Adventskalenders 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:53

siskeh schreef:
Ik heb happy soaps mini eerder al gehad, dit jaar staat er redelijk bij wat er in zit( niet qua geurtjes maar wel qua producten, dus ik heb besloten hem toch weer te bestellen)

Ik ga de beschrijving wat beter uitlezen en hem misschien voor mezelf bestellen en dan ben ik wel een beetje klaar met goede ideeën blijven kopen denk ik

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 18:57

siskeh schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Hier ondertussen de Rituals, happy soaps, Jan van Haasteren, Wasgij, dille & kamille, yankee candle, maltesers en de notenshop staan. Je merkt, ik hou echt van adventskalenders en kerst :D :')

Welke dille en kamille heb jij besteld? Ik zie volgens mij alleen 'lege' kalenders daar?

Die met chocolade! Maar volgensmij is die nog niet bestelbaar online, tenminste daar zag ik net nog niet. Heb hem in de winkel gekocht :)

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:00

Nickeltje schreef:
Kobus17 schreef:
Nog even de Happy Soap besteld :)

Heb je die eerder besteld? Enig idee wat daar voor spulletjes in zitten?

Nee niet eerder gedaan, maar gebruik wel veel van hun, dus dacht 'laat ik eens gek doen'. :+

Wil ook nog van Rituals maar die wil ik wel in de winkel afhalen.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:20

Justme_Lisaa schreef:
siskeh schreef:
Welke dille en kamille heb jij besteld? Ik zie volgens mij alleen 'lege' kalenders daar?

Die met chocolade! Maar volgensmij is die nog niet bestelbaar online, tenminste daar zag ik net nog niet. Heb hem in de winkel gekocht :)

Dat verklaart het waarschijnlijk

@Kobus17 wat leuk!
De happy soaps heb ik juist gebruikt om voor mij de overstap naar meer producten te maken. Ik gebruikte al shampoo en de shaving bar, dus mooie mogelijkheid om meer kleine producten te testen. Plus, super handig om mee te nemen als ik een paar dagen weg ga ipv grote bars.

Vorig jaar ook de adventskalender van shampoobars gekocht, maar die producten bevallen net wat minder goed(muv de conditioner en haarmasker) dus een mooie keuze kunnen maken vorig jaar.
Dit jaar hoeft de shampoobars adventkalender ook niet weer te komen.
De doos was ook een vrij sneu bedoeling, en gek genoeg vond ik veel luchtjes niet fijn

Exitium

Re: Adventskalenders 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:29

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 20:32

Temeraire schreef:
Ik zie dat je met de ING rentepunten ook 15% korting bij Rituals kan doen. Dat tikt ook wel aan bij een kalender.

Hoeveel goedkoper was de kalender van het jaar ervoor? Meer korting denk ik?

Ik heb toen 1000 punten ingeleverd en 59 euro betaald.
Het was deze boom, weet niet of dit ook de winkelprijs is geweest.
https://www.adventskalendershop.nl/prod ... kerstboom/

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 20:46

siskeh schreef:
@Kobus17 wat leuk!
De happy soaps heb ik juist gebruikt om voor mij de overstap naar meer producten te maken. Ik gebruikte al shampoo en de shaving bar, dus mooie mogelijkheid om meer kleine producten te testen. Plus, super handig om mee te nemen als ik een paar dagen weg ga ipv grote bars.

Vorig jaar ook de adventskalender van shampoobars gekocht, maar die producten bevallen net wat minder goed(muv de conditioner en haarmasker) dus een mooie keuze kunnen maken vorig jaar.
Dit jaar hoeft de shampoobars adventkalender ook niet weer te komen.
De doos was ook een vrij sneu bedoeling, en gek genoeg vond ik veel luchtjes niet fijn

Ik gebruik normaal de shampoo bar, gezichtreiniger en een bodywash bar van happy soaps,ben begonnen met Lush maar die vond ik eigenlijk best prijzig, vandaar overgestapt naar Hapy Soaps en ben nog steeds te vreden. Vorig jaar wilde ik de advent al maar toen niet gedaan en eigenlijk aangestoken door dit topic, toch dit jaar maar besteld :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 21:01

Dankjewel voor de aanvulling!!
Ik heb hem nu voor mijzelf gekocht.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 10:17

Gefaald... ook happy soaps besteld.

