Kerst pakketten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:47

Wat gaaf, cissy!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:52

Ja echt leuk goed verzorgd pakket! Heel blij mee!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:59

Wat een leuk pakket Cissy! Lekker van genieten.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:12

Wij kregen een groot en zwaar pakket , allemaal bruikbare dingen , kaas, chocolade, chocomelk ga zo maar door en onderin een warmte kussen <3 , was erg blij met dit pakket :) en nog een leuke bonus op de rekening _/-\o_

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:14

Hier ook verrast met een flink pakket.
Afbeelding

HetIsFriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:00

eclair98 schreef:
Ik ben zeer tevreden *\o/* Het zat in een koffer die past binnen de eisen van de handbagage, erg handig!
[ Afbeelding ]

Ik heb ook het kerstpakket van m'n vader gepikt: cadeaubon voor de spelletjes winkel. Hier heb ik beverbende en bonanza voor gekozen *\o/*

Die koffer heb ik ook ooit gehad, zelfs als stagiaire bij een grote zuivelproducent. Is inmiddels bijna 10 jaar geleden en dat koffertje is al half Europa overgevlogen en in topconditie. Volgens mij is dat hetzelfde model (in een ander kleurtje) als ooit voor de postcodeloterij gemaakt is, en die zie je ook nog overal verschijnen. Lekkere inhoud toch, ik zou er erg blij mee zijn :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:04

Ik heb ook een kerstpakket gekregen. Er zaten veel standaard dingen in. Veel zoetigheid en wijn. Ook 1 of andere brander ofzo. Ik heb niet heel goed gekeken.
Heb hem weer dichtgeplakt en aan mijn schoonmaakster gegeven die het niet heel breed heeft. Zij was er super blij mee dus helemaal top!

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 18:31

Dorus schreef:
Ik verwacht een dezer dagen een cadeaubon in mijn mailbox, net als de afgelopen 5 jaar. Waarschijnlijk zal ik die inwisselen voor een paar boeken. Ik mis de ouderwetse kestpakketten.

Mijn man heeft gisteren van een klant een bierpakket gekregen. Die heeft altijd mazzel. En van het werk stellen ze altijd persoonlijk een semi traditioneel kerstpakket samen dus daar kan ik mee los <3

Mijn broertje heeft via onze serviceclub ook mooie bierpakketten voor het personeel besteld, win-win want de opbrengst gaat naar het goede doel. Dan krijgen ze daar vaak een mooi pakket eten bij.
Wij hebben een kerstmarkt maar ik kon helaas niet dus krijg vanzelf iets op locatie, prima. De pakketten in de zorg zijn nooit heel fantastisch leert de ervaring mij.
Mijn man komt altijd met grote pakketten, echt nog zo heerlijk ouderwets. Mijn schoonmoeder pakte vroeger thuis de pakketten in voor al het personeel, altijd meer dan ruim gevuld met logische en lekkere dingen en werd altijd zeer gewaardeerd. Ik wil ook graag zo'n echt ouderwets kerstpakket. <3

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 18:50

M_D_H schreef:
Yonker schreef:
Volgens mij mag dat officieel niet eens dat onderscheidt maken... iets met discriminatie ;)

Hier krijgt iedereen gewoon hetzelfde, ook stagiaires, wat ik gewoon heel fair vind. Zelfs een collega die jaren geleden pas 1 januari in dienst kwam kreeg een kerstpakket. Ook worden hier bijv collega's die net na het personeelsfeest in dienst komen ook altijd voor het personeelsfeest gevraagd. Juist wel leuk vind ik :D
Ik heb ooit.. toen ik ergens stagiaire was de uitnodigingen voor een heel groot kerstdiner geschreven en tijdens het schrijven en tellen kwam ik erachter dat ik niet was uitgenodigd. Ik voelde me toen ook niet echt gewaardeerd moet ik zeggen.

Oh dat is heel herkenbaar, ik kwam op stage en iedereen bruiste van enthousiasme en in eens kwamen ook stagiaires die normaal op andere dagen stage liepen, en ze deden allemaal hun best om vroeg klaar te zijn, toen ik vroeg waarom gaven ze aan dat we eerder vrij waren die dag. Dus ik belde mijn vader om mij op te laten halen en toen hij er was kreeg ik te horen dat we toch nog niet klaar waren en we langer door moesten, dus mijn vader verteld dat ik later zou komen en dat hij wel weer terug naar huis kon.
Hij was nog niet thuis of ik kreeg te horen dat iedereen naar boven mocht voor de kerstborrel, ik zet mijn voet op de trede, wordt tegen gehouden door mijn begeleider terwijl ze tegen mij zegt: Jij niet.

