Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ynskek schreef:Vraag van vandaag
Lees je liever een stand alone of heb je liever series?
Dorus schreef:ynskek schreef:Vraag van vandaag
Oh jee, die vind ik lastig te beantwoorden. Ik vind het altijd jammer als een verhaal waar ik helemaal in zit uit is, wat dat betreft hebben series een pre, maar soms worden series zo uitgemolken dat het niet meer interessant is, maar wegleggen kan ik dan ook niet
Wat zijn jouw favoriete snacks en drinken voor tijdens het lezen?
Sirius_ schreef:Voor de deelnemers van de eerste editie, zijn jullie al door je boeken heen? Wat is het meest verrassende (onverwachte) boek dat je hebt ontvangen? Hoeft niet perse al gelezen te zijn, kan ik op basis van de samenvatting zijn
Marjo schreef:Een vraag vanuit mij:
In hoeverre zijn jullie bekend met hele beroemde auteurs zoals Stephen King of Jane Austen, of de meer recente hypes zoals Colleen Hoover?
Lees je liever een boek van een gevestigde auteur of een boek van een debutant?
Lees je liever een boek van een gevestigde auteur of een boek van een debutant?
Cynn schreef:Ik vrees dat ik t in de doos moet laten en iedere dag een cadeau eruit pak, omdat anders mijn straatpoes alles gaat slopen.hoe graag ik alles mooi zou willen uitstallen op bvb de tafel in de woonkamer.. dat gaat 's nachts gewoon niet goed.
Al ga ik natuurlijk alles voor de foto wel even neerzetten
maar maak het je dus alsjeblieft niet te ingewikkeld qua extra aankleding. Super lief en hartstikke tof maar het is zo zonde. Een simpel ingepakt cadeau met liefde uitgezocht ben ik tenslotte al onwijs blij mee!
Marjo schreef:*Negeert rode letters*
Voor mijn Santa (Lolacabana): Ik ga van 13 tm 16 december een weekendje naar de Eifel met mijn mams. Ik kan 13 en 16 wel gewoon openen, maar 14 en 15 ben ik dus helemaal niet thuis. Mocht het zo kunnen, kan ik de cadeautjes meenemen en daar open maken, maar anders doe ik 13&14 op de vrijdag en 15&16 op de maandag![]()
Ik geef het vast even aan, want dan kan er evt nog rekening mee gehouden worden