Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:19

Ik gebruik geen nagellak en ook geen make-up.

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:21

Ik ga elke drie weken naar m'n nagelmevrouw dus nagellak komt hier ook niet zo van pas. :)) en plamuur gebruik ik zo nu en dan wel eens maar ben er heel vaak te lui voor. En zeker met thuiswerken. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:34

Make-up draag ik niet op een simpel mascaraatje na.

Zijn er nog lezers onder deze santa's? Ik ben van de thrillers. Suzanne Vermeer leest lekker weg en Jo Nesbo en Harlan Coben vind ik ook top.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:39

Oh ja lezen, heerlijk!
Ook het liefst Thrillers.
Ben gek van Esther Verhoef, Loes den Hollander of een Linda van Rijn.
Maar lees ook wel biografieën of waargebeurde verhalen.
Heb nu bijvoorbeeld Mama huilt harder liggen om aan te beginnen.

Make-up ook leuk! Naar werk draag ik alleen mascara, maar voor een feestje pak ik vaak wel uit met oogschaduw en/of eye-liner.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:41

Ik draag nooit make-up en doe 100 jaar met een potje nagellak want ik doe alleen mijn tenen soms in de zomer :)

Leuk Marleen. Lees je in het Nederlands of Engels? Ik ben dit jaar begonnen met intensiever te lezen, zit inmiddels op 13 boeken dit jaar uit en ben daar best trots op. Ik kan wat beter de rust vinden om te gaan lezen. Ik lees momenteel vooral Fantasie. Maar ook andere genres zijn leuk. Dan Brown heb ik ook veel boeken van gelezen. Ik lees wel in het Engels.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:43

Ik ben echt een leesmonster. Maar ik ben dit jaar van m'n geloof gevallen en heb een ereader aangeschaft met kobo abonnement. Eerder weigerde ik digitaal te lezen maar dit exemplaar was zo fijn. <3

Ik lees dus ook graag en veel, lekker op de bank, dekentje, kat op schoot.. daar kan ik echt van genieten. Zowel 's zomers als ' s winters trouwens. :))

Wat misschien wel belangrijk is voor deze edities is aangeven als je niets van Temu of Ali wil. Ik wil geen discussie aanwakkeren maar de een wil dat nou liever wel en de ander niet.

Ik shop zelf wel eens op Ali of Temu. Zouden ze deze ook met witte katten hebben? :')

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:50

Ik hou van lezen en heb al heel wat boeken verslonden. Ik kreeg altijd veel boeken van een vriendin van m'n moeder maar die is niet meer onder ons en daarmee is de boekenruil ook gestopt.

Ik zou dolgraag de hele harry potter serie willen, ik heb daar 1 boek van gelezen, maar dat is al zo lang gelederen die heb ik ook niet meer i bezit.
Daarnaast de twilight boeken :j

En verder thriller, psychologische thrillers echt heerlijk. Vooral als ze heel anders gaan als verwacht, ik leg super snel linken dus meestal weet ik in het begin al hoe het af gaat lopen en dat vind ik dus altijd minder.

Dat heb ik bij films ook vaak, dat anderen zeggen" goh dat had ik niet verwacht" terwijl ik naar het ontmoeten van een character al weet ja die was het :=

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:56

hier ook geen nagellak ivm kunstnagels en ook geen make up ( zelfs geen mascara heb kunst wimpers, mascara beschadigde mn eigen wimpers ).
helaas ben ik nog al erg energiek en heb ik de concentratie niet om rustig te kunnen lezen.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:58

Lezen is niet mijn ding :')
Nagellak alleen in de zomer maar met mijn werk niet handig.

Kaarsen vind ik wel heel leuk! En dan een film kijken met een bak popcorn en de kaarsjes voor de sfeer :wow:

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:05

Make up is ook niet echt mijn ding. Nagellak inclusief.

Chocolade mag in alle vormen. Voornamelijk peper/wasabi etc etc vind ik heerlijk.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:25

Jullie gaan nu al hard. :+

Ik hou van melk chocolade en sinds kort lust ik sommige witte chocolade ook. :D Liefst wel zonder allerlei poespas, want al die gekke smaken met chocolade paaseitjes dat is niet voor mij weg gelegd. :') Kinderbueno vind ik dan wel weer super lekker. Hmmm... oreo nutella cheesecake...
<3 chocolade... hmm... nu dwaal ik af.

Ik draag ook eigenlijk geen make up. Draag wel wat sieraden, maar niet veel. Moet van titanium of chirurgisch staal zijn, anders krijg ik een allergische reactie. ;( Is wel heel jammer, zoveel leuks altijd!

Ik heb ook nog een grote verzameling gebrandde geurkaarsen van yankee candle en goose creek. Alleen mijn relatie is 1,5 jaar terug uit gegaan en nu ik weer tijdelijk thuis woon brand ik ze eigenlijk niet.

Met boeken zijn ook mijn favoriete genre thriller, zoals ook in mijn begin post staat. Alleen ik heb op dit moment nog te veel dat ik moet lezen. Dekentjes en van die warme voetjes sokken heb ik op dit moment in overvloed. En een voetstoof heb ik ook al. _O-

Ohja, en ik heb ook nog een verzameling van Inkari Alpaca's. <3

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:26

Make-up gebruik ik ook nauwelijks. En leesboeken zijn niet aan mij besteed. Informatieve boeken dan weer wel, maar daar heb ik er al zo veel van :)) Maar als mijn santa bij de kringloop zeilboeken tegen komt die handig zijn voor lange reizen, zoals zwaarweer zeilen en reparatieboeken, dat soort boeken vind ik bij onze kringloop nooit :Y)

Oh, en terug naar het onderwerp snoep; Panda drop _/-\o_ Daar kan ik me dood aan eten

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:40

Wat een leuke ideeën komen er al voorbij!

