Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb maat 41.
Vind vooral die kleine 999 games leuk die je makkelijk mee kunt nemen naar het terras oid. Keer op keer kan ik blijven spelen bijvoorbeeld en daar koop ik ook geregeld andere levels van van de schrijfblokken. 
nee denk dat niemand dat wil, maar idd een kerst trui, heerlijk! Maat L
Roosch schreef:Als ik in normale doen ben lees ik doorgaans 5 boeken per week.![]()

Roosch schreef:He zeg wat ik me dus al een poos afvraag.. we doen "tweedehands is toegestaan maar kleding niet". Heeft dat een reden? Ik bedoel.. oké, ik hoef niet per se ondergoed van een Bokker te ontvangen ofzo, maar een tweedehands foute kersttrui of zoiets is toch helemaal prima?
Verder maak ik snoepjes voor mijn werk. Ik vind het heerlijk om ergens te lunchen of dineren, of een avondje gezellig met wat lekkers op tafel. Alcohol of koffie drink ik niet dus daar maak je me niet heel blij mee. Verder drink ik kwa thee alleen rooibos of aardbeien thee.

Te veel gedoe 
. En sinds kort heb ik een KitchenAid keukenmachine, dus ben nu ook meer aan het experimenteren met brooddeeg enzo. Zo leuk als het dan lukt en er dan een lekker eindresultaat is
als ik reis, dan heb ik regelmatig jeuk op mn rug/schouders, en om nou op kantoor of in de trein langs alle mogelijke richeltjes te gaan schuren… dat is niet handig… ik heb 3 tassen waar ik vaak mee reis, en ik wil in elke tas standaard een rugkrabber gaan leggen 
)