Kerst pakketten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gitana

Re: Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:27

Oeh dit is echt leuk om te lezen :))
hier een vvv bon, blij mee!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 22:35

Zo leuk altijd, die pakketten. Ik hou zo enorm van het uitpakken ervan ook.

Hier momenteel thuis zonder werk, dus ik heb mijn eigen kerstpakket gecreëerd en doe mee aan de bokt secret santa :D . Heel benieuwd wat het me dit jaar weer brengt.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 22:43

juval schreef:
wij hebben een eigen bedrijf dus hier ook geen kerstpakketten. Dan zou ik die voor mezelf moeten gaan uitzoeken haha... kan uiteraard wel, maar dan is het verrassingseffect wel weg. We krijgen wel relatiegeschenken. Tot nu toe de score:
1 doosje met houten kerstornamenten voor in de kerstboom. Best grappig, dus die heb ik wel gebruikt.
1 grote knaloranje handdoek en een paar pennen en notitieblokjes. altijd handig.

En een doos met 2 mokken van het bedrijf waarmee we een ernstig conflict hebben. We stonden daar dus kennelijk nog in het kerstgeschenkenbestand. Ik twijfel of ik het ga terugsturen.

Ik ken het probleem. Voor mij bestond een relatiegeschenk uit een zak oliebollen. Ze smaakten echt meer dan prima.

Heb vorige week kerstpakketten samengesteld bij een bedrijf in de buurt. Vind ik altijd leuker dan ergens ver weg bestellen. Hopelijk zijn ze er blij mee.

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 22:49

Ik kreeg munten om online te besteden. Groot assortiment, maar mijn kasten zitten al vol. Toen zag ik dat wij het ook konden ruilen voor een cadeaubon te besteden bij divoza. Op bokt nog een verjaardags kortingsbon kunnen scoren en mijzelf op een mooie kaptoom getrakteerd.

Ik ben dus super blij

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:13

Kaygee schreef:
_San87_ schreef:
Klopt, wij hebben ze ook. Daar zou ik echt heel blij mee zijn als ik ze kreeg.

Alleen overbodig bij een houtkachel :o

Ik had juist zulke dingen in mijn houtkachel zitten. := Dan werd er een veel groter gedeelte warm en sneller. Anders was ik al half dood van de hitte, maar de rest van het huis nog ijskoud. :')

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:18

Ik kan nog steeds niet vinden hoe zoiets er precies uit hoort te zien. :o Het zou hier heel erg helpen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:49

Polar schreef:
Gaat het dan om zoiets?
Of zoek ik verkeerd?

[ Afbeelding ]

Ja, zoiets inderdaad. Die 'blazen' de warme lucht de kamer in zodat je radiatoren meer/beter bereik hebben en het sneller warm wordt.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:24

Bedankt! Dat zou hier heel goed kunnen werken.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:26

Wij hebben gisteren een mega zwaar voedsel pakket gekregen. Met wijn/bier/sapjes/kaas/worst en heel veel 'gewone' etenswaren als soep, pasta, beschuiten enz.

Was een erg goed gevuld pakket.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:33

Polar schreef:
Bedankt! Dat zou hier heel goed kunnen werken.

Ze zuigen zeg maar de koele lucht de radiator in en blazen de warme lucht weg.

Wij zijn er iig blij mee :j.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:35

Ik ben benieuwd wat we dit jaar krijgen (volgende week als het goed is), vorig jaar was er een feest en konden we zelf kiezen uit een paar pakketten. Jaar ervoor was een standaard pakket die naar locatie werd gebracht.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:41

Ik verwacht een dezer dagen een cadeaubon in mijn mailbox, net als de afgelopen 5 jaar. Waarschijnlijk zal ik die inwisselen voor een paar boeken. Ik mis de ouderwetse kestpakketten.

Mijn man heeft gisteren van een klant een bierpakket gekregen. Die heeft altijd mazzel. En van het werk stellen ze altijd persoonlijk een semi traditioneel kerstpakket samen dus daar kan ik mee los <3

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:46

Oh een bierpakket, dat zou ik ook wel tof vinden! Wat een bofkont is je man :D

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:47

net een emmer met een groot stuk kaas, sapjes en een kalender.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:09

Afgelopen jaren kreeg ik standaard een envelop met €250,- erin van mijn vorige werkgever. Net na nieuwjaar geswitched van werkgever en hier gaven ze aan dat ze niet aan kerstpakketten of dergelijke deden. Was ik t niet mee eens dus heb ik flink lopen pushen :') tot de overstag gingen *\o/* . Aantal weken geleden heb ik ze dan zelf mogen uitzoeken en bestellen. Vandaag gaan we ze uitdelen binnen het bedrijf.

Ik ben heel erg benieuwd hoe mn collega's erop reageren omdat dit dus de eerste keer gaat zijn dat ze uberhaupt iets ontvangen vanaf deze werkgever. Ik heb in iedergeval mijn best gedaan om een zo leuk mogelijk pakket uit te kiezen :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:02

Wij hebben €1250,- gekregen.
€250,- daarvan moeten we gebruiken voor een stichting of goed doel in onze regio,
€1000,- (naar rato van gewerkte uren) wordt op onze rekening gestort.
Het is een heel genereus bedrag, maar ik moet ook wel heel eerlijk zijn dat ik wel al jaren dat traditionele pakket mis, het bedrag is geweldig omdat ik dit kan besteden zoals ik wil, maar het traditionele pakket was gewoon een feestje om uit te pakken (ook al gooi je daarvan de helft weg :P)
Gelukkig krijg mijn man nog wel zo'n pakket dus er is in ieder geval iets van een verrassing om uit te pakken :P

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:04

M_D_H schreef:
Wij hebben €1250,- gekregen.
€250,- daarvan moeten we gebruiken voor een stichting of goed doel in onze regio,
€1000,- (naar rato van gewerkte uren) wordt op onze rekening gestort.
Het is een heel genereus bedrag, maar ik moet ook wel heel eerlijk zijn dat ik wel al jaren dat traditionele pakket mis, het bedrag is geweldig omdat ik dit kan besteden zoals ik wil, maar het traditionele pakket was gewoon een feestje om uit te pakken (ook al gooi je daarvan de helft weg :P)
Gelukkig krijg mijn man nog wel zo'n pakket dus er is in ieder geval iets van een verrassing om uit te pakken :P

Dat is nog eens een leuke verrassing :D

Hier komt er een cadeaubon van een bedrag wat ik niet weet en mijn man krijgt standaard een traditioneel pakket. Volgende week zijn de kerstborrels en dan zullen ze het wel uitdelen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:13

€1250? :wow: Dat is idd een fiks bedrag zeg! Heel fijn wel!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:15

Wauw wat een bedrag!!

Hier een bon van 20 euro, een mini-speaker, rituals en wat lekkers :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:11

Wat een leuke dingen komen er langs.

Wij hadden vandaag een blok in de agenda afgeblokt voor kerstpakket dus hoopte al op hetzelfde als 2 jaar terug. En ja hoor, we mochten bij Coeff een paar schoenen uitzoeken. Volgende week vrijdag hele dag een kerstuitje met het team nog.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:18

Wij kregen eerdere jaren een keuzecadeau. Kon je online iets uitkiezen. Maar omdat men dat erg onpersoonlijk vond hadden we dit jaar een live kerstmarkt met eetkraampjes, spelletjes die je kon doen en je kon bij diverse kraampjes voor punten cadeaus uitkiezen. Erg leuk gedaan, en ook leuk omdat je gezellig met collega's kon kletsen. Ik heb een grote vaas met droogbloemen, een lampje en 2 geurkaarsen mee naar huis genomen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:27

Die van mij komt nog, is meestal een pakket met lekkere dingen of een bon om zelf ergens iets uit te zoeken. Dikke prima :j

Gisteren hebben we kerstpakketten gehaald voor de zaterdaghulpen, ik hoop dat ze het leuk vinden. Nog wel lastig, in veel van die pakketten zit alcohol en 1 van de jongens is minderjarig :+

Uiteindelijk deze gekozen
Afbeelding

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:59

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:05

black_kelpie schreef:
Gisteren hebben we kerstpakketten gehaald voor de zaterdaghulpen, ik hoop dat ze het leuk vinden. Nog wel lastig, in veel van die pakketten zit alcohol en 1 van de jongens is minderjarig :+

Uiteindelijk deze gekozen
[ Afbeelding ]

Volgens mij is dit precies het rode pakket dat ik kreeg haha :D

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:19

Dit was ons kerstpakket dit jaar.

Afbeelding
Afbeelding