Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:47

Dat had ik van de week.

Een bananencake gebakken.
Bakblik gekocht maar te groot voor de combinatie magnetron :+
De cake kon niet draaien maar smaakte verder wel goed.

De griep heb ik eek een paar weken terug gehad.
Was inderdaad ook goed ziek.
Beterschap!

Charaz

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 18:31

Een combimagnetron draait toch sowieso niet op ovenstand toch enkel op magnetronstand?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 18:39

Ik ben iets verkouden, maar toch vandaag lekker hard gelopen.

Gisteren wat raars gezien. Ik zit in de woonkamer, op de bank, en kijk naar buiten. Vliegt er ineens een reiger tegen mijn auto. Geen schade gelukkig, maar kennelijk zijn niet alleen mensen en paarden soms onoplettend. Reiger vloog wel door, dus viel mee, maar raar gezicht.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 18:50

Ik had een combimagnetron waarbij het plateau draaide op ovenstand. Gebruikte altijd een ronde vorm voor cakes te bakken, cakevorm paste niet.

Een reiger tegen een auto? Dat zal best een klap geven, chauffeur zal zich wel rot geschrokken zijn.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 18:51

Ik heb ook een combi magnetron maar die kan je gewoon op oven stand zetten hoor.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 18:55

Ja de mijne ook, maar het plateau draait alleen bij de magnetronstand.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:09

Er zit inderdaad ook een ovenstand op en dan draait het plateau.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:15

Zertab schreef:
Ik lig ziek op bed met corona -O-

Meer mensen die nu ook corona hebben?

Aai beterschap. Ik hoor het veel om mij heen. Een stalgenoot en ongeveer t hele bedrijf waar ze werkt bv := Zelf net hersteld van een heftige griep en longontsteking (2 weken flink ziek en sinds zondag gaat t elke dag weer wat beter). Iedereen vroeg of het geen covid was maar ik had een negatieve test. Echter was het wel een oude test. Zou niet weten waar je dat tegenwoordig koopt en ga ik eerlijk gezegd ook niet snel meer doen :o

Charaz schreef:
Een combimagnetron draait toch sowieso niet op ovenstand toch enkel op magnetronstand?

Combi magnetron heeft oven en magnetron functie. Iig die van mij wel. Vandaar toch 'combi'?

Oh zie nu dat t om t draaien gaat. Hier draait t plateau op ovenstand.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:16

Alvast betreft de weekvraag, ik ben niet zo'n puzzelaar. Zie wel logische verbanden in datareeksen enzo. Maar dat is wat anders dan een creatief puzzelbrein, dat heb ik namelijk niet :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:23

Hier was mijn vriend vorige week ook flink ziek. Ik een stuk minder, maar zodra ik hem hoor hoesten of niezen vlieg ik al op de Dafalgan, anders ben ik in no time doodziek, ik denk preventief haha.

Oh, ik heb nog een top! Vandaag is mijn 28ste thermometer voor buiten gesneuveld. Ik baal echt haha, ik weet hoe het komt maar ik verslijt die dingen echt en kan dus weeral een nieuwe gebruiken :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:25

Beterschap voor de zieken!

Ik heb de dans tot nu toe wat ontsprongen maar geen idee hoelang dat nog goed gaat. :))

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:27

Hier draait het plateau idd ook op de ovenstand :j en een combi magnetron dus idd magnetron en oven/grill functies

@Zertab : Beterschap, hier ook veel Corona, maar dat kun je elk jaar rond deze periode terug gaan verwachten, aangezien het een soort griep is inmiddels. Wij testen niet, zelf 3 weken geleden wel erg verkouden geweest en de hoest hield lang aan.

Ik zag nog iets over mutsen en sjaals. Ik heb daar genoeg van inmiddels, ben na de chemo's wel echt een koukleum dus draag op stal vrijwel altijd mutsen en sjaals en handschoenen als het vriest :j

Dikke huissokken zijn altijd welkom, schoenmaat 42 dus haal van sokken vaak de 43-46, die zitten fijner dan de 39-42 :j

@germie : Jeetje, ik zie wel regelmatig duiven tegen van alles aan vliegen, maar een reiger nog niet eerder gezien. Bijzonder !

