Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 19:01

Leuk kaartje justdiesel :j

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 19:17

Zertab schreef:
Hints zijn klaar :D

Ik heb echt nog geen idee wat ik voor hints moet verzinnen :=
Dat is nog het moeilijkste van alles

Leuk dat er al post komt!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 20:06

Ik heb ze niet zo moeilijk denk ik. Omdat ik ook echt niet creatief genoeg ben. En zelf ook geen moeilijke hints wil want daar kom ik toch niet uit :+

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 20:19

Santa, ik heb nog een kado bedacht!

Ik ben momenteel weer bezig om mijn paard te leren apporteren.

Een groot hondenspeeltje wat een paard makkelijk kan pakken is welkom!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 20:33

Die van mij kan voerbakken en zweepjes apporteren, best handig soms :))

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 21:28

8nnemiek schreef:
Die van mij kan voerbakken en zweepjes apporteren, best handig soms :))

Mijne kan wel voerbakken wegsmijten, ook echt ver... Dat is niet handig.
Vliegt er zo een voerbak uit haar stal naar buiten :+

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 07:10

Wat zijn sommige al ver, hints klaar, kadootjes klaar, zo ver ben ik nog niet hoor :o Vooral de hints is echt wel lastig!!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 07:57

Micca wat jammer dat je bijrijpaard gaat stoppen!
Ga je nog wel opzoek naar een nieuwe?

Leuk kaartje JustDiesel!

Haha tof paarden die hondenkunstjes doen. :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 09:17

DWitzel schreef:
Wat zijn sommige al ver, hints klaar, kadootjes klaar, zo ver ben ik nog niet hoor :o Vooral de hints is echt wel lastig!!

Ik ben nog niet eens begonnen :')

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 09:28

Ohjeej ik doe elk jaar mee maar zie al dat het druk bezig is en aanmelden voor 1 oktober. Jammer! Ik wens iedereen heel veel plezier en succes! Ik doe volgend jaar wel weer mee.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 09:29

Same Marjo same. Hier is oktober heel erg druk qua werk en we zijn van alles aan het regelen voor ons nieuwe huis. :+

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 09:33

Hier vooral bezig met onderzoek doen naar mijn lootje om over een paar weken op zoek te gaan naar de perfecte cadeautjes.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 09:49

mriek1990 schreef:
l

Haha tof paarden die hondenkunstjes doen. :D

Ik doe ook speurwerk met mijn paard :j

Ik heb ook nog niets gekocht hoor!
Lootje kan dus nog volop wensen spuien :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 10:17

Gelukkig hebben we nog alle tijd. Ik heb het eerste cadeautje al binnen, omdat ik toevallig iets passends tegen kwam de rest komt wel als ik gericht ga shoppen voor mijn lootje. Vind dat heel fijn deze editie, ruim de tijd om te shoppen, dan loop ik nog wel eens tegen dingen aan die ik anders niet bedacht zou hebben.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 10:23

Sorry, ik ben afgelopen anderhalve week ook niet zo actief geweest. We hadden de laatste rondes van onze 3 kampioenschappen in de Benelux, dus het was een lange (maar wel hele leuke!) week. :)

Om even kort terug te komen op de vragen die ik voorbij heb zien komen.

Ik heb niet echt bepaalde kleuren die terugkomen in huis. Ik heb ook niet zo'n passie voor interieurdesign als sommige hier in het topic. Helaas, want vind het wel leuk om al die huizen te zien waar duidelijk over de details is nagedacht. :)
Het maakt me niet zo heel veel uit hoe ik kerst vier.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 10:41

Ik heb wel al een lijstje gemaakt met wat allemaal passend is voor mijn lootje, dus ik kan gaan beginnen. Gister toevallig ook al een eerste item gekocht, maar wil verder nog even goed kijken wat er allemaal leuk is. Maar een doos en alles moet ik nog regelen. Gelukkig staat Sinterklaas voor de deur en komen er vast nog dozen genoeg deze kant op.

