2025 Bookish Adventskalender & 12 Days of Bookmas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: 2025 Bookish Adventskalender & 12 Days of Bookmas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 21:20

Dat vind ik ook altijd lastig om iets van een tekstje erbij te schrijven. Bij alles overigens, niet alleen bij de boeken :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:00

Dorus schreef:
Dat vind ik ook altijd lastig om iets van een tekstje erbij te schrijven. Bij alles overigens, niet alleen bij de boeken :+

Ik kan werkelijkwaar ook niets bedenken om eerlijk te zijn. Breek er al weken mijn hoofd over. :o

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:08

Ik probeer wel bij de boeken een motivatie voor de keuze te schrijven, maar ze zijn niet allemaal lang ofzo. Soms zit er ook gewoon iets van de wishlist bij en dan is het dus kort. Anderen hebben een kort verhaaltje :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:03

Mijn schoonmoeder heeft laatst al mijn dozen weggegooid die ik verzameld had toen ze het huis ging poetsen :') Heel lief, maar ook heel onhandig, dus nu moet ik opnieuw gaan verzamelen, haha.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:22

Voor wie nog een doos nodig heeft omgeving Arnhem/Apeldoorn/Zutphen, ik heb nog een grote staan. Was mijn reserve, maar is niet nodig.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:33

Hier inmiddels erg veel boeken, kan een hele boekenkalender maken haha.... Dus ook ik moet nog eens goed kijken en selecteren wat het gaat worden, de boeken uit het verlanglijstje gaan uiteraard zeker in de kalender, maar verder weet ik nog niet... en ook de volgorde, en de toelichting enzo wat jullie al zeggen, genoeg ideeën maar nog niet besloten.... Ben wel zeker dat ik alles in huis heb, dus moet wel goed komen denk ik!!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 18:54

Cynn schreef:
Ik probeer wel bij de boeken een motivatie voor de keuze te schrijven, maar ze zijn niet allemaal lang ofzo. Soms zit er ook gewoon iets van de wishlist bij en dan is het dus kort. Anderen hebben een kort verhaaltje :D

Dit doe ik ook inderdaad. De laatste heeft een wat langer verhaal. En natuurlijk een leuke kaart erbij.

Ik heb echt zo’n zin om het pakket te versturen. Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Ik vond het in ieder geval het hele proces van boeken en cadeautjes zoeken en inpakken al een feestje. :))