Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Boodschappen doet mijn man hier gelukkig

)
Zie nu nog overal papier voor sinterklaas...

Neonlight schreef:Dagelijkse boodschapjes? Ik doe maar 1 keer in de week boodschappen, en 1 keer in de 2 weken ga ik naar de markt.
En dan hopen dat ik niets vergeten ben, de dichtstbijzijnde supermarkt is 7 km verderop, markt is 11 km.
Jodym schreef:Door een te druk weekend moet ik morgen zelf met baby boodschappen doen
Ik heb er zo’n hekel aan![]()
Sta ik daar weer met zo’n gillend kind bij de kassa… (ze vind de maxi Cosi en stilstaan vreselijk)
Mensen die boodschappen doen leuk vinden?
roosjenat schreef:Neonlight, ik ga naar Suriname. Waar ben jij geweest? Is voor mij de eerste keer die kant op, dus ben benieuwd
vind het echt niet leuk en dan hoeven wij maar voor 2 man boodschappen te doen. 

Dus ik die ook het liefst gewoon fysiek boodschappen. Andere pakketten stuur ik naar m'n ouders. Maar om daar dan elke keer m'n lading boodschappen te halen is ook weer zowat...Jodym schreef:Door een te druk weekend moet ik morgen zelf met baby boodschappen doen
Ik heb er zo’n hekel aan![]()
Sta ik daar weer met zo’n gillend kind bij de kassa… (ze vind de maxi Cosi en stilstaan vreselijk)
Mensen die boodschappen doen leuk vinden?
Ik neem onze zoon altijd gewoon mee al vanaf 6 maand nooit gegil of gejammer gelukkig. Nu hij bijna 8 is doen we echt boodschappen samen, we overleggen, we zoeken samen eigenlijk heel gezellig
voor de ouders is t overigens vaak nog vervelender want kan me ook voorstellen dat je soms dan niet meer weet hoe te handelen.