Ik moet wel nog even goed gaan zitten voor de hint. Heb het idee dat ik die al 2 keer te makkelijk heb gemaakt :o

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:19

*\o/* *\o/* Santa post *\o/* *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

Dankjewel voor je mooie kaart!
Heel leuk om een kaartje te ontvangen.

Ohhh wat moeilijk voor mijn dochter
Ze is 7 jaar en houdt van roze, katten, unicorn en regenbogen.
Ze wilt heel graag een kat maar haar vader is nog niet overstag :')
Het kan dus heel breed.
Sokken met bv kat of unicorn.
Een gezicht maskertje, knutsel spullen of een bruisbal is ook goed.
Chocola kan ook nog.

Normale nagellak.
Gelnagels laat ik zetten op mijn vingernagels.
Mijn teen nagels lak ik wel zelf vandaar.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:31

@Kimm : Fijn dat jullie weer thuis zijn, snap dat de schrik er even goed in zat!

Aangaande de kerst : Ik hou van de kerst, ben echt zo'n romantische muts die dan heerlijk samen met vriendlief de boom wil optuigen, kerstshoots wil doen met foute kersttruien enzovoorts :j

De lampjes weer ophangen thuis en dan gezelligheid 's avonds, ja hoor, ik kijk er nu alweer naar uit :o

Stuur ook nog steeds ouderwets kerstkaarten , zelfgemaakt en handgeschreven en probeer ook vaak mee te doen aan de acties voor verzorgingshuizen en postmaatje oid.

Wat leuk al die Santa post ! Het begint nu echt <3 *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:39

Gelukkig hebben we nog ff. :))

Ik tref nu al veel voorbereidingen want er speelt een en ander waardoor ik regelmatig (ver) weg van thuis ben. Dus alles wat ik tot nu toe heb gedaan is al mooi meegenomen. :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:43

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:44

Roodvos schreef:
Trouwe meelezer.
Even getwijfeld om dit jaar mee te doen maar ik heb nog heeeeeeeel veeeeeeel dozen uit te pakken.
Misschien volgend jaar weer.

Hoe dan ook, voor alle santa's en lootjes die van katten houden, de Kik heeft op dit moment echt geniaal servies:
https://www.kik.nl/p/mok-ca.-9-x-10-5-c ... 00/1146472
https://www.kik.nl/p/opbergblik-roze-1538/1146218
In wit en roze. Mok, 2 maten borden en een voorraadpot. O:)

Supercute, maar zo'n beker drinkt toch niet fijn? Met die oortjes in je ogen tijdens het drinken :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:48

Ik heb die beker al 4 keer gekregen en hij drinkt best lekker! :))
Het blik hoeft er niet per se bij. O:)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 12:00

Marjo schreef:
Roodvos schreef:
Trouwe meelezer.
Even getwijfeld om dit jaar mee te doen maar ik heb nog heeeeeeeel veeeeeeel dozen uit te pakken.
Misschien volgend jaar weer.

Hoe dan ook, voor alle santa's en lootjes die van katten houden, de Kik heeft op dit moment echt geniaal servies:
https://www.kik.nl/p/mok-ca.-9-x-10-5-c ... 00/1146472
https://www.kik.nl/p/opbergblik-roze-1538/1146218
In wit en roze. Mok, 2 maten borden en een voorraadpot. O:)

Supercute, maar zo'n beker drinkt toch niet fijn? Met die oortjes in je ogen tijdens het drinken :')

Ik heb er soortgelijke van de Hema. Gewoon kijken hoe je de mok naar je mond brengt haha, dan gaat het prima :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 12:18

Ik ben ook al best wel goed bezig voor mijn lootje, heb al wat kadootjes en ook al de ideeen voor de hint. Het uitwerken daarvan ben ik nog niet aan toegekomen, dat zal nog wel even duren vrees ik. :')
Vrouw he, prioriteit op de goed plek hebben, shoppen. *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 13:26