Ik zag al mijn collega's vertrekken naar de kerstborrel, inclusief mijn mede stagiaires en ik moest buiten in de regen wachten tot mijn vader weer terug was. Ik heb mij nog nooit zo ellendig gevoeld als toen, en dat wil wat zeggen. Al mijn collega's konden zien hoe ik verzoop in de regen, maar ik was binnen niet welkom :n

Dit soort verhalen vind ik zo verdrietig.... Hoe bedenk je het he?
Ik krijg trouwens geen 13e maand maar 17 % IKB vrij te besteden wat ik dus opspaar, mijn manager heeft meer omdat haar 17 % uiteraard meer is dan de mijne, maar iedereen krijgt hetzelfde percentage uitgekeerd, vind ik heel netjes.
Bij mijn broer en schoonouders is en was het ook altijd iedereen hetzelfde pakket, zowel de CEO als de jongen die op zaterdag helpt, dan snap je het tenminste. Stagiaires e.d. krijgen ook gewoon een pakket en iedereen die in dat jaar gestopt is krijgt hem thuis.
Maar goed mijn broertje geeft stagiaires ook altijd een geslaagd cadeau, een Makita radio. :') De man is een beste werkgever wel.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:45

Ik heb gister mijn kerstpakker gehad, er zat een sinaasappelpers in van SMEG, en een goede tulband van de bakker. Klaag zeker niet. Vind dit leuker dan een pakket met wat veel zeggen eetbare meuk erin waarvan je de helft niet lust of weg gooit.

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 09:57

flooooo schreef:
M_D_H schreef:
Oh dat is heel herkenbaar, ik kwam op stage en iedereen bruiste van enthousiasme en in eens kwamen ook stagiaires die normaal op andere dagen stage liepen, en ze deden allemaal hun best om vroeg klaar te zijn, toen ik vroeg waarom gaven ze aan dat we eerder vrij waren die dag. Dus ik belde mijn vader om mij op te laten halen en toen hij er was kreeg ik te horen dat we toch nog niet klaar waren en we langer door moesten, dus mijn vader verteld dat ik later zou komen en dat hij wel weer terug naar huis kon.
Hij was nog niet thuis of ik kreeg te horen dat iedereen naar boven mocht voor de kerstborrel, ik zet mijn voet op de trede, wordt tegen gehouden door mijn begeleider terwijl ze tegen mij zegt: Jij niet.

Ik zag al mijn collega's vertrekken naar de kerstborrel, inclusief mijn mede stagiaires en ik moest buiten in de regen wachten tot mijn vader weer terug was. Ik heb mij nog nooit zo ellendig gevoeld als toen, en dat wil wat zeggen. Al mijn collega's konden zien hoe ik verzoop in de regen, maar ik was binnen niet welkom :n

Dit soort verhalen vind ik zo verdrietig.... Hoe bedenk je het he?
Ik krijg trouwens geen 13e maand maar 17 % IKB vrij te besteden wat ik dus opspaar, mijn manager heeft meer omdat haar 17 % uiteraard meer is dan de mijne, maar iedereen krijgt hetzelfde percentage uitgekeerd, vind ik heel netjes.
Bij mijn broer en schoonouders is en was het ook altijd iedereen hetzelfde pakket, zowel de CEO als de jongen die op zaterdag helpt, dan snap je het tenminste. Stagiaires e.d. krijgen ook gewoon een pakket en iedereen die in dat jaar gestopt is krijgt hem thuis.
Maar goed mijn broertje geeft stagiaires ook altijd een geslaagd cadeau, een Makita radio. :') De man is een beste werkgever wel.

Jouw broer snapt het! Want op jaarbasis maakt een paar pakketten meer of minder niet uit. En de stagiaires zullen zich zo’n mooi cadeau altijd herinneren. Waardoor het bedrijf goed te boek komt te staan als fijne werkgever die goed is voor zijn personeel. Ik vraag me maar niet af hoe MDH over dat stagebedrijf denkt en of ze ooit heeft overwogen om daar te gaan werken…

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 19:54

Ik heb een kerst pakket gekregen met allemaal etenswaren. Gericht naar de feestdagen. Enorm gewaardeerd ! Nog nooit zo'n pakket gekregen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 20:32

Vandaag heb ik mijn kerstpakket gekregen en ik ben er super blij mee! Een heel kleurig pakket met gezellige dingen erin. Een aantal dingen heb ik uitgedeeld, zodat iedereen kon meegenieten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 21:32

Ik heb een pakket gekregen van een man. Ik heb hem leren kennen omdat ik tegen zijn bus aan heb gebotst en omdat we samen schadeformulieren in moesten vullen. Kom ik hem vanavond tegen, krijg ik gewoon een mooi kerstpakket van hem...

