Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 21:03

Ik doe een groot deel van mijn boodschappen ook online, dat was zeker met een klein kind wel ideaal. En dan op donderdag rondje markt (= 5 kramen hier) en op zaterdag rondje buurtsuper voor het verdere verse- en misgrijpspul.

Opluchting hier, na een week tobben met mijn paard , een terugkerend probleem, heb ik dr gelukkig weer uit dit dal kunnen krijgen. Ze eet weer en is weer blij. Nu zo zien te houden, maar voor nu dus even rustiger adem halen. Na de kat vorige week kwam het wel binnen als de dierenarts wel aangeeft akkoord te zijn met inslapen als het niet beter zou worden of als ik het zelf niet meer zag zitten…
Laatst bijgewerkt door Miran op 10-11-24 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Matheno

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 21:05

Boodschappen doet mijn man hier gelukkig

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 21:08

Boodschappen doen heeft mijn vriend een hekel aan, dus het liefst zo veel mogelijk online en anders doe ik het. Af en toe gaan we samen.

Shoppen vind hij dan wel weer leuk.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 21:10

Lous schreef:
Boodschappen doen heeft mijn vriend een hekel aan, dus het liefst zo veel mogelijk online en anders doe ik het. Af en toe gaan we samen.

Dit herken ik helemaal!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 21:26

Boodschappen doen is noodzakelijk kwaad.
Roosjenat, Zuid-Amerika, waar ga je naar toe? Is mijn favoriete continent.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 21:46

Matheno schreef:
Boodschappen doet mijn man hier gelukkig

Hier ook
De dagelijkse boodschapjes haal ik zelf even snel. Ik ren dan bijna door de winkel :+
Maar de wekelijkse dingen haalt mijn man. Hij vind het ook niet zo erg om te doen, ik vind het echt verschrikkelijk en erger mij rot aan iedereen die in de weg loopt of huilt _O-

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:01

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden <3

Germie wat een prachtige foto's! Lekker nog even genieten daar.
Tanya, leuk shoppen in Japan! Ook veel plezier nog.

Jorex, die knuffel is echt lief!
Banjer, jou katten! Prachtig ♡
Tancreda wat een lieve foto. ♡

Zertab veel plezier met je nieuwe bolide.

StonedRomy gefeliciteerd met de prijzen. Extra leuk als het zo onverwacht is.

Seven knap paard ♡ Ook gefeliciteerd. ( Ook voor je bijrijder ;) )

Zorro, jij krijgt wat mij betreft de prijs voor mooiste kaartje. Prachtig!
Roosch bedankt voor de reminder van inpakpapier. ;) Zie nu nog overal papier voor sinterklaas...

Jodym, ai ik snap dat je het niet fijn vind als de kleine een keel opzet bij de kassa.
Ik zou wel één van de weinige zijn maar ik vind boodschappen dus serieus wel leuk om te doen. Zeker na een werkdag even lekker struinen langs de schappen, heerlijk!
Al kan ik me soms wel ergeren aan de medemensen... :D

Roosjenat wat heb je een mooie reis voor de boeg! Veel plezier alvast.
Miran mijn duimen draaien voor je paard dat het nu goed blijft gaan. Wat een zorgen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:25

Dagelijkse boodschapjes? Ik doe maar 1 keer in de week boodschappen, en 1 keer in de 2 weken ga ik naar de markt.
En dan hopen dat ik niets vergeten ben, de dichtstbijzijnde supermarkt is 7 km verderop, markt is 11 km. :=

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:45

Bedankt voor de felicitaties :D

Boodschappen, ik ga 2 a 3 x in de week en meestal vind ik het niet zo'n probleem maar ik ga dan ook enkel als ik echt tijd heb om rustig m'n ding te doen anders vergeet ik de helft :=
En anders doen we online de boodschappen.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:49

Neonlight schreef:
Dagelijkse boodschapjes? Ik doe maar 1 keer in de week boodschappen, en 1 keer in de 2 weken ga ik naar de markt.
En dan hopen dat ik niets vergeten ben, de dichtstbijzijnde supermarkt is 7 km verderop, markt is 11 km. :=

Hier is de supermarkt op 5 minuten lopen. Ik kan ook echt vandaag niet bedenken wat ik woensdag ga eten, dus haal elke dag het eten voor de avond, net waar ik zin in heb :)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:54

Bedankt mriek1990!

