Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Zijn de Chesters vernoemd naar de zanger van Linkin Park trouwens?
Roosch schreef:Supercool.
Mooi beestje ook.
M'n schoonmoeder heeft er ook 1, die vond ze als kitten langs de kant van de weg. Hoe dan.. geniaal beest, heel lief, d'r komt alleen pokkeveel herrie uit. Volgens mij hoort dat bij het ras.
miccamaaike schreef:Ja via https://www.secretsint.nl kon je je aanmelden, maar aanmeldperiode is al voorbij helaas.
Heb vorig jaar ook een pakket gemaakt voor een gezin. Voelt wel goed om te doen. Dit jaar dus weer aangemeld.
Enige ding vind ik dat je er dus niks van weer ziet. Hier in het topic deel je in de uitpakpret, maar dat is daar natuurlijk niet zo. Maar blijft toch fijn om voor een aantal kinderen een fijne pakjesavond te kunnen organiseren.
Neonlight schreef:SSS Vragen!
Kiimm: Wil je een voorbeeld geven van de glazen hangers/jouw kerstboom?
Roosch schreef:Ja, niet langs een grote weg, maar daar lag ineens zo een klein humpie. Toen had ze ineens een Bengaal.
Ik vind vooral dat er veel volume uit komt. Ik zat er laatst op m'n dooie gemakje iets te drinken toen ie naast me sprong en "MIAUWWWWWW" gilde. Het drankje ging letterlijk over me heen, ik schrok me de rambam. Minstens 2 keer zo luid als die twee van ons.maar wel een doddel.
Kiimm_ schreef:Neonlight schreef:SSS Vragen!
Kiimm: Wil je een voorbeeld geven van de glazen hangers/jouw kerstboom?
Ik dacht dat ik wel een foto had van mijn kerstboom, maar kan die helaas niet vindenIk ga vanmiddag/vanavond even naar zolder om een foto te maken van een aantal hangers
(Hoop dat ik dan niet in de verleiding kom om hem meteen op te zetten
Moet nog een weekje wachten van mezelf
)