Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:19

Zertab schreef:
Al dat eten <3
Karamel zeezout chocolade, kindwr bueno.. chips. :9

Al die kilo's ;( :+

germie

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:21

karamel zeezout yummie, en ook gewoon melkchocolade. En dan die blokken van de Aldi, die zijn het lekkerst (op tony's na).
Kinder bueno is ook lekker.

Ik kan het gelukkig goed verdelen met opeten, ben niet dat het ineens op is als het in huis is. Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Moet dan alleen het verstoppen voor m'n vriend, want ik mis soms ineens een heel blok uit de koelkast. ;)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:29

Ik eet normaal enkel pure chocolade, maar voor Bros maak ik altijd een uitzondering, héérlijk die luchtbubbels :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 19:39

Ik zal me ook nog even voorstellen! Ik heb al een aantal jaren meegedaan, maar hoe vaak precies weet ik eigenlijk niet eens.

Ik ben Zorro, 38 jaar en ik woon in het Noorden met mijn man en dochtertje van 2,5 jaar. Onze beestenboel bestaat uit 9 kippen, 3 Friese paarden en een lieve zwarte kat.

Ik heb belachelijk veel hobby’s die ik inmiddels een beetje probeer te beperken uit tijdgebrek. Natuurlijk zijn mijn paarden een grote hobby, ik heb een moestuin waar ik veel plezier aan beleef, en in de winter zit ik veel achter de naaimachine.

Ik maak vooral kleding voor mijn dochter, maar ook wel eens wat voor mezelf. Ik zit een naaiclubje en we hebben altijd 1x per maand naaidag met elkaar, heel gezellig.

Vanaf volgende week begin ik weer met linedance, ook hartstikke leuk!

Ik probeer de laatste jaren de winter periode wel echt een beetje te gebruiken om op te laden en tot rust te komen. Ik hou enorm van lezen, ik heb een ereader maar boeken zijn nog steeds welkom. ‘s avonds lekker bij de houtkachel op de bank, kopje thee of chocolademelk, heerlijk! We hebben een bad en ik dwing mezelf om daar ook een avond in te gaan in de winterperiode. Ik vind het heerlijk hoor, maar door tijdgebrek sla ik wel eens over.

Ik denk dat ik het hier eerst even bij laat, meer info volgt vanzelf denk ik! In ieder geval leuk om weer mee te doen!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 20:05

Wisten jullie dat chocolade eigenlijk heel gezond is? Er zit cacao in... cacao komt van een plant... dus technisch gezien is chocola een stukje salade :j

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 20:38

Chocolade salade heerlijk :+

Wit kan ik niet vanaf blijven _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 20:39

Banjer schreef:
Wisten jullie dat chocolade eigenlijk heel gezond is? Er zit cacao in... cacao komt van een plant... dus technisch gezien is chocola een stukje salade :j

Daar doe ik t voor :j

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:07

Haha, zoveel enthousiasme voor chocolade. Vind het wel lekker hoor, maar niet zo ontzettend als sommige hier (chocolade kan hier echt maanden in de kast liggen, zowel dichte als aangebroken repen). Wit vind ik die van Lindt met zo’n zachte kern heerlijk, melk met caramel en zeezout, of die donkere melk met pretzel van Tony’s, jammie! Ik hou eigenlijk niet zo van puur of van chocolade met nootjes erin maar de Tony’s puur amandel zeezout die ik laatst van iemand kreeg bleek toch ook best lekker.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:28

KM_Ris schreef:
Zertab schreef:
Al dat eten <3
Karamel zeezout chocolade, kindwr bueno.. chips. :9

Al die kilo's ;( :+

Sst :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:36

Neonlight schreef:
Ah, het gaat weer over chocolade. :))
Melk met hazelnoot is wel lekker, maar de meeste chocolade blijft hier in de kast liggen en gaat zelfs over de datum. :))

Ik kom het wel even oppikken hoor :9

Ik ben dol op chocolade. Alles behalve puur.

Wit met vulling is favoriet samen met choco met pindakaas vulling :P :9

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:41

Saul schreef:
Neonlight schreef:
Ah, het gaat weer over chocolade. :))
Melk met hazelnoot is wel lekker, maar de meeste chocolade blijft hier in de kast liggen en gaat zelfs over de datum. :))

Ik kom het wel even oppikken hoor :9

Ik ben dol op chocolade. Alles behalve puur.

Wit met vulling is favoriet samen met choco met pindakaas vulling :P :9

Die pindakaasvulling laatst geprobeerd, dat is niet mijn ding. :P Wit ook niet. Maar echt puur vind ik ook nog wel lekker.

Kennelijk is wel half bokt van de chocolades :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 21:58

Die dubai reep lijkt mij zo vies := En ook zo duur, niet te doen haha.
Hier ook wel chocolade gek. Helaas wel een allergie voor hazelnoten en walnoten, dus die eet mijn vriend altijd graag op. :D
Verder eet ik ook vegetarisch, dus eventueel droge worst o.i.d. zal óók richting vriend verdwijen haha.
Koffie, thee, alcohol....allemaal welkom.
Net als 2e hands of zelfgemaakte dingen. Al ben ik zelf helaas niet zo creatief.

Wij hebben sinds vandaag een 4e
ratje erbij. Had haar dinsdag al moederziel alleen in de dierenwinkel gezien en kon haar niet uit mijn hoofd krijgen. Dus ik zei dat als er vanmiddag er nóg zat we haar zouden ophalen.
Dus nu hebben we vier Disney prinsessen, Belle, Dory, Raja en de nieuwe Riley. <3
Onze kat heet Moos, welke sinds een jaar beginnende diabetes heeft. Dus die mag helaas alleen nog maar dieet brokjes eten.

