Saul schreef:Houd je van makkelijke of moeilijke hints?
Ik houd best van een spelletje, een puzzel, een zoektocht, etc.
Alleen durf ik na vorig jaar niet meer te zeggen dat ik er nou echt goed in ben. Ik dacht altijd van wel, maar het was stiekem best een uitdaging vorig jaar.
Dus mijn antwoord: er een beetje tussenin?
Matheno schreef:Heeft mijn lootje een bad, en zoja, zou je het leuk vinden om iets in je pakket te krijgen daarvoor?
Wij hebben helaas geen bad, wel een hottub en een kleine (zit)sauna.
RanjaRietje schreef:Wat voor lekkers zou je super leuk en lekker vinden als deze in je pakket zit??

Pfoe, ik ben echt een zoetekauw, maar zoutjes vind ik ook lekker.
Snoep, chips, chocolade (alleen dan geen noten of krenten/gedroogd fruit erin), koekjes.... eigenlijk is het vooral vervelend dat ik het allemaal lust.
Kaas en worst heb ik dan weer niks mee, maar daar is mijn vriend dol op, dus het mag er altijd in voor hem.
Voelt hij zich ook minder zielig, 'waarom krijg ik geen secret santa pakket'. Ga zelf op bokt dan.
mriek1990 schreef:Wat zijn, naast paarden, jullie favo dieren?
Paarden zijn al jaren niet meer mijn favo dier. Dat is echt de hond en dan vooral de Golden Retriever.
Katten vind ik ook heel leuk, alleen mijn vriend heeft er een hekel aan, dus die gaan er nooit komen.
Egels, geweldig vind ik die. We hebben ze in onze tuin met enige regelmaat.
Ben sowieso wel een dierenvriend, hoop ooit op een boerderijtje te wonen en allerlei diertjes te hebben (geitjes, kipjes, schaapjes, koetjes, ezeltjes, loopvogels, loopeenden, etc).
Jodym schreef:Schiet me nog een top binnen; een muts!
Nog meer mutsen hier?

Nee, mutsen draag ik eigenlijk niet, die benauwen mij te veel, maar wat ik wel graag draag zijn van die haar/oorbanden. Heerlijk, dan blijven mijn oren warm, gaan mijn haren niet in de war en heb ik niet dat benauwde gevoel.
marleen_88 schreef:Weekvraag week 44
Welke geur(en) vind je prettig in huis? Van welke geur(en) word je niet blij?
Ik ben vooral van de zoete en fruitige geuren. Als ik aan favoriete geurkaars geuren denk; Cinnamon Chai, Lemongrass, Cherry, Blackberry, Wild Berries, Crimson Berries, Currant, White tea & Jasmine, Apple (&Cinnamon), Sweet Orange, Eucalyptus/Pepermunt, Peach.... ik kan nog wel even doorgaan.
Vooral Citrus een roodfruit is dus top.
Mijn vriend is dan weer van de aardse geuren, dus daarvoor steek ik soms een wierookje op of hij mag de aardse geuren gebruiken in de sauna om op te gieten.
Lavendel en Vanille zijn echt een no-go, daar gruwel ik van.
Ik las iets over kaarsen maken, heb ik toevallig van de week nog gedaan. Had nog een bewaardoos vol met resten.
Een tip, laat niet houder met gesmolten kaarsvet vallen
(En ja, dweilen was al nodig, door het seizoen 'natte hond', maar nu was er iets meer nodig om deze vloer schoon te krijgen.

Sterkte en kracht voor iedereen die het momenteel nodig heeft