Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kanjerroos

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:14

Voor degene die meer willen shoppen voor hetzelfde geld: ik zag net een (voor mij onbekende) webshop waar alles met 40% korting eruit gaat.
Er is veel weg maar veel snacks en trainers zijn nog beschikbaar! De korting wordt verrekend bij het betalen dus niet al in de prijzen
Www.beestenboel.net

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 11:39

Deniseee96 schreef:
Ik heb al wel iets besteld, maar vermoed dat dat toch nog in de eigen voerbakken gaat verdwijnen haha.

Winnie groeit als kool, ze is nu 15 weken en weegt 14,5kg. Het alleen zijn blijft echt een ding, en om te zorgen dat ik wel kan werken heb ik nu 5 dagen in de week oppas. Meestal komt mijn moeder bij mij, maar vandaag waren Ollie en Winnie bij mijn ouders. Dat gaat gelukkig ook heel goed <3
[ Afbeelding ]

Oooh wat fijn dat het zo goed gaat! Ik vind het altijd zo lief lijken als ze samen liggen <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:08

kanjerroos schreef:
Voor degene die meer willen shoppen voor hetzelfde geld: ik zag net een (voor mij onbekende) webshop waar alles met 40% korting eruit gaat.
Er is veel weg maar veel snacks en trainers zijn nog beschikbaar! De korting wordt verrekend bij het betalen dus niet al in de prijzen
https://Www.beestenboel.net

Dank voor de tip! Ik heb gauw even geshopt :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 19:44

Dank je Kanjerroos!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-24 20:47

Ik heb mijn post van 2022 even gekopieerd voor mijn santa, sorry SS, ik ben nog extreem druk met vanalles. Ik zal proberen zsm actiever te zijn. -O-

Citaat:
Boktnaam:
KimD

Naam hond(en):
Guinness, Abbay, Puk, Harvey, Dana, Mazikeen (Maze), James, Vixem, Nil, Spicy & Dutch.

Ras(sen):
Border Collies, Schotse Collies & één Sheltie

Leeftijd hon(en):
Van 8 maanden tot 12 jaar.

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Nee, geen allergieën.

Top lijst voor mijn hond(en):
- ZippyPaws! Dankzij onze Secret Santa in 2021 hebben we inmiddels een verslaving en al een hele collectie opgebouwd. :+
- Harde kauwsnacks zoals kophuid, kamelenhuid etc. Ook botten van bijvoorbeeld https://www.awarepetproducts.nl/shop/ zijn welkom. Deze zijn zonder toegevoegde suikers en op een milieuvriendelijke manier gemaakt.
- Verder zijn ballen zoals de Hol-ee rollers en dergelijke welkom, een speeltje met pieper wordt altijd gewaardeerd.
- Crocs... :')

Flop lijst voor mijn hond(en):
Tennisballen en alle varianten daarop, behalve JW roller, die worden altijd gewaardeerd de buurkinderen spelen met onze honden in de tuin en zulke ballen en klein speeltjes zijn te gevaarlijk omdat ze natuurlijk niet ver kunnen gooien. Chemische snoepjes en kauwsnacks of plastic/kunstof speelgoed zonder certificaat.

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Wij hebben dus tien honden. We sporten en wandelen veel met onze honden, doen aan vooral agility.

Foto? Niet verplicht, wel leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-24 21:10

Citaat:
Mijn eigen adres blijft ook niet plakken in lootjestrekken.nl, ik probeer het vrijwel dagelijks. Mocht mijn eigen SS mijn adres nodig hebben. Meld je dan even bij love_mandy, cursebreaker of CupCakes. Die kunnen verder helpen. *\o/*

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 21:14

Santa voel je trouwens niet verplicht om iets te kopen voor al mijn honden. We zijn blij met alles en meestal willen ze wel delen.

Ik heb een teef ( rinoka, baby ) die ontzettend van zachte knuffels houdt. Dit werkt niet samen met gintora die alles sloopt. Met alles bedoel ik momenteel helaas ook mijn matras ^)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 21:17

Ohjee dat is wel heel fanatiek inderdaad als ze ook aan je matras begint!

Wat een mooie honden KimD!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 22:37

Ow nee, ik ben te laat! Het was vorige keer zo leuk :')

Wat jammer zeg! Ik was op vakantie en denk er zo begin september nog niet aan..

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 05:41

Ik ben heel benieuwd naar alle pakketten dit jaar. Sommige zijn echt kei creatief, en die hints. Soms pure ellende haha!

Ik lees mee, maar duik af en toe nog op hier. Jip vond het uitpakken van de dozen altijd geweldig! <3

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 09:50

Jeetje wat gaan jullie hard. Houd het niet bij zowat. :))

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 15:31

Yeah *\%/* , wij hadden gisteren al post van onze Santa :):) :):) :):) . Ik beantwoord je vragen zo snel mogelijk, moet nu nog twee dagen werken maar kom er daarna op terug.

Afbeelding

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:28

Sharani schreef:
Yeah *\%/* , wij hadden gisteren al post van onze Santa :):) :):) :):) . Ik beantwoord je vragen zo snel mogelijk, moet nu nog twee dagen werken maar kom er daarna op terug.