Neonlight, ik ga naar Suriname. Waar ben jij geweest? Is voor mij de eerste keer die kant op, dus ben benieuwd :D

Supermarkten zijn hier redelijk dichtbij. Omdat wij naast Center Parcs wonen zit hier ook een soort campingwinkel. Maar die is veelste duur, dus daar gaan wij alleen heen bij hoge nood.

De Plus zit hier op 5km en de Jumbo/Lidl op 7km. Dus opzich keuze genoeg maar het thuis laten bezorgen via Jumbo bevalt ons erg goed.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:57

Boodschappen doe ik 1 à 2x per week. Tegenwoordig heb ik nog wel eens HelloFresh en dan hoef ik minder vaak. Anders probeer ik wel voor zo veel mogelijk dagen in te kopen.

Maar ik heb vaak ook zakken soep en diepvriesmaaltijden (Iglo roerbaksensatie bv) op voorraad. Ideaal!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:57

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan boodschappen doen... en als ik het moet doen. Probeer ik altijd 's avonds te gaan als het rustiger is.

Oh! Voor mijn lootje, schilderen op nummer lijkt mij ook wel een leuke bezigheid in de winter. Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Ohja en koken en bakken vind ik ook erg leuk! Kom je niet helemaal aan het budget? Dan is een pak om brownies, appeltaart of een monchou taart ook helemaal fantastisch! :D

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 23:11

Jodym schreef:
Door een te druk weekend moet ik morgen zelf met baby boodschappen doen
Ik heb er zo’n hekel aan :')

Sta ik daar weer met zo’n gillend kind bij de kassa… (ze vind de maxi Cosi en stilstaan vreselijk)

Mensen die boodschappen doen leuk vinden? :+

Oohh, herkenbaar. Boodschappen doen vind ik op zich niet erg maar er is een periode geweest dat ik echt naar een supermarkt reed een kwartier verderop omdat ze daar karretjes hadden met zo’n auto ervoor zodat mn zoontje rustig bleef zitten :')
Inmiddels is dat niet meer nodig en gaat hij naar school en nu mis ik hem vaak met boodschappen halen, tis toch wel gezelliger hoor :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 00:01

roosjenat schreef:
Neonlight, ik ga naar Suriname. Waar ben jij geweest? Is voor mij de eerste keer die kant op, dus ben benieuwd :D

Suriname ben ik niet geweest. Ben in Brazilië, Bolivia, Peru en Colombia geweest. En de Caribische eilanden Barbados, St. Lucia en Grenada.
En dan heb ik ook nog Midden Amerika bezocht, Panama, Costa Rica en Nicaragua.

Vooral Brazilië wil ik nog een keer naar toe. Fantastisch land met goed eten, maar zo groot, heb maar een heel klein beetje gezien.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:19

Ik vind boodschappen doen alleen leuk als ik echt koopjes heb geshopt :o vind het echt niet leuk en dan hoeven wij maar voor 2 man boodschappen te doen.
Ga nu met vriendlief 1x per week voor de 'grote' boodschappen en dan 1 a 2 keer voor de dingetjes tussendoor.

Toen we Hello Fresh hadden toen ik ziek was, was dat wel echt handig, misschien voor de komende tijd in de drukke periode toch nog maar eens weer overwegen

@Miran : Fijn dat je paard het weer wat beter doet :j

Ik zag hele gave foto's van een walvishaai voorbij komen, heel tof !

