Wie is er nog meer alleen vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette0

Re: Wie is er nog meer alleen vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:42

Black Doves, op Netflix. Is maar 6 afleveringen, dus ben je zo doorheen. :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:51

Ik ben voor het eerst in best een tijd in nederland, de laatste keer was niet zo fijn bevallen eigenlijk door vuurwerk sjit door straalbezopen 50+ mannen met teveel testosteron. Maar we moeten soort van standby staan. Geen idee dus waar wie is vanavond. Het idee was op een rustig punt met de camper gaan staan maar als gv moet helpen waren we te ver weg. Dan maar hier met frisse tegenzin, spelletje, tv, netflix, een opgenomen film of in slaap vallen tot een telefoontje komt of niet. :)

Mijn papa zit alleen 50 km verderop maar dat is zijn keuze, we wilden hem hierheen halen maar hij wilde in zijn eigen huisje blijven en wij kunnen ivm standby niet daarheen. -O-

Vorig jaar wel onderweg en pogingen gedaan wakker te blijven. Maar over de grens rustig en we schrokken wakker iets na 0.00 van wat vuurwerk in de verte :') .

Hopelijk heeft iedereen een avond zoals gewenst en blijft het overal heel en gezellig. *\o/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 12:04

Oudejaarsconference keek ik eerder nog wel eens, maar de cabaretiers die ze de laatste jaren hebben gedaan heb ik niet zoveel mee. Pieter Derks doet hem dit jaar blijkbaar, die ken ik überhaupt niet :+

The Day of the Jackal staat hier op vanavond. Eddie Redmayne <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 12:07

Niet alleen maar vind dit echt een rotdag met mijn ptss en slaap altijd voor 12 uur al (wel door medicatie). :+

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 12:13

Hier ook lekker met mijn twee lieve hoog bejaarde katjes op de bank onder een kleedje suffe series kijken. Of misschien nog wat werken.
Mijn moeder en vriend zitten ook alleen, allen bij onze eigen dieren thuis haha.
Ik heb helemaal niets met oud en nieuw.

Er wordt nu al zo hard geknald. Katten schieten steeds 10 cm de lucht in. (maar blijven wel voor het raam liggen haha.. die hards)

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 12:15

Wat leuk dat er zoveel meekletsers zijn, Denia is nog een stukje zuidelijker. Hier geen zon helaas :brr:

Eerst maar eens een elektrische deken gehaald. Ben echt een happy single, maar niet als het zo koud is :brr: :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 12:32

SansaS schreef:
Hier niet helemaal alleen maar wel thuis zonder andere mensen behalve mijn partner en waarschijnlijk lig ik ook gewoon om 10 uur op bed :=

Zit midden in mijn kankerbehandeling en heb gisteren weer chemo gehad dus vandaag dag op de bank met de poezen.

Veel sterkte en lekker je rust pakken! Wel fijn dat je niet helemaal alleen bent! :knuffel:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 13:19

Ik heb net nog wat lekkers gehaald. Chocola, chips en afbak baguettes van Dr. Oetker. Bolognese smaak. En mini afbakbroodjes voor morgenochtend.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:22

Ik ga in mijn eentje gourmetten vandaag, net als tweede kerstdag :D Voor vanavond een fles baileys gehaald en zalm voor op een toastje.
Na mijn maagverkleining kan ik niet meer zoveel eten natuurlijk, maar he dat mag de pret niet drukken. Eet nu wel weer redelijk normale portie na 2,5 jaar :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 13:23

Ik heb gewoon pasta vanavond. :D Stond net ook voor de wijn in de supermarkt maar ik drink dat eigenlijk nooit meer dus maar laten staan. Gewoon een glas Taksi. :=

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:23

Hier ook alleen tijdens de jaarwisseling. Zo nog ff naar de paarden om de dagelijkse dingen te doen. Daarna werken tot 22:00. Nog ff snel naar de paarden voor een extra portie hooi en dan lekker thuis bij de katten en vogels :)
Moet ook niet te laat gaan slapen, want morgen om 1 uur moet ik alweer werken en de paarden moet ik voor die tijd gedaan hebben :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 13:27

Zijn je paarden rustig met knallen Joe?

