Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deniseee96 schreef:Ik heb al wel iets besteld, maar vermoed dat dat toch nog in de eigen voerbakken gaat verdwijnen haha.
Winnie groeit als kool, ze is nu 15 weken en weegt 14,5kg. Het alleen zijn blijft echt een ding, en om te zorgen dat ik wel kan werken heb ik nu 5 dagen in de week oppas. Meestal komt mijn moeder bij mij, maar vandaag waren Ollie en Winnie bij mijn ouders. Dat gaat gelukkig ook heel goed![]()
[ Afbeelding ]
kanjerroos schreef:Voor degene die meer willen shoppen voor hetzelfde geld: ik zag net een (voor mij onbekende) webshop waar alles met 40% korting eruit gaat.
Er is veel weg maar veel snacks en trainers zijn nog beschikbaar! De korting wordt verrekend bij het betalen dus niet al in de prijzen
https://Www.beestenboel.net
Citaat:Boktnaam:
KimD
Naam hond(en):
Guinness, Abbay, Puk, Harvey, Dana, Mazikeen (Maze), James, Vixem, Nil, Spicy & Dutch.
Ras(sen):
Border Collies, Schotse Collies & één Sheltie
Leeftijd hon(en):
Van 8 maanden tot 12 jaar.
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Nee, geen allergieën.
Top lijst voor mijn hond(en):
- ZippyPaws! Dankzij onze Secret Santa in 2021 hebben we inmiddels een verslaving en al een hele collectie opgebouwd.![]()
- Harde kauwsnacks zoals kophuid, kamelenhuid etc. Ook botten van bijvoorbeeld https://www.awarepetproducts.nl/shop/ zijn welkom. Deze zijn zonder toegevoegde suikers en op een milieuvriendelijke manier gemaakt.
- Verder zijn ballen zoals de Hol-ee rollers en dergelijke welkom, een speeltje met pieper wordt altijd gewaardeerd.
- Crocs...![]()
Flop lijst voor mijn hond(en):
Tennisballen en alle varianten daarop, behalve JW roller, die worden altijd gewaardeerd de buurkinderen spelen met onze honden in de tuin en zulke ballen en klein speeltjes zijn te gevaarlijk omdat ze natuurlijk niet ver kunnen gooien. Chemische snoepjes en kauwsnacks of plastic/kunstof speelgoed zonder certificaat.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Wij hebben dus tien honden. We sporten en wandelen veel met onze honden, doen aan vooral agility.
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Sharani schreef:Yeah, wij hadden gisteren al post van onze Santa
![]()
![]()
. Ik beantwoord je vragen zo snel mogelijk, moet nu nog twee dagen werken maar kom er daarna op terug.
[ Afbeelding ]
KimD schreef:
Banjer schreef:Het is gisteravond laat gelukt om urine van Cinna op te vangen... mn man kwam met het geniale idee om een jus-lepel te gebruiken... die heeft een soort van tuitje, minder hoog randje.. en kan dus in theorie makkelijker onder Cinna geschoven worden.
Het werkte... dalijk ff bellen of het genoeg is, en dan gaat het vandaag naar de DA... hopelijk hoeft Cinna morgen dus niet heen om haar blaas aan te laten prikken... een naald in mn meisje... niet leuk...en als het niet lukt, dan moet ze er zelfs voor onder narcose...
Willen jullie meeduimen? ik kan om 8:00 bellen...