Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:36

Ik lees nooit meer fysieke boeken. Ik luister vooral audioboeken. Dat is lekker multi tasken.

En koud.. nee, mijn man is dol op zijn houtkachel, bij ons is het bijna altijd standje bejaardenhuis. Lekker warm. Neemt niet weg dat ik dol ben op fleece en wollen dekentjes.

Ik kreeg vandaag weer iets leuks binnen voor mijn lootje. Hoop dat ze het leuk gaat vinden.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:42

De vraag over hoe moeilijk hints mogen zijn vind ik wat lastig te beantwoorden, omdat het mijn eerste keer is. Ik vind het wel leuk om wat te puzzelen, maar zou fijn zijn als het niet al te cryptisch wordt.

Mutsen draag ik niet, handschoenen heb ik al meer dan genoeg. Een leuke en warme sjaal die bij mijn donkerblauwe of auberginekleurige winterjas past zou wel welkon zijn.

Ik bedacht mij ook nog een top vandaag: een leuke theebeker voor op m'n werk, het liefst eentje die een beetje groot is, anders droog ik uit :o

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 21:56

Oh lijkt me wel heerlijk als je zo warmbloedig bent…. Jaloers

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 21:57

Ik baal voor mijn lootje, had zoiets leuks gevonden voor mijn lootje toen ik een bestelling voor mezelf deed, dus dat meebesteld. Vandaag komt pakket binnen, zit het er niet bij. -O- Kijk op de bankrekening en geld is inderdaad teruggestort.

Betekend wel dat ik weer verder kan shoppen. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 21:59

Oh wat balen neonlight!

Ik heb al wat eerste kleine kadootjes in huis inmiddels :):)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 22:22

Muts of hoofdband en sjaal zijn opzich wel een top, maar ze moeten wel chique zijn :D

Handschoenen is voor mij lastig want ik heb kleine en smalle handen, het meeste verzuip ik in. Maar ik heb fijne handschoenen voor netjes. Ik heb een beige en donderrode winterjas.

Wij hebben het altijd heerlijk warm in huis, maar een fijne deken voor op de bank is alsnog welkom, ik heb het niet snel te warm.

Ik heb nog geen cadeautjes gekocht voor mijn lootje, maar gelukkig wel ideeen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 23:10

nevica schreef:
Oh nee verwarmde dingen hoef ik dan weer niet. Ik heb het altijd heet. :')

Het leven is oneerlijk _/-\o_ ik zou wel de middenweg willen... lig nu ingepakt onder fleecekleed, tegen mijn stoov warmtekussen en elektrische kruik op mijn buik op de bank. Ik heb het zo snel/ altjd koud.

Pas de stoov stoelwarmer gekocht. Op werk voor gek verklaard maar echt heerlijk <3.

Mis de haardwarmte bij mijn ouders :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 23:31

Mutsen kun je nooit genoeg hebben. Ik sta wekelijks in een voetbalstadion en in de winter hoort een muts bij m'n outfit. Keertje wisselen is leuk. En ik houd van wintersport dus dan gaat er ook altijd een muts mee.

Sjaals draag ik nooit of het is een vitessesjaal. Wanten en handschoenen heb ik meerdere paren van dus daarin ben ik wel voorzien.

Over de hints: doe lekker je ding. Ik vind puzzelen leuk. Al ben ik er niet altijd even goed is. Maar als ik vastloop roep ik gewoon hier de hulplijn in

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 00:30

Ik heb geen boekenleggers nodig want ik heb een ereader:o

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 06:32

Mutsen draag ik eigenlijk alleen als het heel koud is en of sneeuwt.

Een sjaal en handschoenen vind ik wel fijn.
Warme sokken of pantoffels is ook een top.
Maat 39

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 08:46

Oké, na een drukke week weer even bijgelezen.

Wat betreft planten en bloemen; helaas aan mij niet besteed…ik heb geen groene vingers, alles gaat dood…en met katten is het ook altijd oppassen wat giftig is, dus meestal geef ik een ontvangen bos bloemen aan iemand anders.

Een lievelingsdier heb ik niet echt, ik vind vrijwel alle dieren leuk. Heb niet zoveel met slangen en reptielen, maar alles met een vachtje is leuk! Qua huisdieren is een kat favoriet.

