen met een positieve noot? ... IK HEB VANDAAG MIJN ONTSLAG INGEDIEND!
Ik werk nu alweer +6 jaar als huishoudhulp. Ik ben begin juni door mijn rug gegaan en dat is tot nu toe niet meer goedgekomen. Gewoon te veel fysieke arbeid, denk ik.
Ik was de rugpijn zat, ik was al lang niet meer trots op mijn baan (want ja, mensen kijken er helaas nog steeds op neer), ik ben er helemaal klaar mee :')
Ik heb mijn hersenen afgestoft, 2x gesolliciteerd, een reeks testen afgelegd en.. ik heb de baan! Nog 7 weken buffelen, en dan hang ik de dweil aan de haak! Ik kan niet wachten om mijn voeten weer onder een bureau te mogen schuiven, ik kijk er ontzettend naar uit!

Edit - ik ga een aantal klanten wel echt missen. Eentje heeft me half als kleinkind geadopteerd, zij was de hele weg op de hoogte van mijn sollicitaties. En toen ik haar gisteren als eerste "het nieuws" vertelde, zei ze "ik heb aan jou meer dan aan mijn eigen dochter". Ik blijf natuurlijk wekelijks op de koffie gaan daar :) Klanten van vandaag hebben zichzelf uitgenodigd om binnenkort op rondleiding in het fort te komen, want dat blijf ik met veel plezier doen! Hopelijk herstelt mijn rug snel (ik start dinsdag met kine), want ik had er de laatste maanden wel erg veel pijn van. Ik heb zin in het nieuwe jaar!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:11

Oh Charaz, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte voor de komende tijd. Er zal hier vast niemand zijn die het je kwalijk nemen als je hier minder aanwezig zal zijn. Y;(

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:19

Veel sterkte Charaz en alle anderen. Het is best bizar om te lezen hoeveel pech 70 mensen kunnen hebben in zo’n korte tijd, hopelijk kan SS en de kerstperiode wat afleiden en wat vrolijkheid brengen voor iedereen die het kan gebruiken.

En gefeliciteerd Daisy! Fijn dat je naar iets anders uit kunt kijken :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:22

Wat een fijn nieuws, succes met je nieuwe baan!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:26

Sterkte Charaz. Ik weet helaas precies wat je doormaakt. :knuffel:

Wat goed lwdaisy!

Hier lijken mij die chupa chups kaarsen heerlijk haha.
Action heeft trouwens ook heeeeeele lekkere Reeses lieve Santa <<)
Vooral de reep met nootjes is heerlijk, maar de cups zijn ook om te smullen :9

Ik zag dat er zelfs warme choco van was :oo
HEMA heeft ook altijd van die lekkere chocoboms rond deze tijd. Lekker witte chocolade of roze hmmmm :9k

Haha.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:49

Ik heb die chupa chips kaarsen al thuis, ik hou er wel van! Strawberry creatief voor mij en soms wissel ik af met de cola versie aan als mijn kinderen thuis zijn :)

Mijn me time is lekker in bad met een boek. Heerlijk!

En me-time is ook lekker tijd samen met mijn vriend. Zoals nu zijn we onderweg naar Sittard en dan doen we morgen een dagje maastricht :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 19:56

Roosch gefeliciteerd met je verjaardag!

Lwdaisy, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Dat zal fijn zijn om minder zwaar werk te krijgen.
Ik ben jaren geleden ook van baan veranderd vanwege anders te veel pijn in mijn lijf hebben, en het is de beste keus ooit geweest!
Alvast veel succes.

Die boeken voor de ouder om in te vullen had ik ook wel willen hebben, mijn moeder is inmiddels al 14 jaar geleden overleden. Regelmatig kom je dingen tegen die je nog graag had willen vragen.

Foxy80, hahahaha super leuk dat je moeder ooit is gaan skinny dippen.
Zo kom je nog eens wat te weten he :D