Oke, nu genoeg adventskalenders. :))

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 11:10

Ook eens gaan kijken. De Lego City-designers hebben er echt geen zin in dit jaar, zo te zien.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 16:30

Donderdag besteld, begin van de middag alles al binnen :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 19:17

Hier vandaag die van de notenshop en die van asos binnen gekregen, dus de teller staat op 3 *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 00:06

Ik twijfel nog steeds over welke van Rituals ik zal nemen.. de goedkoopste of de middelste

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 06:07

Ik doe altijd de middelste. De duurste vind ik veel te duur en de goedkoopste zitten alleen mini's in en ook best wat prul wat ik toch nooit ga gebruiken.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 10:38

Heeft er iemand ervaring met cosmetische kalenders van de DM? Zat even online te kijken maar krijg en keuze stress van. :')

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 13:40

Ik had juist in de goedkoopste dit jaar het meeste uit lijnen die ik normaal ook heb, dus die gekozen.

Op de site kan je precies zien wat in welke kalender zit, dus zo kan je voor jezelf bepalen welke het beste past

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 15:58

Tiahastrona schreef:
Ik had juist in de goedkoopste dit jaar het meeste uit lijnen die ik normaal ook heb, dus die gekozen.

Op de site kan je precies zien wat in welke kalender zit, dus zo kan je voor jezelf bepalen welke het beste past

Das ook jammer. Dan is de verrassing er al af.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 16:53

Ik ben verstandig en heb alleen voor de honden een kalender gekocht. We waren dit weekend in Duitsland en heb bij de DM er een meegenomen. Stuk groter dan die van bijvoorbeeld de Action.

Afbeelding

Afbeelding

Ze hadden ook een notenkalender, maar ik moet een beetje ‘abspecken’ dus toch maar laten liggen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:36

Heb de duurste van Rituals besteld. Had ze even allemaal qua inhoud vergeleken en daar zitten toch de meeste spullen in die ik gebruik.

Dus nu ben ik compleet! :D misschien nog eentje voor de kat.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:39

Bij DM toch niks gevonden.. Ik heb net wel de adventkalender van SRhorseproducts gekocht. :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:51

Hier de notenschop en de sr horse besteld. Ben bij die laatste heel benieuwd wat ik kan verwachten, want kan ook nergens de inhoud van vorig jaar vinden.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 00:18

Hier nu 1x Notenshop, 2x Lindt, 1x Wasgij en 1x Vita Dulcis Whisky besteld.
Wilde voor mijzelf de Rituals weer doen maar vind het dit jaar toch te duur. Heb net in plaats daarvan de Happy Soaps kalender besteld, gebruik al veel van hun spullen en nieuwe geurtjes proberen is altijd leuk :D

Voor de honden niets besteld, die zijn net zo blij met een koekje uit de koekjespot :')
Heb een bak met allerlei proefverpakkingen, restjes koekjes ed dus het is altijd een verrassing wat ze krijgen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 06:37

Ik zie voor de katten die van Gourmet helaas nog niet staan...

Verder heb ik er eentje met chocolade van lindt en een speciaal bier kalender. Die komt pas in november :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 10:31

Zertab schreef:
Heb de duurste van Rituals besteld. Had ze even allemaal qua inhoud vergeleken en daar zitten toch de meeste spullen in die ik gebruik.

Dus nu ben ik compleet! :D misschien nog eentje voor de kat.

Dus nog niet compleet? :D

Voor de kat hoef ik geen adventskalender te doen. Die vind de meeste snoepjes of eten die erin zit niet lekker. De honden daar en tegen. *\o/*

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:25

Nickeltje schreef:
siskeh schreef:
Ik heb happy soaps mini eerder al gehad, dit jaar staat er redelijk bij wat er in zit( niet qua geurtjes maar wel qua producten, dus ik heb besloten hem toch weer te bestellen)

Ik ga de beschrijving wat beter uitlezen en hem misschien voor mezelf bestellen en dan ben ik wel een beetje klaar met goede ideeën blijven kopen denk ik

Hebben er meer mensen een mailtje gekregen over de happy soap adventskalender?
Wel een lief filmpje eigenlijk, waarom hij vertraging op gaat lopen...