Even een bijleespost van mij. Ik ben wat minder actief, sorry lootje. Inmiddels een longonsteking erbij, en dat hakt er behoorlijk in. Het lijkt nu iets beter te gaan, dus ik pak gelijk even mijn kans wat bij te lezen :)

Ik zag dat FEM de vraag stelde wat er in je cdspeler zit. Momenteel een verdwaalde cd die ik laatst vond met muziek uit Cameroen. Niet perse mijn muziek dat ik vee lluister, maar wel even leuk weer terug te luisteren! (heb in 2010 daar een paar maanden gezeten). Ik luister voornamelijk filmmuziek, epic music… muziek zonder tekst als ik aan het werk ben. En verder radio (Q). Maar vind alle muziek wel leuk vaak, ligt aan mijn mood. Behalve die heavy metal, dat trek ik niet.

Welke kleur terug komt in mijn interieur niet echt een specifieke kleur. Ik heb wat goude dingen (fotolijstjes, lampjes), en wat grijze/blauwe kleuren. Verder een alles bij elkaartje. In de keuken heb ik ooit een poging gedaan roze dingen te sparen, maar dat is niet echt goed gelukt. En mijn slaapkamer heeft niet echt een kleur of thema. Wit overheerst daar.

Boeken… ik ben dit jaar weer begonnen (met vooral verzamelen haha). Ik probeer tijd te maken om te lezen, want het zorgt wel echt dat ik tot rust kom. Ik lees voor nu vooral Fantasie boeken, maar andere boeken zijn ook altijd leuk. Dan Brown heb ik bv alle boeken wel van gelezen volgens mij, zo af en toe een WOII boek. En chickflicks zijn ook heerlijk (Mansell, Cecelia Ahern bijvoorbeeld). Ik lees wel het liefste in het Engels omdat ik mij dan sneller ‘in een andere wereld’ kan wanen en beter de realiteit kan loslaten
.
Wat leuk dat er al santa post langs komt! @Capopjekop, ken je die pony op het kaartje of zou het een hint zijn?

@LWDaisy :(:)

Kiimm_ wat naar van je zoontje, heel veel sterkte!
StonedRomy, is die ook voor langere tijd te huur? Wat is die mooi zeg!!

@ JustDiesel ook al zo’n leuk kaartje :):) En Linnie ook!!

Zo’n kattenmok maakt niet meer uit dat het niet lekker drinkt, als hij maar leuk is! Ik heb hem ook staan <3 Ik heb ook een katten afwasborstel, kaasschaaf, aardappelschiller en sindskort ook een pizzasnijder. Ik hou er van *\o/* *\o/*

Oh, en wat kerst voor mij is? Ik vind december een hele stomme maand. Terugkijken op weer een jaar, en dan afwachten tot de wereld vergaat met oud en nieuw. De langere donkere dagen, minder zon... Kijk, als het winter maanden zijn met een zonnetje gaat het al 100x beter, dan als het zo grauw is.
Kerst vier ik het liefste met het hele gezin (ouders, zussen, broer, aanhangsels en kinderen). Altijd druk, maar zo fijn <3 Ik word elk jaar wel altijd beetje zenuwachtig voor het prikken van de datums, want vanwege scheidingen en nieuwe partners etc, kom je bijna toch op 3, 4 of 5e kerstdag uit. En daar pas ik echt voor, want alleen zijn op de kerstdagen trek ik niet zo goed :o Hopelijk ook dit jaar gewoon kerst met kerst. De andere kerstdag kook ik vaak voor mijzelf een luxe maaltijd, wijntje erbij en een foute kerstfilm :)) En verder doe ik wel kerstversieringen, vooral lampjes en kaarsjes, zo gezellig! Ik heb een kleine nep boom met foute versieringen erin. Ik denk dat ik hem binnenkort al ga op zetten, omdat ik het zo gezellig vind :) Vorig jaar stond hij ook al vrij vroeg.