Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:15

Roosch schreef:
:))

Ik ben ook gek op Yankee Candles en heb een goede collectie maar m'n vriend vindt het helemaal niets en wil ook niet dat ik ze brand. Dus als hij zoals nu een paar dagen weg is dan gaan de kaarsen in de hens zodra die z'n hielen heeft gelicht. 8-)

In de hens. _O- Dat vind ik wel altijd met Woodwick kaarsen, omdat je die zo hoort knisperen steek je die wel echt in de hens. :))

Voor info over boeken heb ik ook wel wat gepost in het welk boek lees je nu topic. Ik lees wel echt alleen maar Engels.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:44

@mriek1990

Eehhh... ik weet het niet. Moet eigenlijk eens tellen. :o _O-
Ik gok een stuk of... 20? :D

Laura_1986

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:03

Hier wordt chocolade op z’n tijd gewaardeerd, maar ik verslind ze niet. Melkchocolade vind ik zelf het lekkerst, mijn vriend houdt meer van puur. Karamel zeezout van Tony gaat er altijd in. Verder vind ik witte chocolade met gepofte rijst erg lekker, maar is moeilijk verkrijgbaar. En oh, een zwak voor kindersurprise eieren…

Qua make-up gebruik ik amper iets en vanwege mijn werk mag nagellak niet. M’n teennagels lak ik wel eens, maar daarvoor heb ik genoeg staan.

Lezen doe ik niet veel, ik heb daar het geduld niet voor. Heel soms op vakantie, maar ook dan lukt het vaak niet echt.

Geurkaarsen vind ik wel lekker, maar geen fan van vanille en kokos. Ik ben ook meer van de hout/aarde geuren. Musk, sandelhout etc word ik blij van. Vriendlief wordt er niet altijd blij van, maar dan heeft ie een keer pech…

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:05

Ik ben enorm van lavendel gaan houden het afgelopen jaar <3
Daarnaast houd ik ook nog altijd van aardse geuren zoals dennen enzo. Ik ben qua geurkaarsen wel een beetje verwend want ik brand graag die van WoodWick, heb die altijd wel op voorraad ook.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:07

Zo, vandaag de tijd om even uitgebreid te reageren en mijzelf voor te stellen. Inmiddels doe ik al heel wat jaartjes mee met Secret Santa hier op bokt. Het is altijd een feestje om voor iemand anders een mooi pakket te maken en dat je zelf ook nog iets moois krijgt is natuurlijk erg leuk.

Ik ben inmiddels 39 jaar oud, woon in het mooie Noord-Limburg samen met mijn vriend. Met paardrijden ben ik drie jaar geleden gestopt. Ik vind het wel leuk om zo nu en dan eens paarden te gaan en een ponydroom blijft er nog altijd. Rijden hoeft van mij niet zo meer.

Verder vermaak ik mij door lekker creatief bezig te zijn zo ben ik inmiddels actief aan het oefenen met een gelli-plate. Spullen daarvoor denk aan verf, kwasten, stempels etc. zijn altijd van harte welkom. Ik ben zelf vooral fan van neon en metallic kleuren dus ook iets van goldflakes ofzo zijn super leuk.

Ons huis hebben we beneden ingericht met hout en groentinten. Voor in huis leuke vaasjes, stekjes of passende decoratie is altijd welkom. Kaarsen dan weer liever niet, ik hou niet van vuur in huis dus heb daar elektrische kaarsen voor. Buiten heb ik een moestuin. Bloemen, planten en natuur vind ik dan ook helemaal fantastisch. Dus mocht je op dit vlak wat leuks tegen komen dan mag je dat zeker aan een pakket toevoegen.

Op dit moment hebben we geen huisdieren. Al ben ik wel voorzichtig aan een beetje aan het rondkijken of we iets van konijnen kunnen gaan houden. Als er voor de verzenddatum nog nieuwe ontwikkelingen zijn op dat vlak dan meld ik mij weer.

