Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:55

Vanille, kaneel, honing, citrusachtige maar ook warme geuren, geen zware geuren.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 30-10-24 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:56

Ik hou van herfstige geuren, zoetere bloemige geuren (lavendel, appel, rozen, fruit geuren. Warme geuren die je omhelzen als een warme deken zoals bijvoorbeeld kaneel, anijs etc heerlijk. Kerstachtig vind ik dat <3

Wat ik echt niets vind is baby producten geuren zoals switsal, heel zware geuren zoals zo'n nep bananen lucht bleh,rokerige geuren, seringen en de geur die ik echt haat is berkenbomen geur := Maar dat zal je niet snel tegen komen denk ik.

Ik heb kwa schoonmaakmiddel voor rond de kerst de liberte winterspices alsof je rond loopt in appelgebak en kerst <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:59

Geuren, ik hou wel van een beetje neutrale geuren. Ik heb zo'n waxmelt brander die ik na het koken wel eens aanzet om de kooklucht eruit te krijgen. Daar heb ik iig geen fruitige (zoete) geuren in, beetje fris of winters mag wel. Of van die geurstokjes die zet ik vaak in het toilet neer, ook in wat frissere geuren, niet al te zoet want dan vind ik het al snel te intens worden.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 30-10-24 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:59

Citaat:
Weekvraag week 43
Welke geur(en) vind je prettig in huis? Van welke geur(en) word je niet blij?

Ik heb nu Orange cinnamon kaarsjes staan, rosé bloesem en summer garden. Ik ben niet zo moeilijk denk ik, al hou ik niet van hele overheersende enorme zoete geuren, en ook niet van babygeuren (switsal).

Maar ik moet het ook gewoon eens uitproberen, geurkaarsen zijn wel altijd welkom. Zeker in de winter heb ik ze veel op staan <3 Sowieso kaarsen.

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:01

Jongens! Santapost! Hoe leuk! <3
Afbeelding
Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:12

Dank je Esmee. Deze juf heeft vakantie en is meteen uit de weeknummers en dagen. 8)7

Leuke kaart Roosch. Succes met puzzelen. *\o/*

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:13

Citaat:
Weekvraag week 44

Maken hier weinig gebruik van geurtjes in huis maar in deze periode kan ik wel blij worden van de wat meer winter geuren en dan met name geuren met kaneel :j

Ik drink momenteel graag Maroccan Mint van de Lipton of caramelised pear van Pickwick. Al blijft de refreshing mix van Tea of Life favoriet door het jaar heen

https://www.bol.com/nl/nl/p/tea-of-life ... oductTitle

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:20

Wat leuk, meer kaartjes <3

Ik doe eigenlijk niet veel met kaarsjes en andere geurtjes.. Het meeste vind ik ook helemaal niet zo lekker ruiken :))
Op de boot heb ik wel eens wat van die smelt-dingen gebruikt toen het er nog enorm stonk naar sigarettenrook. Toen had ik geurtjes in kaneel, appeltaart, koekjes en denneboom dacht ik. Maar het moet vooral niet chemisch ruiken.
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 30-10-24 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:20

Ik hou qua geuren van kokos, kaneel en citrus.
Cederhout en munt zijn minder mijn ding :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:25

Citaat:
Weekvraag week 44

Ik houd van subtiele geuren. Sterke geuren word ik snel misselijk van. En dan met name Cocos en kaneel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:34

Ik vind vanille lekker of van die herfst geuren zoals Apple crumble, kaneel etc.

Ik houd niet echt van die bloemige geuren.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:35

Citaat:
Weekvraag week 44

Wat een leuke vraag!
Ik ben gek op geurkaarsjes, waxmelts en geurstokjes in huis. Ook leuk om nieuwe geuren te proberen en vind ook niet snel iets vies. Heb meestal geurkaarsen van Goose Creek, alleen die zijn helaas zó duur.
Favoriete geurtjes zijn toch wel dingen met Fresh Linen, Cotton en/of babypowder. Frisse geurtjes dus.
Maar kan ook genieten van de wat zwaardere luchtjes, zoals met amber of sandal wood.

Geurtjes waar ik vaak niet zo blij van wordt zijn vanille en kokos. Maar ook daarin verschilt het per merk, vriendin van mij had laatst een heerlijke geurkaars aan vond ik. Bleek dus vanille te zijn. :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:43

Seven schreef:
Ik hou van herfstige geuren, zoetere bloemige geuren (lavendel, appel, rozen, fruit geuren. Warme geuren die je omhelzen als een warme deken zoals bijvoorbeeld kaneel, anijs etc heerlijk. Kerstachtig vind ik dat <3

*knip*

Ik heb kwa schoonmaakmiddel voor rond de kerst de liberte winterspices alsof je rond loopt in appelgebak en kerst <3

Ik denk dat onze smaak qua geur overeenkomt. Als ik geurkaarsen koop, dan zijn dat altijd warme, zoete geuren (kaneel, kardemom, etc.).
Van Yankee neem ik bijvoorbeeld het liefst de Red Apple Wreath en van Woodwick de Cinnamon Chai. Heerlijk! Dit jaar maak ik er mijn missie van om het door jou genoemde schoonmaakmiddel te vinden. <3