Dacht ik vul even wat informatie aan na alle uitgebreide voorstelposts. O:)

Afbeelding
Moos

Afbeelding
Belle

Afbeelding
Raja

Afbeelding
Dory

Afbeelding
Riley

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 22:25

Wat een gezelligheid hier. Bijna 3 pagina's over chocola gwmist vandaag.
Ik las nog iets over Kinderchocola, eerrug lekker ja. Chocola met Tuc en Lu kan mij niet bekoren. ;=

Nagellak is een top.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 22:28

Hoorde ik iets over chocolade?

Ik vind het wel lekker maar niet zo lekker als sommige mensen.
Waar ik echt dol op ben is Engelse drop maar dat koop ik zelden. Ik kan dan bijna niet stoppen met eten.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 23:30

Oh, chocolade. Lekker hoor. Hier bij voorkeur alleen puur en dan tot 80% of zo. Heerlijk. Al die gekke smaken kan ik dan weer niet zoveel mee, maar we kunnen niet allemaal hetzelfde lekker vinden.

Jolien, gefeliciteerd!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 00:29

Oooh lekker hoor chocolade: wit, melk, hazelnoot, crunch, zeezout karamel, kinderchocolade. <3
Ik dacht even een beetje het topic bij te lezen en nu heb ik zin in chocolade. Maar het is al zo laat. ;(

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 00:51

Ik vind chocolade ook echt heerlijk! Puur vind ik ook heel lekker. :9 Ik ben niet van de nootjes bij mijn chocola maar gewoon crème vulling is dan weer wel super lekker! En hoe lekker ik chocolade vind, zo smerig vind ik chocolademelk. := En nu ook hier inderdaad zin in chocolade..

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 06:30

Nagellak heb ik hier laatst allemaal weg gegooid omdat ik het toch niet gebruik. Uberhaupt make-up gebruik ik ook niet. Heb 2 mascara's en een wenkbrauwpotlood en dat is het. :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 07:11

Ik gebruik geen nagellak, heb ik ook de nagels niet voor :')

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 07:26

In het open schoenen seizoen wil ik nog wel eens een (neutraal) lakje op doen. Heb alleen mijn nagellakcollectie gedoneerd aan mijn moeder toen ik het huis uit ging, dus momenteel welgeteld 1 potje in huis

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 07:27

Jeetje, inderdaad 3 pagina's chocolade :o Hier vooral van de melk, mag met noten en krenten/druiven. Geen karamel/zeezout, wit of puur. Maar meestal als er chocolade in huis is (ook als ik het ergens verstop) weet mijn man het te vinden voor ik er zelf aan toe kom... En dan een kop thee erbij, maar dan wel "echte" thee, dus dat zwarte spul, met of zonder smaakje, geen groen, rooibos of fusion. Koffie ja lekker!! Maar heb alleen een bonenmachine. Make-up, nagellak en dat soort dingen zijn aan mij niet besteed, ben best kritisch qua geurtjes, kaarsen ja super gezellig, die branden nu al dagelijks, maar zonder geuren!! Geen geurstokje en dat soort dingen. Al kreeg ik de laatste boeken Santa een lavendel pakketje en dat is nou net een geur die mij wel aanspreekt {:} Oh en dan de huisdieren, hier in huis is de afspraak dat de beesten geen snoepjes krijgen, dus zowel de katten als pony snoepjes mag je vergeten... De katten hebben zeker 10 speelgoed muizen rondslingeren waarvan minstens de helft meestal kwijt is, maar gelukkig heb ik een grondige schoonmaakster die de gevonden objecten netjes naast elkaar op de rand van de bank zet, andere speeltjes worden mogelijk best gewaardeerd... Whaha, als ik het zo terug lees lijk ik best kritisch... Maar valt best mee hoor, ben ook gewoon dol op verrassingen en kadootjes, dus vind het al snel leuk, gewoon om het krijgen, geven en uitpakken :j

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 07:28

Ik ben gek op nagellak! Maar ik gebruik Gellac, van PinkGellac of Moods, dus aan gewone nagellak heb ik helaas niet zoveel.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 07:30

Voor de hond mag er wel wat in zitten, maar hij is nogal verwend met koekjes en botjes. :+ Hij word wel heel blij van knuffels, hij heeft er ook pas 200. <3
Geurkaarsen zijn echt helemaal mijn ding. Ik heb ze alweer aan staan ondanks de niet koude temperaturen. Nooit te vroeg voor een geurkaars. <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:09

nevica schreef:
Voor de hond mag er wel wat in zitten, maar hij is nogal verwend met koekjes en botjes. :+ Hij word wel heel blij van knuffels, hij heeft er ook pas 200. <3
Geurkaarsen zijn echt helemaal mijn ding. Ik heb ze alweer aan staan ondanks de niet koude temperaturen. Nooit te vroeg voor een geurkaars. <3

:))

Ik ben ook gek op Yankee Candles en heb een goede collectie maar m'n vriend vindt het helemaal niets en wil ook niet dat ik ze brand. Dus als hij zoals nu een paar dagen weg is dan gaan de kaarsen in de hens zodra die z'n hielen heeft gelicht. 8-)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:18

ManonGrr schreef:
Ik ben gek op nagellak! Maar ik gebruik Gellac, van PinkGellac of Moods, dus aan gewone nagellak heb ik helaas niet zoveel.

Ja same
Ik had mn nagels al weer een hele tijd heel lang nu weer alles eraf en beginnen weer opnieuw met groeien. Gellak is ideaal daarmee en ik heb vrijwel alles van pinkgellak :j