Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 12:19

Bloembollen, (kamer)planten of groente/fruit planten allemaal heel leuk! Bloembollen dan wel het liefst in de kleur paars, die kleur hebben we in de achtertuin. :) Andere kleuren ook prima hoor, maar dan komen ze in de voortuin en daar kijk ik niet zo vaak naar.

Qua lekkers/snacken is eigenlijk alles wel welkom. Zoet, zout, zuur..overal zijn wel lekkeren dingen van te vinden. ;)
Heb alleen een lichte allergie voor walnoten en hazelnoten, dus die zijn niet zo handig. Eet ook geen vlees/vis maar m'n vriend wel dus dat kan ik altijd nog aan hem doneren. ;)

Haha zie het al helemaal voor mij dat er ineens een capibara uit een doos komt springen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 12:31

RanjaRietje schreef:
Wat voor lekkers zou je super leuk en lekker vinden als deze in je pakket zit?? <<)

Bij mij toch wel witte chocolade, noten (ongezout)

Ik houd van eten oeps :')

Melk chocolade, chipjes, kaasjes, worstjes (niet die hele droge..)
Nootjes vind ik niet zo

Ik lees iets over bloembollen, ik heb geen groene vingers en vind in de tuin werken ook niet leuk.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 13:42

RanjaRietje schreef:
Wat voor lekkers zou je super leuk en lekker vinden als deze in je pakket zit?? <<)

Ik ben een enorme Lindt (pistache) liefhebber, maar dat gaat een beetje boven SS budget.

Verder geen liefhebber van kaas, maar worst is wel lekker. Vooral mijn man is daar groot liefhebber van _O-

Wat betreft bloembollen; ik ben een enorme tuin liefhebber en we zijn nog volop bezig met de tuin aan het bewerken. Krokus, Allium, hyacint etc hartstikke mooi, maar allicht nog een beetje te vroeg.. we moeten alle borders nog uitzetten :o

foxy80

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 14:41

Een capibara is toch het neefje van een cavia? Waarom is dat een tip? Hoe dan?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 15:06

<3 capibaras die vind ik echt zooo leuk

En wij krijgen binnenkort 2 baby cavia's naar nu 10 jaar geen cavia's meer *\o/*

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 15:20

RanjaRietje schreef:

Ik vind chips super lekker, is ook wel te zien aan mijn vetrollen haha
Verder lust ik van die ouderwetse spekkies, of die salmiak lolly maar dan zonder stokje.
Van de action hebben ze van die witte chocolade cakejes, ook super lekker en aangezien ze per stuk verpakt zitten ook heel handig om ergens mee heen te nemen.

Ooo Robbie88 wat leuk puppy's!
Wel foto's posten he van dat kleine spul als ze geboren zijn.

Capibara, dat moet ik even op google gaan bekijken, nooit van gehoord.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 15:56

Capibara is een soort van cavia maar dan formaat varken. :))

Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 16:04

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 16:10

Iets in die richting als bovenstaande ja :))
Ze zullen ook vast aardig smaken, maar bederfelijke producten in mijn pakket geeft zo’n rommel en vieze geur. :')

Zoals eerder alles eenhoorn of lama helemaal het was. Heb je nu ook van alles met capybara’s :D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 16:45

RanjaRietje schreef:

Ik vind heel veel dingen lekker dus mij maak je al gauw blij (behalve avocado's die heb ik liever niet :+ ).

Maar mijn echte favoriet is dan toch wel chocolade, heerlijk <3

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 17:33

Hier helaas geen plek voor bloembollen etc. We hebben thuis een kleine tuin, maar die staat helaas al vol... |(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 17:35

Wij hebben ook geen plek voor bloembollen, daarnaast graven buurtkatten alles eruit. #)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 17:39

Jorex schreef:
Weekvraag 42 voor schattige katten en chocola. Alleen dat laatste met mate please, want ik eet het binnen een week allemaal op. _O-

Een week vind ik nog lang :))

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 18:09

Afbeelding
Afbeelding

*\o/* ik heb santa post! Super leuk kaartje. <3

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 18:46

Haha, capibara op de borrelplank.... Inderdaad best lekker. Ook gegeten in Colombia.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:31

RanjaRietje schreef:

Ohhh, ik ben echt een vreetzak en vind alles wel lekker, zoet en hartig :o Is me ook af te zien :')
Gekke chips smaken vind ik minder, net zoals chocolade met mint maar daar zijn mijn man en zoontje weer helemaal gek op.

