Bookish Adventskalender: 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 07:54

Ik doe graag weer mee!
Vorige editie was een groot succes!
En ondanks dat het een flink budget is, doe ik toch graag weer mee!

Zal later vandaag mij ook officieel aanmelden via pb.

Qua Ebooks. Ik zou er niet perse een probleem mee hebben om enkele Ebooks te geven, maar niet alleen maar. Dus als er iemand is die dat geen probleem zou vinden (bijvoorbeeld 50/50) dan sta ik daar zeker voor open.
Voor mij zou het jammer zijn om helemaal geen tastbare boeken te kunnen inpakken, al zou ik ook wel creatief kunnen zijn met het maken van een leuk pakketje rondom een 'Ebook'.

Maar het meest ideale zou natuurlijk zijn als je mensen aan elkaar kan koppelen die beide graag Ebooks willen krijgen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 13:09

Ik denk wel dat ik me ga aanmelden en alvast voor het geval dat, ik hoef geen e-books en ik doe geen e-books. Voor mij is de charme juist hard copy.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 13:13

Voor mij hoeven e-books ook niet. Ik vind het toch minder prettig lezen, en ik vond juist die stapel cadeautjes waar je elke dag naar kijkt zo ontzettend leuk. Dat element mis je toch wel met e-books.
Maar als er meerdere mensen zijn die wel graag e-books ontvangen, zou ik die vooral aan elkaar koppelen zoals eerder al werd gesuggereerd.
Voordeel met de e-books is wel dat die vaak een stuk gunstiger geprijsd zijn waardoor er meer budget overblijft voor andere cadeaus.:D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 14:05

Voor het geval ik niet helemaal duidelijk over kom in mijn bericht. Zelf wil ik ook geen e-books. Ik lees ze niet en voor mij is, net als voor Urbanus, een boek in handen, de charme van lezen.

Ik heb er alleen iets minder problemen mee om eventueel wat E-books in mijn adventskalender te verwerken. Maar dus niet alleen maar, want dat vind ook minder gezellig in een adventskalender.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 19:26

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 17:48

Ik heb er echt al weer zo’n zin in en ik heb nog niet eens alles gelezen wat ik heb gekregen. :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 18:05

Lolacabana schreef:
Ik heb er echt al weer zo’n zin in en ik heb nog niet eens alles gelezen wat ik heb gekregen. :D

Ik ben serieus pas net aan m'n 3de boek begonnen.
Maar ook ik heb er nu al weer zin in :')

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 18:14

ik heb het vorige topic helemaal mee gelezen (hehe heel stiekem maar vond het zo leuk). ik ga nog even denken of ik ook mee wil doen, word er wel helemaal enthousiast van!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 21:50

Ik zet ook even een stipje. Ik vond het vorige topic echt leuk om te volgen, prachtige kalenders zijn er gemaakt. Het lijkt me heel tof om zoiets te krijgen, ik zou het alleen heel spannend vinden om zelf wat te moeten kopen voor de ander. Ik denk er nog even over na :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 22:32

Ik ben afgelopen zomer gestart met het vullen van m'n Goodreads aan de hand van m'n e-reader. Dat ben ik nu maar even aan het afmaken, wel zo handig als ik mee wil doen ;)
Maar ik loop tegen iets geks aan en ik hoop dat iemand daar ervaring mee heeft: als ik een bepaald boek op zoek, staat deze al op read. Maar ik kan het boek niet op m'n bookshelves terugvinden, niet bij read maar ook niet bij all... En het lijkt me wel zo handig om m'n lijst compleet te hebben voordat ik mee ga doen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 07:57

Naomi_Jortje schreef:
Ik ben afgelopen zomer gestart met het vullen van m'n Goodreads aan de hand van m'n e-reader. Dat ben ik nu maar even aan het afmaken, wel zo handig als ik mee wil doen ;)
Maar ik loop tegen iets geks aan en ik hoop dat iemand daar ervaring mee heeft: als ik een bepaald boek op zoek, staat deze al op read. Maar ik kan het boek niet op m'n bookshelves terugvinden, niet bij read maar ook niet bij all... En het lijkt me wel zo handig om m'n lijst compleet te hebben voordat ik mee ga doen.

Wat gebeurt er als je klikt op Read en dan de shelf aanpast?