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 19:30

Bienotje schreef:
Alvast betreft de weekvraag, ik ben niet zo'n puzzelaar. Zie wel logische verbanden in datareeksen enzo. Maar dat is wat anders dan een creatief puzzelbrein, dat heb ik namelijk niet :')

Ik had een deja vu, maar je plaatst precies hetzelfde bericht uren later? :o _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 21:13

Tancreda4 schreef:
Iedereen vroeg of het geen covid was maar ik had een negatieve test. Echter was het wel een oude test. Zou niet weten waar je dat tegenwoordig koopt en ga ik eerlijk gezegd ook niet snel meer doen :o

Zelf heb ik ook alleen testen over de datum liggen, maar bij de Jumbo liggen ze gewoon in het schap bij de medicijnen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 21:14

Ik heb ze vandaag nog bij de Etos gekocht. Jumbo hier heeft ze niet meer.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 22:10

Ai veel mensen ziek geweest afgelopen weken. Vervelend! 3 weken geleden heb ik ook weer corona gehad, maar was (uiteraard) alleen in het weekend ziek dus maandag gewoon weer aan het werk. ;)
Beterschap Zertab! Hopelijk heb je er niet te veel last van.

Een reiger tegen je auto? Kan me voorstellen dat je daar even héél raar van opkeek. Gelukkig geen schade en gelukkig leek de reiger ook oké.

Hier net terug van een weekendje Scheveningen met m'n vriend. Hadden een arrangement hotel en musical Frozen. Die was echt gewéldig! Die hoofdrolspeelster, wát een stem joh niet normaal goed. ♡

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 23:16

Ik denk dat mijn pakket gewoon geen hints gaat bevatten anders dan de kadootjes erin :j anders wordt het te makkelijk :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 07:29

Veel mensen met 'de griep' dus. Vervelend als je ziek bent. Ik moet nog even fit blijven, ik leef naar een vakantie toe. ;)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 08:26

Ik heb dit weekend eindelijk mijn metalen tuinset gekwast, dus ik kan nu weer foto's maken van de badkamer en van de spelletjes :D . Ga ik doen ook. Tuinset staat ingepakt in vuilniszakken in de gang om op de zolder van de overkapping neergelegd te worden. Blij dat ik m'n bad weer terug heb (voor het verven had ik de set in bad gezet, kon ik de boel mooi schoon maken) :D .

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:35

Nou.. als je pakket er uit ziet alsof het door een kleuter ingepakt is.. Dan heb ik jou lootje.

Inpakken is niet echt een skill die ik bezit

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:40

Dat zegt niks. Inpakken kan ik ook niet. :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 16:26

Hier thuis hebben we ook net 2 weken snot achter de rug _O-

Geen idee of het corona was, maar het duurde in ieder geval wel lang. Normaal is een verkoudheid 7 dagen, maar deze was ruim 2 weken.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 18:15

Hier ook coronings! Even aan toegeven....

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 19:11

Citaat:
Weekvraag week 43
Hoe moeilijk mag de hint/mogen de hints zijn die je ontvangt?

niet te moeilijk graag hahah, een woordpuzzeltje of zo moet nog wel lukken :P
Ik vind een fijne haarband voor de winter wel lekker, sokken ook dikke prima ( 39) eigenlijk denk ik dat je mij met heel veel dingetjes heel erg bij maakt, ik vind het vooral heel erg leuk dat iemand echt nadenkt over wat voor mij leuk is. Door mijn NAH sneuvelen hier ook nog wel regelmatig koffiekopjes ( formaat senseo) nu heb ik de tegenwoordige eis omdat mijn servies nog al een ssneuvelt dat het iets met blauw is zodat ik toch een soort van eenheid houd. al vind ik blond ook stiekem nog steeds leuk. mijn hondje begint nu wel echt steviger te worden, en de buren ( ja ja die hebben de papa) zijn nu een werpkistje aan het timmeren.. fijn dat we beide de volle verantwoordelijkheid kunnen en willen nemen voor dit nestje.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 20:10

Hoe moeilijk mag de hint/mogen de hints zijn die je ontvangt?

Ik ben niet heel goed in puzzelen... maar ik vind het wel erg leuk om te doen... dus mijn Santa mag zich uitleven qua hint... maar houd er dan wel rekening mee dat ik hulp nodig ga hebben Y;(