Ik ben een groot kookliefhebber, zo vind ik het ook leuk om bonbons te maken, te bakken en te koken. Daarom vind ik het ook leuker om bijvoorbeeld een mal of boek te krijgen dan dat je eten in mijn pakket stopt aangezien ik zelf altijd al veel in huis heb.

Puzzels, puzzelboekjes, escape rooms spelletjes etc. leuk, leuk leuk! Ik hou wel van een uitdaging en hoewel we al een berg aan spellen en puzzels in huis hebben kan er altijd wel weer wat nieuws bij.

Make-up gebruik ik niet al vind mijn haar leuke scrunchies top.

Tweedehands, Action of online wat mij betreft mag je de cadeautjes overal vandaan halen als ze verder gewoon netjes zijn. Ik vind echt heel veel leuk dus leef je vooral lekker uit om er een mooi pakket van te maken. Alleen al de moeite die je er in stopt om wat moois te maken vind ik echt helemaal leuk. Dus dankje wel alvast!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 13:12

Ik ben niet echt van het lezen. Ik gun mezelf daar geen tijd voor. Als ik een keertje lekker op de bank zit ben ik blij dat ik even zit. :') Vaak zet ik dan een simpele serie aan.

Nagellak gebruik ik ook niet veel. Bij mijn werk mag ik geen nagellak op dus gebruik het alleen voor mijn teennagels die altijd gelakt zijn. Mijn donkerrood is wel aan vervanging toe want die is bijna op!

Geurkaarsen vind ik ook echt heerlijk dalijk met de donkere dagen.

Ik moet mezelf nog steeds voorstellen dus dat ga ik straks even doen. :+ Ik ga zo eerst even verder met de aanmeldingen verwerken.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:39

Wat een onderwerp zijn er alweer voorbijgekomen zeg.

Ik ben altijd zo jaloers op mensen die gewoon lekker een boek kunnen lezen. Als kind las ik erg veel, maar sinds de pubertijd heb ik er de concentratie niet meer voor. Ik lees nu eigenlijk alleen nog op vakantie. De laatste tijd wel de luisterboeken ontdekt.

Geurkaarsen zijn ook niet voor mij bestemd. Ik hou sowieso niet zo van sterke geuren/parfum. Gewone kaarsen ben ik dan weer wel fan van, vooral die gedraaide dinerkaarsen vind ik leuk

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:55

Slangen hoef ik ook niet, maar als iemand zich geroepen voelt… het half broertje van mijn jongste teef zoekt heel graag een huis bij mij _O- mijn bankrekening schreeuwt alleen nee, want ik wil volgend jaar twee puppy’s houden van mijn eigen teven

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 14:26

Wauw een slang <3 dat zou ik dus heel tof vinden.
Onze zoon is ook echt super gek van dieren een mega slak zou ook super leuk zijn :D de kleine slakken fanaat hier loopt soms wel met 20 slakken rond op z'n armen <3

Wel super origineel dat slangen idee :j

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 14:48

Iedereen deelt zoveel extra info dus ik zal er ook nog een extra post aan wagen met info.

Chocolade ben ik dus gek op, maar kan het ook wel weer lang laten liggen (liggen nog witte chocolade paaseitjes in mijn kast...) dus niet teveel, 1 reep is voldoende. Dingen met vullingen vind ik wat minder en chocola met noten is een no go.

Ik draag geen make up, heb nepwimpers van lashbabe en heb een oliebol aan gellak maar dat pakt bij mij niet dus ik heb nu acryl. Ga alle gel eruit doen helaas...

Ik ben gek op spelletjes, we hebben dus ook al een hele verzameling inmiddels.

Geurkaarsen vind ik lastig, ben erg specifiek kwa geuren, maar mooie sierkaarsen zijn altijd welkom (liever niet die lange smalle, die kan ik nergens in kwijt). Kleuren in huis zijn creme, beige, grijs, hout. Geurstokjes gek op die van de rituals, maar mijn auto verdient eigenlijk inmiddels wel weer een eigen geurtje. Ik ben de houder van de rituals kwijt (die mag best 2e hands zijn als je hem zelf niet gebruikt).