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 08:55

Yes dat werkte! Maar toen kwam ik ook achter de eigenlijke oorzaak: ik had de vertaling er al in staan als read :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-24 15:02

Citaat:
Aanmeldingen
  • Marjo
  • Ynskek
  • Lielle
  • M_D_H
  • MarloesHJ
  • Lolacabana
  • Cynn
  • Fem
  • Buffelduke

Aanmelden kan nog t/m 31 januari 2024. Zie de OP voor meer informatie

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 15:11

Ik zet even een stipje, lijkt me onwijs leuk om mee te doen, maar nog nooit aan zoiets mee gedaan dus twijfel heel erg. :o Ben zelf ook vooral een ebook lezer, maar voor zoiets als dit zou ik ook liever 'echte' boeken geven/krijgen.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 15:20

ik volg dit jaar even, vind het een erg leuk idee. misschien dat ik (mocht er dan weer 1 zijn) volgend jaar mee doe.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 12:18

Ik heb deze week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Books2Door. Dat is een hele goedkope website en ik hoor daar goede verhalen over. Zodra de boeken binnen zijn zal ik dat hier ook plaatsen want voor ons is dat misschien ook interessant. De verzendkosten zijn ook niet zo bizar hoog namelijk :D

Wel is het belangrijk opletten dat je de juiste link hebt omdat er veel nepsites in omloop zijn met dezelfde naam. Ik heb besteld op https://www.books2door.com/ .

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 12:23

AmyJamess schreef:
ik volg dit jaar even, vind het een erg leuk idee. misschien dat ik (mocht er dan weer 1 zijn) volgend jaar mee doe.

Je kan ook het topic van afgelopen jaar terug lezen en dit jaar dan al mee doen :P

Marjo schreef:
Ik heb deze week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Books2Door. Dat is een hele goedkope website en ik hoor daar goede verhalen over. Zodra de boeken binnen zijn zal ik dat hier ook plaatsen want voor ons is dat misschien ook interessant. De verzendkosten zijn ook niet zo bizar hoog namelijk :D

Wel is het belangrijk opletten dat je de juiste link hebt omdat er veel nepsites in omloop zijn met dezelfde naam. Ik heb besteld op https://www.books2door.com/ .

Oh ik ben heel erg benieuwd :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 13:37

Citaat:
Aanmeldingen
  • Marjo
  • Ynskek
  • Lielle
  • M_D_H
  • MarloesHJ
  • Lolacabana
  • Cynn
  • Fem
  • Buffelduke
  • Lau07

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 15:56

Ik heb je op 11 januari een pb gestuurd om me aan te melden, maar sta niet op de lijst?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 17:39

Klopt! Door de aanmeldingen van de GSBS ben ik hem vergeten toe te voegen. Goed dat je het zegt! Je staat erbij nu :D

Citaat:
Aanmeldingen
  • Marjo
  • Ynskek
  • Lielle
  • M_D_H
  • MarloesHJ
  • Lolacabana
  • Cynn
  • Fem
  • Buffelduke
  • Lau07
  • Naomi_Jortje

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 19:36

Top, bedankt! :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 12:40

Marjo schreef:

Wel jammer dat je niet met IDEAL kan betalen zie ik, maar ben wel benieuwd naar je ervaring! Ik heb wel PayPal maar gebruik het eigenlijk nooit, zie deze wel als optie staan. Volgens mij moet ik hem zelf weer her-activeren. :+ Maar wie weet dat ik dat dus weer doe als jouw ervaring met de website goed is.
Ik moet zeggen dat boekenkraam de laatste maanden in mijn ogen bvb weinig variatie heeft in het aanbod. Moet wel zeggen dat ik enkel naar de Engelse boeken kijk, maar ik zie iedere keer opnieuw dezelfde..

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 22:40

Wat tof! Werd dit nog elders gedeeld? Ik kwam er achter toen ik met mijn dikke vingers op mobiel op PF klikte. Gelukkig maar anders was ik te laat met aanmelden haha. Wat tof, bijna 10 maanden voorpret <3

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 09:38

Marjo schreef:

Doodleuk in een ander topic geplaatst dat het pakket binnen is, maar ik kwam er vanmorgen achter dat ik dat in dit topic moest doen :')

Gisteren is mijn pakket binnen gekomen. Supersnelle levering, geen douane kosten en alle boeken zien er super netjes uit *\o/*

Afbeelding

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 11:46

Wat een mooie boeken Marjo!

Ik ben een nieuw lijstje aan het maken voor dit topic en ga ook wat uit mijn comfort zone. Zo staat er al wat op in een voor mij onbekend genre (fantasy) maar dat maakt de voorpret zo leuk <3