Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet uitkijken dat ik niet te hard ga, maar misschien dat ik dan nog wat switch later in 't jaar en wat voor mezelf houd. Nog maar even kijken hoe alles loopt en idd ook een leuke lijst nog met ideeën staan.
. Hoeveel boeken hebben de deelnemers van de kalender van vorig jaar inmiddels gelezen? En wat zijn tot nu toe jullie favorieten hiervan? 
Al zijn t tot nu toe allemaal toppers van boeken, dus ben zeer benieuwd naar de rest!
. Komt voornamelijk omdat ik veel series heb gekregen, en ik niet direct een nieuwe serie wilde gaan starten
Ik kijk wel enorm uit naar de boeken, ze stonden allemaal op mijn verlanglijst
en mistery of magic realism
Verder vind ik houten meubels heel mooi, zeker gecombineerd met zwart stalen details. Momenteel is het echt nog niet ingericht zoals ik zou willen, maar dat komt omdat we veel klussen hebben aan de buitenkant van de boerderij. Binnen komt nog wel. Maar ik hou wel van accentmuren (in de slaapkamer hebben we bijvoorbeeld donkergroen op 1 muur). 

Daihyo schreef:*negeert rode letters*
Vraag die ik ook aan DWitzel heb gesteld (in een lange vragenlijst), maar die hier misschien ook leuk is voor kleine cadeautjes: wat is de stijl van de inrichting van je huis? Houd je van kleur of juist niet? Alles strak en opgeruimd of toch wat rommelig en gezellig?

Vosjes
Boekenleggers
Geurkaarsen; natuurgeuren, geen zoete fruitgeuren
Thee; kruidenthee, zwarte thee, groene thee. Geen fruitthee/rooibos etc
Flessen/ Tumblers/ bekers
Spellen/ puzzels (1000 stukjes)
Grappige sokken
Merch van mijn favoriete boekenseries
Tote bags