Ik lees al zoveel dingen waar ik me bij kan aansluiten van tops (of flops)!
Chocola is nu wel benoemd, maar ik ben een koffieleut al vind ik thee ook heel lekker.
Nagellak niet, mijn nagels worden gedaan in de salon.
Make-up gebruik ik wel, maar heb al wel grote verzameling en pak daarvan eigenlijk altijd hetzelfde :P
Geurkaarsen/stokjes zijn altijd welkom, sokken (mt41) ook, liefst niet met al te gekke printjes :+
De honden zijn gek op piep speeltjes, geen voertjes of zo, we hebben er 1 met allergie.
Heel creatief ben ik ook niet, dus knutseldingen is niet echt aan mij besteed.
Temu of dat soort winkels geen probleem voor mij.
Lezen doe ik eigenlijk alleen op vakantie, maar daarvoor heb ik een e-reader.
Koken doe ik alleen omdat het moet, maar leuk vind ik het niet, dus kookboek word ik niet enthousiast van :+

Maar ik vind de moeite die erin word gestopt nog het mooiste van het pakket, dus laat me graag verrassen :)

Oh en ik heb eens een editie mee gelezen over een slang die iemand kreeg of zo, maar ik ga echt huilen van angst haha
Ik hou van aaibare dieren, de rest vind ik echt eng.

Het gaat zo ver, ik eet ook geen noodles, ik heb een wormen fobie en een bord vol noodles is reden voor paniek omdat het lijkt op een bord vol wormen 8)7
Ik weet het, ik ben raar haha

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:42

Aan gewoon snoep ben ik helemaal fan van haribo primavera! Jammie! en met chocolade die lindor balletjes. <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:57

Een sláng als cadeau?
Als in... een levende of...? :wow:

Momo94 die Alpaca's zijn echt té schattig! Hoeveel heb je er?

Jullie geven mij iedere keer inspiratie voor cadeau ideetjes haha.

Qua gewoon snoep lust ik ook bijna alles wel.
Kaarsen helemaal geweldig! (Al ben ik niet zo'n fan van die échte Vanille geurtjes)

Ben ook groot fan van Disney, Harry Potter, Star Wars, Lord of the Ring/The Hobbit enz.
Temu en Ali geen problemen mee om te krijgen. :)
Laatst bijgewerkt door mriek1990 op 30-08-24 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:58

Ik draag alleen maar mascara, maar dat merk is te duur voor SS :+

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:00

Jep, n echte slang!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:01

_AB_ schreef:
Jep, n echte slang!

Hoe dan.... :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:03

Gewoon, ingepakt in de doos en bij uitpakken een verrassing. :))

Welnee, Urbanus, die de slang kreeg, wilde dit heel graag. Degene die haar santa was, fokte slangen en gaf dus een "toekomstige slang" weg; zodra de tijd er rijp voor was mocht Urbanus een slang uitzoeken. :j
Als ik het me goed herinner. Ik word ook een dagje ouder.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:07

Haha ik zie het al helemaal voor me... Verrassing! :D
Wel tof dat ze dat zo kreeg zeg.
Al moet ik er niet aan denken.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:10

Leuke gekke sokken zijn ook altijd welkom :)F

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:27

Roosch schreef:
Ik ben echt een leesmonster. Maar ik ben dit jaar van m'n geloof gevallen en heb een ereader aangeschaft met kobo abonnement. Eerder weigerde ik digitaal te lezen maar dit exemplaar was zo fijn. <3

Ik lees dus ook graag en veel, lekker op de bank, dekentje, kat op schoot.. daar kan ik echt van genieten. Zowel 's zomers als ' s winters trouwens. :))

Wat misschien wel belangrijk is voor deze edities is aangeven als je niets van Temu of Ali wil. Ik wil geen discussie aanwakkeren maar de een wil dat nou liever wel en de ander niet.

Ik shop zelf wel eens op Ali of Temu. Zouden ze deze ook met witte katten hebben? :')

[ Afbeelding ]

Ik ben vooral benieuwd hoe die ballen er in real life uitzien zonder AI gegenereerde plaatjes :=

Zelf shop ik amper bij Ali en nooit bij temu maar geen probleem als m'n lootje dat wel graag doet. Als het maar geen dingen zijn waar je uit/van moet eten/drinken want dat vertrouw ik niet echt. Ooit eens een ovenhandschoen en een over rekje (om je pizza op te leggen) gekocht bij Ali en beiden smolten bij eerste gebruik := :))

Tweedehands, kringloop, zelf gemaakt, zelf gebakken. Absoluut geen probleem!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:37

Of dat zelf gebakken geen probleem is, is discutabel. Ikzelf ben niet bepaald een keukenprinses namelijk. :') :D :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 11:09

Mijn man wil geen kaarsen branden, dus (geur)kaarsen is een flop. Make-up draag ik al 30 jaar niet meer.

Urbanus had inderdaad een slang gekregen, geloof dat ze hem bijna een jaar later gehaald heeft. Heel mooi beestje. :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:07

Wat leuk zoveel lezers!

Die alpaca's zien er schattig/fluffy uit Momo.

Ali, Temu, Action; het is voor mij allemaal prima.