Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 17:44

Matheno schreef:
Heeft mijn lootje een bad, en zoja, zou je het leuk vinden om iets in je pakket te krijgen daarvoor?

Ja hier een bad en ja ik zit er ook graag in.
Alleen heb het sinds we in dit huis wonen nog geen één keer gedaan. En we wonen hier al twee jaar...
Iets met geen tijd vrijmaken daarvoor.
Maar ik geniet wel erg van een bad! Dus áls er iets in zit voor in bad heb ik wellicht een reden om er wel een keer in te gaan. :D

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:11

Ja, ik heb een bad, en ben er gek op! Enige nadeel: Hij is enorm laag dus bepaalde delen blijven boven water steken. Zoals ik eerder al noemde komt er binnenkort hopelijk een inbouwbubbelbad. Ik zit te azen op Black Friday deals om alles in te richten. 8-) kan niet wachten, lijkt me heerlijk!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:24

Matheno schreef:
Heeft mijn lootje een bad, en zoja, zou je het leuk vinden om iets in je pakket te krijgen daarvoor?

Wij hebben een bad maar ik zit er echt nooit in.
Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor haha

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:13

Ja en ja, en eigenlijk douche ik zelden en maak er echt even een relax momentje van. Vaak met Bokt erbij. :))

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:19

Tancreda4 schreef:
Oeh en iemand schreef voor natuur fenomenen. Ik word echt heel blij van mooie luchten, mooie wolken, zonsop- en zonsondergangen <3

Ja eens, ik sta vaak ‘‘s avonds even stil als ik de honden uitlaat om de sterren te bekijken. Ik heb ooit het geluk mogen hebben om de melkweg goed te kunnen zien in het buitenland op een plaats zonder lichtvervuiling, fascinerend!
En ook ‘‘s ochtends in de auto mooie wolken en mist over het land. Prachtig en een klein geluksmomentje.

En helaas geen bad in dit huis. Mocht je een badbruisbal over hebben mag deze wel in het pakket, bij een overnachting hoop ik altijd vurig dat er een bad in de hotelkamer zit en daar maak ik dan graag gebruik van. Ik had vorig jaar wat bruisballen in een adventkalender en die zijn dus meegegaan in de toilettas op vakantie en daar gebruikt.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:31

Tancreda4 schreef:
Oeh en iemand schreef voor natuur fenomenen. Ik word echt heel blij van mooie luchten, mooie wolken, zonsop- en zonsondergangen <3

Same! <3

Geen bad hier. Vind doucheschuim en scrub wel heerlijk. :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:35

As we speak zit ik in bad met mn laatste bathbomb, dus ja & ja!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:06

Matheno schreef:

Als ik je lootje ben.. geen bad.. hopelijk na de verbouwing wel,maar dat gaat nog wel even duren.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:07

Wij hebben geen bad, voor onder de douche; schuim is altijd welkom.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:20

Gaaf he als je dat soort dingen kunt zien boeflover. Ik was op Schiermonnikoog een paar weken geleden en toen was het zo helder met zoooo veel sterren, daar zagen we ook de melkweg. Echt prachtig.

Geen topfoto want telefoon en geen statief, maar toch leuk om dit te zien:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 21-10-24 20:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:22

Wij hebben een bad, maar zit er zelf zelden in. Vooral de kids gaan erin.

Hints, tja
Vorig jaar dacht ik dat een reageerbuisje een hint was , maar hierin bleek chocolademelk te zitten :') :o?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:47

Hier ook een liefhebber van het bad <3 Vooral in de winter met de koude dagen.
Wij hebben onze badkamer afgelopen voorjaar helemaal laten verbouwen en ik geniet nog elke dag van het resultaat

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:01

Ik heb na jaren eindelijk weer de beschikking over een bad.Badbruisballen zijn dus zeker welkom!
Vooral speciale met bijvoorbeeld glitter of een verrassing erin. :P :D

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:01

Jodym schreef:
Hints, tja
Vorig jaar dacht ik dat een reageerbuisje een hint was , maar hierin bleek chocolademelk te zitten :') :o?

