Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Heerlijk, Texel!
Toen Fitz als pup kwam heb ik zelf een kapstok gemaakt voor zijn spullen:
[ Afbeelding ]
Inmiddels een stuk voller, dit waren zijn puppy spulletjes
Zijn hardloop tuig, riem en gordel hangen aan een aparte deurkapstok aan onze wc deur, met onze regenkleding.
Cerosa schreef:Mona heeft twee tuigen, allebei van dog copenhagen. Een roze 'voor de net' en een paarse voor strand/bos/zwemmen. Die hangen aan een haakje in de hal, zo eentje in de vorm van hondenbillen, van de Ikea. Kom even niet op de naam, maar hopelijk kennen jullie ze zo.![]()
Wij zijn de afgelopen weken wat stil geweest, ik was samen met Mona op avontuur door Zweden. Mijn favoriete land, en nu ook van Mona geloof ik. We hebben heerlijke, lange wandelingen gemaakt!
Poseren kan ze als de beste, dus mijn camera album zit vol met zulke plaatjes:
[ Afbeelding ]
Cerosa schreef:Mona heeft twee tuigen, allebei van dog copenhagen. Een roze 'voor de net' en een paarse voor strand/bos/zwemmen. Die hangen aan een haakje in de hal, zo eentje in de vorm van hondenbillen, van de Ikea. Kom even niet op de naam, maar hopelijk kennen jullie ze zo.![]()
Wij zijn de afgelopen weken wat stil geweest, ik was samen met Mona op avontuur door Zweden. Mijn favoriete land, en nu ook van Mona geloof ik. We hebben heerlijke, lange wandelingen gemaakt!
Poseren kan ze als de beste, dus mijn camera album zit vol met zulke plaatjes:
[ Afbeelding ]
Damelza schreef:Hier ook nog geen regendeken, maar ik zit wel in twijfel om de bucas recuptex voor haar te bestellen. Iemand daar toevallig ervaring mee?
Wel een badjas gehad maar die is helaas te klein geworden dus nu nog even zoekende, met dit weer wel fijn om weer in huis te hebben
Leo schreef:Hier ook een Non Stop regenjas, helemaal top.
En die badjassen zijn onmisbaar hierIk heb dit jaar de Dry-up met lange mouwen besteld, met oog op kampeervakantie in Schotland. We hebben hem niet nodig gehad maar ik ben er van overtuigd dat we er deze winter vast erg blij van gaan worden.
[ Afbeelding ]