Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Ik ben zeer tevredenHet zat in een koffer die past binnen de eisen van de handbagage, erg handig!
[ Afbeelding ]
Ik heb ook het kerstpakket van m'n vader gepikt: cadeaubon voor de spelletjes winkel. Hier heb ik beverbende en bonanza voor gekozen
Dorus schreef:Ik verwacht een dezer dagen een cadeaubon in mijn mailbox, net als de afgelopen 5 jaar. Waarschijnlijk zal ik die inwisselen voor een paar boeken. Ik mis de ouderwetse kestpakketten.
Mijn man heeft gisteren van een klant een bierpakket gekregen. Die heeft altijd mazzel. En van het werk stellen ze altijd persoonlijk een semi traditioneel kerstpakket samen dus daar kan ik mee los
M_D_H schreef:Yonker schreef:Volgens mij mag dat officieel niet eens dat onderscheidt maken... iets met discriminatie![]()
Hier krijgt iedereen gewoon hetzelfde, ook stagiaires, wat ik gewoon heel fair vind. Zelfs een collega die jaren geleden pas 1 januari in dienst kwam kreeg een kerstpakket. Ook worden hier bijv collega's die net na het personeelsfeest in dienst komen ook altijd voor het personeelsfeest gevraagd. Juist wel leuk vind ik![]()
Ik heb ooit.. toen ik ergens stagiaire was de uitnodigingen voor een heel groot kerstdiner geschreven en tijdens het schrijven en tellen kwam ik erachter dat ik niet was uitgenodigd. Ik voelde me toen ook niet echt gewaardeerd moet ik zeggen.
Oh dat is heel herkenbaar, ik kwam op stage en iedereen bruiste van enthousiasme en in eens kwamen ook stagiaires die normaal op andere dagen stage liepen, en ze deden allemaal hun best om vroeg klaar te zijn, toen ik vroeg waarom gaven ze aan dat we eerder vrij waren die dag. Dus ik belde mijn vader om mij op te laten halen en toen hij er was kreeg ik te horen dat we toch nog niet klaar waren en we langer door moesten, dus mijn vader verteld dat ik later zou komen en dat hij wel weer terug naar huis kon.
Hij was nog niet thuis of ik kreeg te horen dat iedereen naar boven mocht voor de kerstborrel, ik zet mijn voet op de trede, wordt tegen gehouden door mijn begeleider terwijl ze tegen mij zegt: Jij niet.
Ik zag al mijn collega's vertrekken naar de kerstborrel, inclusief mijn mede stagiaires en ik moest buiten in de regen wachten tot mijn vader weer terug was. Ik heb mij nog nooit zo ellendig gevoeld als toen, en dat wil wat zeggen. Al mijn collega's konden zien hoe ik verzoop in de regen, maar ik was binnen niet welkom
flooooo schreef:M_D_H schreef:Oh dat is heel herkenbaar, ik kwam op stage en iedereen bruiste van enthousiasme en in eens kwamen ook stagiaires die normaal op andere dagen stage liepen, en ze deden allemaal hun best om vroeg klaar te zijn, toen ik vroeg waarom gaven ze aan dat we eerder vrij waren die dag. Dus ik belde mijn vader om mij op te laten halen en toen hij er was kreeg ik te horen dat we toch nog niet klaar waren en we langer door moesten, dus mijn vader verteld dat ik later zou komen en dat hij wel weer terug naar huis kon.
Hij was nog niet thuis of ik kreeg te horen dat iedereen naar boven mocht voor de kerstborrel, ik zet mijn voet op de trede, wordt tegen gehouden door mijn begeleider terwijl ze tegen mij zegt: Jij niet.
Ik zag al mijn collega's vertrekken naar de kerstborrel, inclusief mijn mede stagiaires en ik moest buiten in de regen wachten tot mijn vader weer terug was. Ik heb mij nog nooit zo ellendig gevoeld als toen, en dat wil wat zeggen. Al mijn collega's konden zien hoe ik verzoop in de regen, maar ik was binnen niet welkom
Dit soort verhalen vind ik zo verdrietig.... Hoe bedenk je het he?
Ik krijg trouwens geen 13e maand maar 17 % IKB vrij te besteden wat ik dus opspaar, mijn manager heeft meer omdat haar 17 % uiteraard meer is dan de mijne, maar iedereen krijgt hetzelfde percentage uitgekeerd, vind ik heel netjes.
Bij mijn broer en schoonouders is en was het ook altijd iedereen hetzelfde pakket, zowel de CEO als de jongen die op zaterdag helpt, dan snap je het tenminste. Stagiaires e.d. krijgen ook gewoon een pakket en iedereen die in dat jaar gestopt is krijgt hem thuis.
Maar goed mijn broertje geeft stagiaires ook altijd een geslaagd cadeau, een Makita radio.De man is een beste werkgever wel.
Bellatrix schreef:Ik heb mijn kerstpakket ook binnen.
Het zat in een koeltas van The Green World (we love the planet)
[ Afbeelding ]
Aan de buitenkant zie je een buitenlamp op zonne-energie. Die wilde ik sowieso nog kopen dus ik ben met deze al heel blij.
Verder zit er etenswaren in, veel lust ik dit keer, een paar dingen maar niet. Die gaan samen met wat andere spullen gewoon op de lokale weggeefhoek. Dat ben ik zo kwijt.En een VVV bon. Ik wild het saldo checken maar ik denk dat het kaartnummer nog niet is vrijgegeven want ik krijg een foutmelding terwijl de code juist is.
lor1_1984 schreef:Ik heb zojuist nog een pakket gekregen vd eigenaar van mijn oppashond.![]()
Zit een kaarsenhouder in, 2 repen chocolade, een zak osaka nootjes en een cup cashewnoten.
De osaka nootjes lust ik helaas niet, maar daar kan ik vast wel weer iemand anders blij mee maken.
[ Afbeelding ]