Oh, en Capibara’s vind ik ook leuk <3

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:37

Bloembollen zijn hier ook een top.
Staat lekker vrolijk in de tuin.

Een paar jaar terug heb ik eens zwarte zonnebloem zaadjes gehad.
Een leuk.

Mijn lievelingsplant is de Dahlia.
In de tuin staan nu 5 verschillende dahlia's <3
Pioenrozen zijn ook erg mooi.

Andere bloembollen of knollen zijn ook welkom!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:57

Zaden/stekjes etc etc die inheems zijn ( Limburg ) en veilig voor paarden zijn heel welkom!

Bad heb ik en ga ik heel graag in.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:03

Hier vandaag een baal dag.
Zoontje is aan het wennen op school, maar vandaag echt zó vervelend. Denk dat alle stress eruit komt ofzo. Ze weten dan precies het bloed onder je nagels vandaan te halen -O-

Morgen weer een nieuwe dag {:}

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 21:25

Jodym schreef:
Hier vandaag een baal dag.
Zoontje is aan het wennen op school, maar vandaag echt zó vervelend. Denk dat alle stress eruit komt ofzo. Ze weten dan precies het bloed onder je nagels vandaan te halen -O-

Morgen weer een nieuwe dag {:}

He bah.. het schijnt wel een compliment te zijn dat ze alles eruit gooien bij je, want dan zijn ze goed gehecht of iets dergelijks. Maar ik snap je frustratie... :knuffel:

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:18

Hier helaas geen bad. Als we een weekendje weg gaan proberen we wel altijd een kamer met bad te boeken, maar spullen voor een bad hoef ik niet, die vergeet ik waarschijnlijk toch mee te nemen :o .

Bloembollen zijn wel leuk, maar ik heb vorige week net een voorraad gekocht, dus dan moet er wel een extra pot bij voor op het balkon.

Er kwamen ook nog capibaras en cavia's voorbij. Vooral cavia's vind ik echt leuk en heb ik vroeger ook altijd gehad, maar vriendlief wil geen cavia's :( Dat vertaal ik overigens als: heeft meer tijd nodig om te overtuigen

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:29

Hier helaas geen tuin meer, we wonen op een appartement, dus bloembollen hebben bij mij geen functie. Tenzij het natuurlijk een Amaryllis of zoiets is dat in een bakje op tafel kan :j

Ben wel heel erg van de planten en stekjes :o en heb een kruidenbak met oa munt/basilicum etc :D

Ik las nog even terug in mijn eigen post, ik zag dat ik qua eten etc aan had gegeven dat ik koolhydraatbeperkt eet. Maar dit is inmiddels veranderd, dus in principe mag er ook chocolade of zoiets eventueel gegeven worden :j Ik ben niet van de hele pure chocolade maar verder is mijn bijnaam in de games Chocofreak dus dat zegt genoeg denk ik :o
Verder aangaande de vraag wat voor lekkers je leuk en lekker zou vinden : Ik eet alles :o Chocola, Chips, kaas, worst, snoep. Dus dat is makkelijk. Geen voorkeur in wat ik graag zou ontvangen.

Dikke knuffel @Jodym . inderdaad morgen weer een nieuwe dag, deze snel vergeten :j

Capibara's zijn leuk, maar mijn favoriete beest is de Orka. Free Willy denk ik wel 100 keer gezien in mijn leven en vind ze erg boeiend

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:54

Bloembollen zijn hier niet een topt, enorme tuin maar staat al enorm vol. Bovendien te veel schaduw in de tuin, en de zonneplekjes zijn volledig benut. Zou echt niet weten waar ik ze neer moet zetten. -O-
Terwijl ik juist wel een liefhebber ben, maar dat is van zoveel planten in de tuin. :))

Zag ook al weer Santa post voorbij komen, leuk! Zag ik nu Roosch doorgestreept staan? _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:57

D_akota schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

*\o/* ik heb santa post! Super leuk kaartje. <3

:D :D :D

Easy like sunday morning.
:')

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 23:06

RanjaRietje schreef:

Ik lust van alles wel, van chocolade vind ik melk het lekkerst.
En mocht ik het niet zo lekker vinden dan vast wel iemand anders hier.

Bolletjes en zaadjes zijn zeker welkom hier.