_/-\o_ :')

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:17

Hier geen bad en weet zeker dat als we er eentje hadden gehad, ik me de tijd niet zou gunnen er op m’n gemak in te gaan zitten.
Heb wel een bath bucket voor m’n zoontje, die is er gek op. Ik pas daar niet in :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:30

miccamaaike schreef:
Gaaf he als je dat soort dingen kunt zien boeflover. Ik was op Schiermonnikoog een paar weken geleden en toen was het zo helder met zoooo veel sterren, daar zagen we ook de melkweg. Echt prachtig.

[ Afbeelding ]

Wat onwijs gaaf!!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:54

Geen bad helaas! :(

Wel nog een top bedacht net! Bloembollen voor in de tuin!
Tulpen heb ik al veel, maar andere bolletjes, super leuk!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:00

Hier wel een bad, maar we gaan -waarschijnlijk pas in januari- de badkamer verbouwen, dus tot die tijd probeer ik zo min mogelijk spullen in de badkamer te verzamelen :)
Hints mag je best wat lastiger maken, Santa, ik vind het puzzelen en raden best leuk en in andere jaren ging het mij best makkelijk af met de hints die ik kreeg.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:01

miccamaaike schreef:

[ Afbeelding ]

Heel gaaf, dit vind ik dus ook prachtig. Vriendlief heeft vorig jaar een beginners telescoop aangeschaft , hij is helemaal into het sterrenkijken en ik vind het zelf ook stiekem interessant en prachtig :j
Kreeg vorige week met de volle maan tijdens de nachtdienst ook een mooie foto, wel dan gemaakt met de telefoon, dus wat een waas, maar vind het zo bijzonder
Afbeelding

Helaas de komeet niet te zien bij ons door de bewolking steeds. Net als het Noorderlicht, allemaal mensen in de omgeving met foto's ervan maar wij hebben het niet gezien -O-

Aangaande de badvraag : Ik kom net uit bed, lekker een uurtje geweekt in de bubbels met een serietje erbij :+ Doe ik 2x in de week, echt een me momentje :j Douchen doe ik bijna niet, alleen als het even snel is of het zomer is :o
Dus badspul is altijd welkom

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:11

Matheno schreef:
Tanya schreef:
Ik heb een kaartje! Kom echt net thuis uit Berlijn dus mogelijk heb je moeten wachten, sorry Santa!
[ Afbeelding ]

Zijn dat koeienvlekken?

Ja dat dacht ik wel! Tot nu toe iig :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:12

Matheno schreef:

Ja! :')

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:18

_AB_ schreef:
Geen bad helaas! :(

Wel nog een top bedacht net! Bloembollen voor in de tuin!
Tulpen heb ik al veel, maar andere bolletjes, super leuk!

Oh ja ontzettend leuk!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:19

Ik ben ook niet zo'n puzzelaar, snap ook veel hints niet zomaar :')

Qua bad heeft vriendlief er een thuis en zit ik vaak in de vrije weekenden graag in met iets van een badbruisbal :-)

Lush ook ooit een shower bomb iets geprobeerd trouwens, maar viel qua geur altijd nog wat tegen tov prijs vond ik helaas. Maar hopelijk is dat met andere merken anders.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:28

Ik vind het erg leuk om mijn santa te moeten raden dus kom maar op met moeilijke hints.

Ik heb een bad dus bad producten mag hoor. Ik heb ooit een batch bomb van Lush gehad maar die gaf heel erg af dus ik was 3 dagen roze sindsdien niet meer in bad geweest _O- misschien wordt het tijd weer te proberen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:34

Geen bad hier! Maar een lekkere lavendel doucheschuim (of Jing van Rituals) zeg ik geen nee tegen :D