[ Afbeelding ]

Ik denk wtf zie ik nou op de achtergrond, maar dat is je reflectie denk ik op een kachel ofzo?

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:29

Haha, ja klopt.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:34

Wat leuk nu al post!

Ik zit zoals eerder geschreven midden in een verhuizing, ik heb mijn nieuwe adres al wel opgegeven bij de Backup dus mocht idd het adres nodig zijn dan kun je hem wel opvragen :)

Hier zit Ace ook in de sloop periode, dus hier is enkel nog "hard" speelgoed en is al het zachte even opgeborgen tot nader orde :+ Eve is er altijd heel voorzichtig en wijs mee, Ace is gewoon nog iets te fanatiek

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 23:31

Ik ben nog maar halverwege jullie topic van vorig jaar maar wat genieten om te lezen! Heb helemaal inspiratie en zin om aan de slag te gaan!!

Daarnaast ook even alvast complimenten naar KimD voor de super nette organisatie :D . Daar word ik blij van met mooie lijstjes enzo haha <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-24 10:56

Je zou bijna zeggen dat het familie is! :=

Afbeelding

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-24 17:34

Vandaag een groot pakket met allerlei soorten kluiven enzo binnen gekregen. Zaten ook 2 gedroogde vissen bij. Normaal is Lena altijd super kieskeurig. Deze pakte ze meteen aan en toen ik ging kijken bij d'r, ging ze er bovenop liggen! En toen ik hem af wilde pakken rende ze er snel mee weg. Die viel dus in de smaak!

Heb d'r nog nooit zo gezien! Ben benieuwd wat ze van de rest van de snacks vindt haha

Zit namelijk echt vanalles in!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 07:37

Het is gisteravond laat gelukt om urine van Cinna op te vangen... mn man kwam met het geniale idee om een jus-lepel te gebruiken... die heeft een soort van tuitje, minder hoog randje.. en kan dus in theorie makkelijker onder Cinna geschoven worden.

Het werkte... dalijk ff bellen of het genoeg is, en dan gaat het vandaag naar de DA... hopelijk hoeft Cinna morgen dus niet heen om haar blaas aan te laten prikken... een naald in mn meisje... niet leuk... ;( en als het niet lukt, dan moet ze er zelfs voor onder narcose... -O-

Willen jullie meeduimen? ik kan om 8:00 bellen... Y;(

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 09:05

KimD schreef:
Je zou bijna zeggen dat het familie is! :=

https://boktimg.nl/img/m/IZzCT7.jpg

Knapperds <3

Banjer schreef:
Het is gisteravond laat gelukt om urine van Cinna op te vangen... mn man kwam met het geniale idee om een jus-lepel te gebruiken... die heeft een soort van tuitje, minder hoog randje.. en kan dus in theorie makkelijker onder Cinna geschoven worden.

Het werkte... dalijk ff bellen of het genoeg is, en dan gaat het vandaag naar de DA... hopelijk hoeft Cinna morgen dus niet heen om haar blaas aan te laten prikken... een naald in mn meisje... niet leuk... ;( en als het niet lukt, dan moet ze er zelfs voor onder narcose... -O-

Willen jullie meeduimen? ik kan om 8:00 bellen... Y;(

Een Jus lepel is inderdaad een goede, correct me if I'm wrong maar ze hebben liever urine wat nuchter en vers is; kan dus zijn dat je nog een poging moet doen in de ochtendglorie en dan gelijk afgeven bij de dierenarts.

Urine wat oud is kan suikers tonen die er niet "zijn" omdat het kristaliseert.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 09:24

Nuchtere urine is niet altijd nodig, maar zo vers mogelijk wel wil je een betrouwbare uitslag krijgen. Beste vandaag nog een keer proberen wat op te vangen en zsm weg te brengen naar de praktijk. Urine die langer staat kan meer bacterien/kristallen vormen dan er eigenlijk aanwezig zijn. Stop de urine ook niet in een oude jampot dat wil ook nog wel eens vertekend beeld geven door de suikers die op de een of andere manier achter blijven ondanks goed schoonmaken.

Zie een hele vroege Santa, heerlijk die voorpret al!
En een prachtige foto van KimD in de mist.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 09:35

De dokter zei niet specifiek dat het nuchter moest zijn, alleen max een dag oud, en dat het in de koelkast moest… als het dalijk bij de dokter is, is de urine nog geen 24 uur oud… heb ze net gebeld, en ze zeiden dat het prima was :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 09:44

Dan houden ze er vast rekening mee met de beoordeling dat er wat meer te zien zal zijn. De meeste dierenartsen willen de urine toch binnen 4uur beoordelen. Ik hoop dat er iets simpels uit komt wat goed te behandelen is en haar ook helpt met het lekken.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 10:57

Ik hoop het ook… de dokter wil een infectie uitsluiten voor hij meds tegen de incontinentie kan geven :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 14:52

Urine was goed, Cinna krijgt meds tegen incontinentie :)