Om de weekvraag nog te beantwoorden: ik ben gek op puzzels en raadsels, dus van mij mogen de hints lekker uitdagend zijn. SS, houd je niet in, zou ik zeggen!

Een muts draag ik soms wel, maar ik heb er ook al een heel aantal liggen. Maar kom je een leuke tegen, is het altijd welkom!

Boekenleggers heb ik nog genoeg, vooral omdat ik ook een ereader heb, waarbij ik ze natuurlijk niet nodig heb.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 09:17

Boekenlegger heb ik al! Een hele leuke van de secret santa boeken editie van Zertab! :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 09:18

Boekenleggers heb ik ook nooit genoeg. :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 09:20

Momo94 schreef:
Boekenlegger heb ik al! Een hele leuke van de secret santa boeken editie van Zertab! :D

Hahaha fijn dat je hem nog steeds zo leuk vindt! :D

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 13:02

Boekenleggers heb ik niks aan want ik lees niet :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 18:01

Ik lees nu pas dat er gevraagd werd om leuke foto's van mij en mijn pony's. Ik moet nog foto's aanschaffen van Epe. Oefen marathon Diever:
Afbeelding
Afbeelding

Jorie op de drafbaan:
Afbeelding

Dit is mijn enige foto van tandem. Ik zal morgenavond eens foto's van Epe gaan selecteren. :')
Afbeelding

Shetdurance:
Afbeelding

Alex tijdens mijn eerste jaar Epe:
Afbeelding

Van mijn heideshoot met Jorie 5 jaar terug:
Afbeelding
Afbeelding

Alex heb ik nooit meegenomen naar een fotoshoot nog, dus logischerwijs geen foto's van ons samen. Al heb ik wel een foto van op ons pad op mijn pc staan.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 23:14

Boekenleggers zijn hier ook niet nodig. Ik lees op mijn e-reader en in de auto luister ik naar luisterboeken :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 11:18

P96 ben ik, moet nog watbijlezen. Ga ik nog doen! Ik loop hopeloos achter ivm verjaardagsweekend jongste zoon! En nu dan onderweg naar legoworld in de jaarbeurs. Van de week in het weer wat rustiger :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 11:22

Alvast betreft de weekvraag, ik ben niet zo'n puzzelaar. Zie wel logische verbanden in datareeksen enzo. Maar dat is wat anders dan een creatief puzzelbrein, dat heb ik namelijk niet :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:05

Ik lig ziek op bed met corona -O-

Meer mensen die nu ook corona hebben?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:08

He bah Zertab, sterkte en beterschap!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:09

Zertab schreef:
Ik lig ziek op bed met corona -O-

Meer mensen die nu ook corona hebben?

Beterschap. :knuffel:

Ik had vorige week 4 collega's met Corona. Zij hadden vreselijke hoofdpijn en benauwd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:12

Beterschap!
Ik en mijn vriend zijn twee weken geleden flink ziek geweest. Niet getest, maar mijn vriend is normaal nóóit ziek, en de laatste keer dat ik zo’n hoge koorts had was in 2020, dus gok ook dat we corona hadden.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:33

Geen idee of het corona was maar ik ben afgelopen week wel grieperig en snotverkouden geweest.
Alles deed pijn, kop vol watten.
Nu gelukkig weer fitter.
Fijn dat het precies in mijn weekje vrij was :+ |(
Beterschap in elk geval.

Ik had het gekke idee ineens om een cake te gaan bakken, is al jaaaaren geleden.
Hij staat nu in de oven dus ben benieuwd of het gelukt is.
Leverde wel wat tops op, een nieuwe beslagkom, een pannenlikker en een mixer haha
Is maar een top he, geen verlanglijstje :D
Echt die mixer viel nog net niet uit elkaar, die beslagkom was helemaal verkleurt en bah dus die maar weg gegooid en het in een schaal gemixt :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:41

Dankjewel!

Ja hier ook echt hoofdpijn, snotterig, hoesten en keelpijn. Begon op donderdag al wel. Maar toch doorgegaan dit weekend en vanmorgen echt compleet ingestort en een test gedaan.

Verklaart ook waarom ik vrijdag tijdens het rennen pijn tussen mijn schouderbladen had...