Ik ben zwanger dus mijn reukvermogen is enorm toegenomen. Ik ruik de kattenbak nu extra goed en het houdt me 's nachts soms zelfs wakker, omdat de katten juist dan besluiten te gaan kakken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:44

Ik ben echt enorm van de zoete geuren. Favoriet in de kaarsen: vanille cupcake, belgian waffle en geuren als pumpkin Spice van die lekkere herfstgeuren. Ik brand alleen geurkaarsen als mijn vriend niet thuis is want die doet dan net alsof ie doodgaat. Nu ben ik niet zo gek vaak alleen thuis en ik had een heel aardige collectie opgebouwd toen ik nog alleen was, dus ik gok dat ik zo een 5 mensenlevens aan kaarsen heb staan op dit tempo. :')

Voor de liefhebbers: ik zag volgens mij op Pepper weer een goede yankee aanbieding voorbij komen!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:54

Weekvraag week 43

Ik hou vooral van zoete geuren. Ik zelf wordt niet blij van fresh geuren. Chemische bijgeurtjes hou ik ook niet van, maar ook sowieso al geen chemische geurtjes. Wat vaak het geval is met lavendel... brr... Moet wel zeggen. Heb hier wel nog genoeg dingen staan voor geuren. 2x diffuser, 2 lades van 1 meter met geurwaxmelts, en dan ook nog rond de 40 geurkaarsen van yankee candle, kringle, goose creek.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:19

Ik vind heel veel geuren lekker. Alleen hele zoete fruit geuren niet (banaan, mandarijn, mango). Ik heb heel veel etherische oliën die ik in de diffuser doe. Heerlijk. Heb nu ook weer iedere avond heel veel kaarsen aan, vind ik zo gezellig!

Zelf kaarsen maken doe ik ook heel graag, een paar druppels van een lekkere olie erbij en stoken maar O:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:21

Lavendel. <3 Heb altijd geurstokjes van Lampe Berger met lavendelgeur staan.

Bij sterke eetgeuren (bijvoorbeeld vis) gebruik ik Mehr van Rituals, die werkt goed tegen eetgeuren.
Sinds 2 weken ook de limited edition interieurspray (Alchemy) en die werkt ook goed, en vindt mijn man een veel beter geurtje, hoewel ik dan toch bij de Mehr blijf.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:38

De weekvraag:

Ik vind geuren lastig. Van het ene merk kan ik een bepaalde geur goed hebben en van een andere dan weer niet. Ik ben in ieder geval fan van de Rituals geuren. Heb dit weekend de nieuwe Alchemy collectie meegenomen en vindt die nu erg lekker ruiken. Vindt de Jing ook altijd lekker en heb daar de bodymist van meegenomen en de showergel.

Ik hou vooral niet van hele sterke chemische geuren en lavendel, eerder warme winterse geuren trekken mij aan.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:40

Weinig geurtjes in huis, hooguit een verdwaalde geurkaas die ik zelf niet actief koop. Als het te veel geurt vind ik het al snel stinken. Dus geen oliën, stokjes, pallets voor mij. Gewone kaarsen daar staat het huis dan weer vol mee en ik brand ook bergen gewone waxinelichtjes op :o
Met kerst altijd een echte boom in huis, dat vind ik dan weer heerlijk ruiken als ik thuis kom! <|-

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:19

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 44

Zachte geuren zijn prima, ik heb niet bepaald favoriete geuren. Sterke geuren reageren de honden op. Had laatst geurstokjes staan en de ene hond bleef maar druk en vervelend. Stokjes weggezet, hond weer normaal...

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:38

Leuke weekvraag, thuis hebben we geurstokjes, diffuser en Geurkaarsen, heerlijk!
Welke geuren is zo verschillend, ik denk niet dat ik echt favoriete geuren heb, vind zoveel lekker!

Alleen de citrus geuren, of eucalyptus achtig word ik niet heel warm van

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:39

Leuke vraag! Ik ben gek op zoete geuren, en ook sauna geurtjes. Ik gebruik ook veel geuren, in de vorm van waxmelts, en in bad graag olie of bruisballen met een lekkere geur, en ik ga eigenlijk ook nooit zonder parfum de deur uit. Alleen in mn auto mist nog een geurtje haha

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:59

Ik hou erg van zoete fruitige geuren en vooral ook herfst geuren zoals appel kaneel <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:17

Wat een leuke vraag !

Weekvraag week 44

Ik ben eigenlijk echt een seizoensmens :j zoals nu heb ik echt graag herfstachtige geuren in mijn huis (appeltjes, kaneel, enzovoorts), in de winter meer de wintergeuren enzovoorts :j Ik heb dan ook ontzettend veel verschillende soorten en geuren kaarsen, want nu helemaal met de weer wat donkere dagen geniet ik echt van kaarsjes opsteken <3

2 dagen in de week haal ik mijn broertje en zusje met verstandelijke beperking op om mijn moeder te ontlasten, en we hebben dan ook traditie om elk seizoen een leuk seizoensbakje te maken. Gisteren heerlijk samen met mijn zusje gefreubeld en leuke herfstbakjes gemaakt, 1 voor bij moeders thuis en 1 voor bij mezelf

Afbeelding
Uiteraard waar een kaarsje bij in kan :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:19

Dat hebben jullie mooi in elkaar gefreubeld. :j