Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:17

Ook niet geheel onbelangrijk; ik heb een doos gevonden :')

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:19

Oh help dat krijgen we ook. Vorig jaar en het jaar daarvoor was het een crime. Ik bestel regelmatig wat en zet rond santatijd wel eens een doos in de berging. Vriendlief struikelt er dan over, vindt me maar een sloddervos, sloopt de doos en gooit die in de container. Dat grapje hebben we zo een keer of 5 gedaan. :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:25

Briefje op doen dat hij er af moet blijven :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:28

Ja, daar komt ie dan vast achter als ie het in de container mikt, zo van "he er zit een briefje op". :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:38

Ik heb hem om die reden op mijn slaapkamer gezet :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:41

Och jeetje Kim, wat enorm schrikken. Logisch dat je je aandacht nu even bij thuis hebt.
Sterkte! ♡

Goede tip om alvast een doos te gaan bewaren!
We krijgen gelukkig regelmatig pakketjes binnen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:32

Doos heb ik ook al klaar staan. *\o/*
Maar inderdaad is dat eerder ook mis gegaan met een man met opruimwoede. _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:36

Afbeelding

Als je cadeautjes in deze doos zitten, weet je dat ik je SS ben!
( Ze zit altijd in dozen, dan zeggen we, er zit een doos in een doos)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:44

Hier ook al een doos staan, maar het is eerst de boeken-editie, dus die doos is al gereserveerd :) Ondertussen een plastic bak om alle cadeautjes in te verzamelen, dat werkt ook!
En als ik een doos vind, zet in die tussen mijn boekenkasten - dat betekent "afblijven" haha, net zoals ik ook niets uit de garage mag claimen :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:50

Spelletjes... ik heb in mijn badkamer een verzameling hele oude, maar in het normale leven mis ik de mensen om spelletjes mee te spelen, mijn bestie houdt er niet van en mijn familie ook niet.

josewoos schreef:
Jumanji was van de week nog op tv! