Cheytjuh schreef:Omg omg, ik voel me blond
@Love_Mandy : ben jij mn Santaaaa?

Even een kleine mededeling nog aan de hand hiervan - want ik weet nu niet meer zeker of dit dus al besproken was eerder of niet, ik dacht van wel en ook omdat we dit vorig jaar al deden maar dacht ook dat we het in de app al besproken hadden een keer… nu twijfel ik of de nieuwe deelnemers dit dus mee hebben gekregen en of we dat eerder al in de app besproken hadden ja of nee dus even voor de zekerheid toch even nog zeggen;
Het raden van je Santa, kan het beste achter de schermen gebeuren
- via PB op bokt of als je elkaars nummer hebt via Whatsapp bv. Dit zodat het raden voor de rest wie het nog niet weet, even spannend blijft nog en zij met hun hints verder kunnen. Met een klein groepje zoals dit is dat leuker tov zoals het in de grote SS groepen gebeurd online. Veel succes nog wie haar Santa nog moet raden 
*edit, ik had even geneusd in ons app groepje en daar was het idd al eens besproken in de oude app, maar dat was in de app groep waarin ook gekletst werd, dus dat is misschien verloren geraakt in de gesprekken of dat nog niet iedereen toen in die groep zat, dat kan ik zo snel even niet terugzien meer.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-12-24 12:30, in het totaal 2 keer bewerkt