Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ik ben ook alleen vanavond en vannacht, sterker nog, ik lig al in bed![]()
Mijn man zit ook bij de politie en is net weg gegaan voor zijn nachtdienst. Hoop idd dat alles maar goed gaat![]()
Ik heb niet zo heel veel met oud en nieuw, de kinderen liggen beiden te slapen dus waarom zou ik in mijn eentje gezellig gaan zitten doen beneden, haha.
musiqolog schreef:O, ik vergeet nog één heel belangrijk voornemen: meer naar concerten gaan. Dat heb ik dit jaar bijna niet gedaan. Dood- en doodzonde, want als ik er ben heb ik het altijd naar mijn zin. Het is alleen maar drempelvrees waardoor ik thuisblijf, en het blijkt verdomd moeilijk om daar doorheen te breken...
friezenfan2 schreef:Ik hoop dat er concerten zijn waar ik heen wil. Nog niets gepland. En ergens denk ik niet dat Harry Styles geen concerten gaat doen komend jaar.
Zou er iets zijn wat zou helpen met die drempelvrees?
Lisette0 schreef:musiqolog schreef:O, ik vergeet nog één heel belangrijk voornemen: meer naar concerten gaan. Dat heb ik dit jaar bijna niet gedaan. Dood- en doodzonde, want als ik er ben heb ik het altijd naar mijn zin. Het is alleen maar drempelvrees waardoor ik thuisblijf, en het blijkt verdomd moeilijk om daar doorheen te breken...
Oh zo herkenbaar dit.
Niet de concerten, maar alleen ergens heen gaan en dingen ondernemen... Brrr, no thank you.
Ik irriteer me er aan dat er nu geen bal op tv is...
Katjes zijn rustig gelukkig, liggen gewoon te slapen. Eentje op de bank, de andere zelfs in de vensterbank, haha.
Het klinkt hier als een soort oorlogsgebied zeg maar.
Bellatrix schreef:Trusten!
Ik was net in slaap gevallen op de bank maar ik werd wakker van de knallen...
Benzz schreef:Ik vind oud en nieuw hartstikke leuk! Echter dat domme geknal niet.