@StonedRomy : Gefeliciteerd! Prachtige resultaten :j

@Seven : Ook al zulke prachtige resultaten , gefeliciteerd

Zertab een nieuwe auto, geniet er lekker van en heel veel fijne en veilige kms gewenst :j

Tancreda op poezen kraamvisite,knap poezenkind <3

Hier erg druk geweest afgelopen weekend, dus excuus als ik iets ben vergeten :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:24

Ik heb nog nooit online boodschappen gedaan. Ik vind het toch fijn dat ik kan zien wat ik koop, zeker bij groente en fruit. Heb ook geen hekel aan boodschappen doen dus ach ik vind het wel prima zo. Maar tegenwoordig bezorgt de AH ook hier in het dorp dus wie weet ga ik daar wel eens wat bestellen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:50

Ik wil niet thuis blijven op bepaalde tijdstippen, het komt nooit uit :)) Dus ik die ook het liefst gewoon fysiek boodschappen. Andere pakketten stuur ik naar m'n ouders. Maar om daar dan elke keer m'n lading boodschappen te halen is ook weer zowat...

Daarbij ben ik echt heel slecht met boodschappen plannen. Ik ga bijna dagelijks langs de supermarkt die op de weg van stal naar huis zit.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:01

Wat Tancreda zegt, als ik laat bezorgen moet ik vooraf nadenken wanneer ik thuis kan zijn en op tijd een lijstje maken, heel onhandig voor mij. Gelukkig vind ik boodschappen doen niet erg, in het buitenland op vakantie vind ik het zelfs altijd heel leuk om in de supermarkt te kijken wat ze daar hebben anders dan in Nederland.
Nu ik geen zware dingen kan tillen ga ik meestal 1x per week voor groente, fruit en eigenlijk alles wat per week wisselt en haalt mijn man (die boodschappen doen echt verschrikkelijk vind) ook 1x per week alles wat zwaar is en de dingen die we standaard iedere week nodig hebben. Prima oplossing voorlopig.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:05

Jodym schreef:
Door een te druk weekend moet ik morgen zelf met baby boodschappen doen
Ik heb er zo’n hekel aan :')

Sta ik daar weer met zo’n gillend kind bij de kassa… (ze vind de maxi Cosi en stilstaan vreselijk)

Mensen die boodschappen doen leuk vinden? :+

Die van mij heeft tegenwoordig woedeaanvallen op de grond in de supermarkt (1,5 jaar). Ik laat boodschappen tegenwoordig maar bezorgen, wel vooral vanwege tijdgebrek, maar scheelt ook met mijn lieftallige zoon :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:10

Wij zijn veel thuis dus ik bestel graag online. Ik kan namelijk heel slecht tegen dat gezever in de supermarkt en -sorry moeders hier..- tegen vervelende kinderen. :=

Maar je ontkomt er niet aan af en toe naar de winkel te gaan. :+ helaas.

Is het alweer weekend? :))

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:16

Geen sorry hoor roosch, ik vind gillende en overal aan zittende kinderen ook vreselijk in de supermarkt := Ik neem onze zoon altijd gewoon mee al vanaf 6 maand nooit gegil of gejammer gelukkig. Nu hij bijna 8 is doen we echt boodschappen samen, we overleggen, we zoeken samen eigenlijk heel gezellig <3

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-24 16:21

Ik hoef gelukkig nog niet vaak boodschappen te doen. Maar ik raak al snel geïrriteerd op een plek met veel mensen en prikkels dus ik kan mezelf zomaar voorstellen dat ik veel ga bestellen. :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:33

Haha nee ik hou ook niet van gillende kinderen in de supermarkt. Heb geluk want die van mij kon altijd prima mee, nooit gedoe gehad. Maar t ene kind is t andere niet en hoor van vriendinnen ook genoeg verhalen van kinderen die mega dwars doen en gestrekt gaan liggen en dan niet meer verder willen lopen. Dan zou bij mij de lol er echt heeeel snel af zijn :+ voor de ouders is t overigens vaak nog vervelender want kan me ook voorstellen dat je soms dan niet meer weet hoe te handelen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 18:05

Ik doe nooit boodschappen maar kan me de irritaties wel goed voorstellen!