LWDaisy schreef:Oh ja, ik nam het ook heel letterlijk haha.
Euhm.. voor een goed boek, over de oorlog
Nu ben jij de grote kenner en ik lees graag boeken over de oorlog, memoires of dagboeken.
Wat zijn nu de echte aanraders?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:SSS-organisatie bericht: vragen voor lootjes
GermieCitaat:Hoe heet je paard, en heb je wat meer info over haar?
Neonlight schreef:LWDaisy schreef:Oh ja, ik nam het ook heel letterlijk haha.
Euhm.. voor een goed boek, over de oorlog
Nu ben jij de grote kenner en ik lees graag boeken over de oorlog, memoires of dagboeken.
Wat zijn nu de echte aanraders?
Jolien87 schreef:Ooh wat leuk dat het weer gaat beginnen!
Dat betekent dat we mogen aftellen naar de kerst, toch? Toch?!
Ook superleuk dat er een nieuwe organisatie is die het nu oppakt.
Dat gaat vast goedkomen.
Heel veel succes lieve dames en op naar een geslaagde editie!
Ik heb er even over nagedacht of ik dit jaar weer zou meedoen maar ik denk dat het verstandig is om een jaartje over te slaan.
Hier zit gelukkig een heel mooie reden achter want in oktober verwachten wij ouders te worden van een tweeling.
Daar kan een Secret Santa pakket natuurlijk niet aan tippen
En om mezelf eventuele inpakstress te besparen terwijl we tot onze ellebogen in de luiers zitten, heb ik ervoor gekozen om dit jaar vanaf de zijlijn mee te genieten en hopelijk volgend jaar weer aan te kunnen haken.
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 42
Waar mogen ze jou 's nachts voor wakker maken?
Roosch schreef:Ik dacht even aan je Jolien, ik weet niet of je nog meeleest en of je al bevallen bent maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie!
Jolien87 schreef:Wat ontzettend lief dat je hier naar vraagt!
Ik ben vorige week zaterdag bevallen van onze tweeling: Henry en Ellie.
We zijn nog 5 dagen in het ziekenhuis gebleven om aan te sterken en uiteindelijk mochten we op mijn verjaardag, nota bene, naar huis![]()
Los van dat het natuurlijk erg wennen is en af en toe echt wel heel heel heel erg druk, genieten we enorm van dit rijkdom.
[ Afbeelding ]
Seven schreef:Oe die tai chili chips vind ik ook lekker
>
Ik eet vrijwel nooit chips maar die vind ik wel echt lekker
En daardoor herinner ik me ook een snack die ik echt geweldig vind, maar vrijwel nooit wet ondat m'n man ze zo vreselijk vies vind ruikenvan die chili rijstcrackers/ krokantjes zooo lekker
[ Afbeelding ]
Citaat:Wat ontzettend lief dat je hier naar vraagt!
Ik ben vorige week zaterdag bevallen van onze tweeling: Henry en Ellie.
We zijn nog 5 dagen in het ziekenhuis gebleven om aan te sterken en uiteindelijk mochten we op mijn verjaardag, nota bene, naar huis![]()
Los van dat het natuurlijk erg wennen is en af en toe echt wel heel heel heel erg druk, genieten we enorm van dit rijkdom.
[ Afbeelding ]