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:36

ik vind het zo sneu voor de beestjes die zo bang zijn, vroeger thuis bij mij ouders ook een hond die onder de auto kroop, deze tijd van het jaar, zo zielig. Mistela is bang van alles en niets, ze komt hier uit het asiel en heeft best wat mee gemaakt in haar leventje. Maar onweer en vuurwerk doen haar niks. Ze is een ex-jachthond die na het seizoen de straat op is geschopt en velen met haar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:40

Alleen met de 3 katten.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:44

Hier niet helemaal alleen, maar samen met m'n partner en 2 honden.
Heb helemaal niks met oud & nieuw, vind het vuurwerk vreselijk en voor mij is dit meer een dag die ik HEEL snel voorbij wil laten gaan -O-

Mijn herplaatser is doodsbang, mijn andere hond was eerst niet bang maar is onrustig geworden door de herplaatser.
Allerlei dingen al geprobeerd aan natuurlijke supplementen etc, maar niets werkte. Dit jaar het medicijn Tessie gehaald, hopelijk daardoor wat meer rust.

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:53

Diablo vindt het echt helemaal niks, Pablo lijkt het allemaal wat minder eng te vinden, maar die hangt heel erg aan Diablo, dus die rent mee. Spook en Tango geven er helemaal niks om. Dus hopelijk kunnen deze 2 een fijne steun zijn voor die andere 2 :)
De voorgaande jaren hebben ze de eerste 10 minuten wat rondgerend en daarna zijn ze maar ergens gaan staan en gaan eten.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:56

Mijn hond is gelukkig totaal niet bang. Ze komt ook al haar hele leven rond oud en nieuw niet op straat om dat zo te houden. Overdag en 's avonds mag ze in de tuin plassen en overdag doen we een lange ronde over de Sallandse Heuvelrug.

Mijn kat was doodsbang dus ik weet helaas wat het is. Sterkte voor alle bange beestjes Y;(

Ik heb nog een halve zak kaasfondue en stokbrood liggen, die gaat er hier in vanavond denk ik :9

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 14:02

Bedoel je pizzabaguettes Bellatrix?

Ik drink mss 1 glas Baileys, mss hou ik het op frisdrank en thee.
Wil nuchter blijven ivm mijn bange hond, dan kan ik haar beter ondersteunen. :)
Ik krijg wel elk jaar te horen dat ik best meer mag drinken, maar ik drink überhaupt niet veel meer en ben na 2-3 glazen al aardig aangeschoten en als ik bijvoorbeeld een wijntje en een Baileys of mixdrankje pak zelfs redelijk dronken. :')
En moet ook nog terug naar huis, wel lopend maar toch en dat doe ik ook liever met een wat helderder hoofd. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 14:05

Ja, die bedoel ik! Ze hadden hier die smaak nooit en net zag ik hem opeens liggen dus 2 dozen meegenomen. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 14:06

Ik ken die smaak ook niet daarin moet ik zeggen, wel de salami en ik geloof quattro formaggio?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 14:13

Ja, de salami ligt eigenlijk altijd maar ik hou niet van salami. :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 14:17

Ik zie net in de app dat ze ze ook bij de Aldi hebben in bolognese, volgens mij ook wel bij de Lidl en een stuk goedkoper ook nog dan die van dr Oetker. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 14:19

Ik heb geen Aldi in de buurt, Lidl kom ik nooit, ik heb alleen een dure Spar in het dorp. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 14:25

Oef, wat een armoe. :')
Dan ben ik wel ontzettend verwend met een Aldi, Lidl en Plus binnen 2 minuten lopen en binnen ±2km afstand nog minstens 8 supermarkten. :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 14:27

Ja dat ben je. :D
De AH zit op 10 min met de auto.