Zertab schreef:Al dat eten
Karamel zeezout chocolade, kindwr bueno.. chips.
Al die kilo's
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Ah, het gaat weer over chocolade.
Melk met hazelnoot is wel lekker, maar de meeste chocolade blijft hier in de kast liggen en gaat zelfs over de datum.
Saul schreef:Neonlight schreef:Ah, het gaat weer over chocolade.
Melk met hazelnoot is wel lekker, maar de meeste chocolade blijft hier in de kast liggen en gaat zelfs over de datum.
Ik kom het wel even oppikken hoor![]()
Ik ben dol op chocolade. Alles behalve puur.
Wit met vulling is favoriet samen met choco met pindakaas vulling![]()
Wit ook niet. Maar echt puur vind ik ook nog wel lekker.
En ook zo duur, niet te doen haha.

Ik ben niet van de nootjes bij mijn chocola maar gewoon crème vulling is dan weer wel super lekker! En hoe lekker ik chocolade vind, zo smerig vind ik chocolademelk.
En nu ook hier inderdaad zin in chocolade..
Hier vooral van de melk, mag met noten en krenten/druiven. Geen karamel/zeezout, wit of puur. Maar meestal als er chocolade in huis is (ook als ik het ergens verstop) weet mijn man het te vinden voor ik er zelf aan toe kom... En dan een kop thee erbij, maar dan wel "echte" thee, dus dat zwarte spul, met of zonder smaakje, geen groen, rooibos of fusion. Koffie ja lekker!! Maar heb alleen een bonenmachine. Make-up, nagellak en dat soort dingen zijn aan mij niet besteed, ben best kritisch qua geurtjes, kaarsen ja super gezellig, die branden nu al dagelijks, maar zonder geuren!! Geen geurstokje en dat soort dingen. Al kreeg ik de laatste boeken Santa een lavendel pakketje en dat is nou net een geur die mij wel aanspreekt
Oh en dan de huisdieren, hier in huis is de afspraak dat de beesten geen snoepjes krijgen, dus zowel de katten als pony snoepjes mag je vergeten... De katten hebben zeker 10 speelgoed muizen rondslingeren waarvan minstens de helft meestal kwijt is, maar gelukkig heb ik een grondige schoonmaakster die de gevonden objecten netjes naast elkaar op de rand van de bank zet, andere speeltjes worden mogelijk best gewaardeerd... Whaha, als ik het zo terug lees lijk ik best kritisch... Maar valt best mee hoor, ben ook gewoon dol op verrassingen en kadootjes, dus vind het al snel leuk, gewoon om het krijgen, geven en uitpakken
nevica schreef:Voor de hond mag er wel wat in zitten, maar hij is nogal verwend met koekjes en botjes.Hij word wel heel blij van knuffels, hij heeft er ook pas 200.
Geurkaarsen zijn echt helemaal mijn ding. Ik heb ze alweer aan staan ondanks de niet koude temperaturen. Nooit te vroeg voor een geurkaars.

ManonGrr schreef:Ik ben gek op nagellak! Maar ik gebruik Gellac, van PinkGellac of Moods, dus aan gewone nagellak heb ik helaas niet zoveel.