Spullen van ali/ temu liever niet, Shein mag wel (wellicht 1 pot nat maar ga de discussie liever niet aan hier).

Hond houd van alles wat eetbaar is (en niet eetbaar... :') ) Geen harde kluifjes (trauma, vorige hond had er 1 vastzitten in de slokdarm en moest ingeslapen worden), koekjes mag wel. Speeltjes heeft hij al in overvloed (volgens vriendlief :j )

Ik kan graag lezen, maar neem er slecht de tijd voor. Heb deze vakantie 2 boeken gelezen en daar werd ik helemaal ingetrokken. Karin Slaughter - Valse Getuige en M.J. Arlidge - Leef je nog. Romans vind ik ook leuk. Wil deze winter wel meer de tijd ervoor nemen. Boeken mogen 2e hands zijn (van jezelf bijvoorbeeld) mits ze er netjes uitzien en niet naar rook ruiken :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 16:04

Ik bedacht me nog dat er nog gevraagd werd of ik Engels of Nederlands lees. Ik lees alleen Nederlands, mijn Engels is niet zo goed ontwikkeld helaas.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 16:47

Qua chocolade liefst wit met praline of melk met grote hazelnoten :j

Nagellak hoef ik niet zelf in huis te hebben... ik laat m'n nagels gemiddeld iedere 4 weken met geplakt doen bij een salon :j

Kaarsen durf ik niet aan te steken met de kinderen en de katten.

Tweedehands geen probleem als het maar niet naar rook ruikt O:) alleen kleding is hierin een no go voor mij.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 16:50

Ik ben ook een grote leesfanaat! Lees alles wat los en vast zit zeg ik wel eens. Zit nu al een tijdje in de roman fase. Liefst in het Nederland maar Engels en Duits kan ook.

<3 die kerstballen!! Ben ik ook een grote fan van. Koop altijd op vakantie een kerst ornament al aandenken. Heb ook echt veel voor in de boom 200+ of zo.

Kaarsen ben ik ook gek op. Ook erg leuk om zelf te maken met bijvoorbeeld wat etherische oliën.

Tweedehands, temu enz is hier ook geen probleem.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:05

Make up en nagellak zijn niet zo mijn ding. Bodylotion ook niet maar een fijne handcrème weer wel!

Lezen kom ik niet echt aan toe en ik heb een e-reader.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:16

Ik ben over t algemeen wel een lezer maar door omstandigheden wil t allemaal niet zo lekker momenteel.

Ik lees Emgels en Nederlands liefst in de originele taal van het boek.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:31

Ik lees graag op vakantie. Nu binnen een week al 3 boeken verslonden. Lees alleen Nederlandse boeken, op mijn werk is het al de hele dag Engels lezen en spreken.
Ik heb overigens een ereader, heerlijk makkelijk met reizen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:33

Als ik in normale doen ben lees ik doorgaans 5 boeken per week. :o :+

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:36

Ik doe de eerste keer mee maar moet er haast een notitie boekje bij hebben :')

Zijn jullie ook van het bakken? Dat vind ik op z'n tijd wel leuk en lekker Y)(^)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:38

RanjaRietje schreef:

Zijn jullie ook van het bakken? Dat vind ik op z'n tijd wel leuk en lekker Y)(^)

Zoals gezegd; overhoren aan het eind. O:) :))

Bakken.. heel af en toe. Het is niet iets wat ik per se heel leuk vind om te doen. Ook wel wat bakspul in huis maar gek veel wordt het niet gebruikt bedenk ik me. :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:39

RanjaRietje schreef:

Ik heb ook echt zo geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Ben geneigd alles nu al bij te gaan houden maar dat is geen doen en straks krijg je als het goed is toch hints. Dan maar daarop zoeken denk ik? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:41

Zal ik jullie een handige tip verklappen?