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 21:45

Afbeelding

Mijn kerstpakket is een advent kalender voor iedere dag dat we het bedrijf mogen missen :D met bij iedere dag een klein briefje.
Hartstikke leuk en origineel.

So far, een fleecedeken, erwtensoep met pollepel, en snackmix met een grote fles blond bier

Afbeelding

Ja ik loop een dag voor O:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:36

purny schreef:
Ik heb een pakket gekregen van een man. Ik heb hem leren kennen omdat ik tegen zijn bus aan heb gebotst en omdat we samen schadeformulieren in moesten vullen. Kom ik hem vanavond tegen, krijg ik gewoon een mooi kerstpakket van hem...

Dat is een bijzonder en mooi gebaar van die meneer! :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:48

Bellatrix schreef:
Ik heb mijn kerstpakket ook binnen. :D

Het zat in een koeltas van The Green World (we love the planet)

[ Afbeelding ]

Aan de buitenkant zie je een buitenlamp op zonne-energie. Die wilde ik sowieso nog kopen dus ik ben met deze al heel blij.
Verder zit er etenswaren in, veel lust ik dit keer, een paar dingen maar niet. Die gaan samen met wat andere spullen gewoon op de lokale weggeefhoek. Dat ben ik zo kwijt. :) En een VVV bon. Ik wild het saldo checken maar ik denk dat het kaartnummer nog niet is vrijgegeven want ik krijg een foutmelding terwijl de code juist is.

Hihi die verpakking met earth erop komt me bekend voor :P dat zat er hier ook in mooie fotos,

Gister het pakket opengemaakt dat mee genomen was naar frankrijk. Deels gaat terug deels blijft hier of gaat op :Y)

Een mooie mix en helaas een tja zonde van het plastic wat moet je ermee 8)7 een hamburrger persje. Lees een plastic vormpje waar je dan een hamburger mee kunt maken, dat doe ik gewoon met de hand of koop ze in die vorm :P

Verder een soort noodpakket, daar is het in ieder geval voor te gebruiken, een mooie compacte bbq, lucifers, houtskool maar geen normale standaard kolen. Kruiden, wat hartige en zoete snacks waarvan ik zowaar wat mag hebben. Een blik soep, een snackhouder (die is nog wel te gebruiken denk ik), servetjes uiteraard :+ twee flesjes bier en een fles alcoholvrije champagne. Allemaal van dat earth merk met een thema fire, earth, air, water.

Eerder van dat bedrijf al eens een slowcooker, goede rugzak met inhoud, maar soms ook missers (geurdifuser met nepstoomvuur 8)7 )

Alleen die hamburgerpers is zonde van het materiaal.

Altijd leuk een pakket uit te pakken

Wat een wisselende pakketten zo te lezen van enorm en praktisch tot een beetje zonde van het geld en soms verdrietige verhalen :(:)

Maar wat ik altijd deed zoeken tot ik iemand gevonden had die er wel blij mee was, gewoon gratis

Ik vind het best schokkend dat er pakketten verkocht worden op mp. Iets wat je gratis krijgt verkopen voor soms best veel geld.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 23:04

Dat vind ik ook schokkend en zelfs triest. Als iemand wil ruilen, tot daar aan toe, maar verkopen... Geef het dan weg aan mensen die er wel blij mee zijn en zelf helemaal niets hebben.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 08:39

purny schreef:

Dit is toch wel een heel mooi gebaar. +:)+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 15:50

Ik heb zojuist nog een pakket gekregen vd eigenaar van mijn oppashond. <3
Zit een kaarsenhouder in, 2 repen chocolade, een zak osaka nootjes en een cup cashewnoten.
De osaka nootjes lust ik helaas niet, maar daar kan ik vast wel weer iemand anders blij mee maken.

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 16:59

En kreeg net nog een pakketje van de kerk. <3

Terwijl ik helemaal niks heb met de kerk. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:09

lor1_1984 schreef:
Ik heb zojuist nog een pakket gekregen vd eigenaar van mijn oppashond. <3
Zit een kaarsenhouder in, 2 repen chocolade, een zak osaka nootjes en een cup cashewnoten.
De osaka nootjes lust ik helaas niet, maar daar kan ik vast wel weer iemand anders blij mee maken.

[ Afbeelding ]

En de HG spray had je al neem ik aan? :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:29

Ja klopt. :')

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 20:00

Hier ook mijn “kerstpakket” ontvangen!
Mocht via een site een cadeau uitkiezen, best veel keus. Beetje keuzestress gehad :))
Uiteindelijk gekozen voor 12x de Donald Duck op de mat, daar heb ik waarschijnlijk het langste en meeste plezier van :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 20:15

Mega groot kerstpakket… een warmte kussen + allerlei lekkers, marshmallows, chocolaatjes, popcorn etc én een cadeaubon van BOL van €100,- :oo