justdiesel schreef:Mriek1990, gecondoleerd. Heel veel sterkte
Lwdaisy, ben jij fan van dinosaurussen? Wel grappig zo.
Kiimm, wij hebben ook een nep boom hoor, vind het zo zonde van die echte bomen die elk jaar weg gegooid worden.
O Germie ik ben jaloers!! Wat een mooi uitzicht!
Wij bibberen hier van de kou.
Yes, I love dino's! Geen idee waarom precies haha, ik vind ze gewoon gaaf! Heb 3 boeken van Jurassic Park staan. En herbekijk de films regelmatig
Ben blij dat ik de hangers ben tegen gekomen. Wij zien een beetje op tegen Kerst, en ik heb helemaal geen zin in de boom (die zet ik ook gewoon niet dit jaar) en sta eigenlijk ook niet echt te springen om het huis te decoreren, maar de dino's maken me wel belachelijk blij. Het herstelt een fractie van een opgelopen kerst trauma
Dino's save the day! 
Ik zie schattige katten voorbij komen! Ook de pluche variant 
En idd, dat uitzicht Germie! Spectaculair!
Wij hebben ook een kerststal. Dat ding is echt belachelijk groot! Eigen schuld, ik heb hem zelf gemaakt en wilde een replica van ons huis maken (Amityville mocht niet van mijn vriend) en ik had de schaal niet helemaal juist ingeschat
Heb de replica opgegeven, enkel nog een voortuin bijgebouwd, en nu is het geheel zo groot dat terrorkat Sansi bovenop "kinneke Jezus" (hoe zeggen jullie dat thuis? Kinneke Jezus = Antwerps (?)
) in het stro ploft en al de deco paddenstoelen uit de nepsneeuw rooft & verstopt
En mijn os (of koe?) is te glazend herschilderd, mensen denken altijd dat die van chocolade is.
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 09-11-24 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt