Mijn naam is Isabel en ik ben 26. Ik woon in de randstad met 2 katten en sta hier ook met mijn super leuke shetlander
Daarnaast lees ik heel graag. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarnaast lees ik heel graag. 
De kleuren in huis zijn antraciet/grijs/wit/smaragdgroen. Ik heb een auto, Harry genaamd, die een luchtverfrissertje op zn tijd ook wel lekker vindt. Mijn wederhelft vindt dat minder lekker in huis dus de voorraad geurkaarsen enzo slinkt heel erg langzaam.
wat makkelijke haardingetjes of klemmen zijn altijd goed.
Er zijn echt heel veel berichten te vinden van me dus ik hoop dat je daar wat uit kan halen. Mocht je vastlopen: alle ballen op Alwiene, die kent me qua cadeautjes vaak erg goed.
Ik vind het iig superleuk dat er moeite gedaan wordt voor elkaar en zal daarvoor zelf ook mijn best doen! 

marleen_88 schreef:Tof dat jullie meedoen! En de eerste voorstelpost is er ook al.
Wat een bijzondere baan heb je Esmee. Hoe ben je daar zo ingerold?
Saul schreef:Tancreda4 schreef:Oh jee, aangemeld![]()
![]()
Jeeeeej
Ik ben Ingrid, inmiddels (even rekenen) 38 jaar en ik woon alleen met de leukste en liefste 'tuxedo cat' Flappie. Hij heette een paar kilo geleden nog Babypoesj, maar als je 6.7 kilo weegt past dat niet echt meer... Hij is nu 3 jaar en echt mijn grootste vriendje. Verder heb ik twee geweldige merriesvossen; een shet van 19 en een gelderse van 21 jaar. Pony is nog wel een beetje aan het werk voor de sulky, maar de vos is inmiddels 2 jaar met pensioen ivm artrose. Wij wandelen nog wel samen
) Omdat ik het rijden wel erg ging missen probeer ik minimaal 1x in de maand in Ede in de bossen te rijden op huurpaarden. Dat is echt een oplaad moment voor mij! Verder hou ik van wandelen en fietsen, door de bossen, over het strand... De tijd er voor vrij maken is met de paarden niet altijd even makkelijk, maar ik probeer het wel regelmatig te doen. Verder hou ik er van om spelletjes te doen met vrienden onder het genot van een lekkere Gin & Tonic
, probeer ik zo af en toe mijn postcrossing wat levend te houden en luister ik veel naar film of spel (epische) muziek.

en Släpstick
en ik vind Chipz, Vengaboys, Mo'reen, TikTok Tammo, Dallas Cowboys Cheerleaders, en nog veel meer mensen ook heel erg leuk 
en verder is witte chocola altijd goed, of melk... puur lust ik niet.... daar word ik misselijk van 

Matheno schreef:Nou toevallig zei ik nog tegen mijn man tijdens het eten: wanneer zou Secret Santa weer beginnen?!![]()
Ik doe ook dit jaar weer heel graag mee!
Even een voorstelrondje;
Mijn naam is Marijke, 32 jaar oud, getrouwd met een hele lieve man en we hebben een zoontje Hidde van inmiddels alweer 2 jaar.
Afgelopen maart verhuisd naar een oud boerderijtje (we waren net klaar in onze vorige woning... ), en op wat afwerkpuntjes na is de interne verbouwing gelukkig helemaal klaar. We zijn nu druk bezig met de tuin en het paarden gedeelte. De leukste dingen dus.
Bij ons wonen 5 kippen, 2 katten, 1 paard en 2 mini paardjes. Een gezellige beestenboel dus!
de tijd vliegt.
), 3 honden, allerlei kippen, katten en konijnen. Ik wil ooit wat schaapjes er bij hebben om ook thuis te kunnen trainen met onze bordercollie waarmee ik wekelijks schapen drijf. Daarnaast wandelen ik graag in het bos/de heide. Ga ik graag met de paarden op concour of les.