Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Ik hou van herfstige geuren, zoetere bloemige geuren (lavendel, appel, rozen, fruit geuren. Warme geuren die je omhelzen als een warme deken zoals bijvoorbeeld kaneel, anijs etc heerlijk. Kerstachtig vind ik dat
Wat ik echt niets vind is baby producten geuren zoals switsal, heel zware geuren zoals zo'n nep bananen lucht bleh,rokerige geuren, seringen en de geur die ik echt haat is berkenbomen geurMaar dat zal je niet snel tegen komen denk ik.
Ik heb kwa schoonmaakmiddel voor rond de kerst de liberte winterspices alsof je rond loopt in appelgebak en kerst
Keizerinnnn schreef:Ik heb mijn hints af, toch moeilijk zo de eerste keer maar hoop dat het in goede smaak valt en dat het niet te moeilijk/ makkelijk is, moeilijk inschatten voor mezelf.
Oh ja ik heb nog een "vakantie" geboekt. Ik ga 11 tot 13 november naar Disneyland Parijs en daarna nog 2 dagen Parijs in.
Ben dan naar verwachting iets minder actief, maar daar heb ik wel zin in
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 44
Welke geur(en) vind je prettig in huis? Van welke geur(en) word je niet blij?
Om direct antwoord te geven. Ik vind milde, zachte geuren lekker in huis. Denk aan: vanille, jasmijn.
Krachtige geuren: lavendel, dennen vind ik niet fijn en krijg ik zelfs hoofdpijn van.
Adamootje schreef:Seven schreef:Ik hou van herfstige geuren, zoetere bloemige geuren (lavendel, appel, rozen, fruit geuren. Warme geuren die je omhelzen als een warme deken zoals bijvoorbeeld kaneel, anijs etc heerlijk. Kerstachtig vind ik dat
*knip*
Ik heb kwa schoonmaakmiddel voor rond de kerst de liberte winterspices alsof je rond loopt in appelgebak en kerst
Ik denk dat onze smaak qua geur overeenkomt. Als ik geurkaarsen koop, dan zijn dat altijd warme, zoete geuren (kaneel, kardemom, etc.).
Van Yankee neem ik bijvoorbeeld het liefst de Red Apple Wreath en van Woodwick de Cinnamon Chai. Heerlijk! Dit jaar maak ik er mijn missie van om het door jou genoemde schoonmaakmiddel te vinden.![]()
Ik ben zwanger dus mijn reukvermogen is enorm toegenomen. Ik ruik de kattenbak nu extra goed en het houdt me 's nachts soms zelfs wakker, omdat de katten juist dan besluiten te gaan kakken.