Over de beloning hebben we het later wel.

Onder mijn naam staat 'geplaatst '. Klik daarop en je ziet al mijn posts in het topic.

Of ga naar mijn profiel naar de geplaatste berichten en je kunt al mijn berichten lezen.

Zo kun je je lootje stalken zonder dat je van iedere bokker een samenvatting hoeft te maken. :))

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:44

:D tnx voor de tip haha

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:49

Vorig jaar liet ik in een topic vallen dat ik zo graag een kerstpakket zou willen maar omdat ik nu afgekeurd ben is dat niet meer echt een ding. Vervolgens werd ik plat gepbt met mensen die riepen dat ze er wel eentje voor me wilden maken. Over de kracht van Bokt gesproken... <3 Secricible heeft toen een super geweldig fantastisch pakket voor me gemaakt waar ik zoveel plezier van heb gehad! <3

Een van de ratten met de knuffel uit het kerstpakket:
Spoiler:
Afbeelding

Wat me soort van overhaalde om me hier ook aan te melden dit jaar. Ik vind het wel heel spannend want ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n enorme kletsmeut meer. :o Nouja, het komt een beetje in golven. :D Dus ik hoop wel dat ik aan de verwachtingen kan voldoen. *Vind het een beetje spannend*

Goed, het voorstelgedeelte: Ik ben Iris, woon in Tilburg met zoonlief (12) en vriendlief. Ik heb 6 ratten als huisdieren. Zij houden ontzettend van snacks :+ en voor de creabea's onder ons: ook van zelfgemaakte hangmatjes en huisjes.

Ik ben een megaspelletjesfreak!! Dat maakt het ook gelijk weer heel erg moeilijk, want we hebben natuurlijk ook al veel, maar ik wilde het echt even gezegd hebben. :D Ook houd ik heel erg van Exit escapespellen.

Daarnaast vind ik het superleuk om te bakken. Voornamelijk zuurdesembrood, maar andere broden, of andere lekkernijen komen ook regelmatig op de plank. Vooral dingen als cinnamon rolls, ginger bread cookies, ooey gooey cake! Koken gaat me wat minder af (door mijn hersenletsel) dus dat doet mijn vriend voornamelijk. Ook ben ik een chocoladeliefhebber al doe ik wel echt mn best om af te vallen op dit moment, dus bij voorkeur niet megaveel zoetigheid! Melk is hier favo.

Qua verdere hobby's ben ik echt een wervelwind met een spanningsboog van nul komma niets. :') Schilderen op nummer, armbandjes maken, diamond painting, miniatuur poppetjes schilderen, geocachen, wandelen, tuinieren. Ik vind alles heel leuk voor even en dan circel ik weer naar de volgende hobby. :D Leuke miniatuurpoppetjes om te schilderen vind ik ook leuk om te krijgen! (DND stijl, ik vind alles leuk om te schilderen, ben echt heel makkelijk. Of het nou een elfje of een unicorn is)

* Een rare tik van mij is dat ik het heel leuk vind om sokken cadeau te krijgen.
* Mijn schoenmaat is 41.
* Ook houd ik van lekkere douchespulletjes
* Ik gebruik alleen nooit bodylotion.
* Ik drink graag thee
* Tegen vruchtenthee zeg ik wel nee :+
* Ik houd van bloemen en planten (al moet alles hier wel ratproof zijn -als in, niet giftig-)
* Temu/Ali enzo geen bezwaar/tweedehands dingen ook geen bezwaar

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:59

Oehja, happy/gezellige socks zijn helemaal mijn ding! Net als warme huissokken overigens. Hier kleine voet, maat 36. Sokken maat 35-38 passen eigenlijk altijd wel.

Spelletjes vind ik altijd leuk om te doen. Vooral de 999-games vallen in de smaak.

Bakken is niet aan mij besteed, wel leuk om te ontvangen trouwens.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 18:02

Dan krijg jij een bak sla O:)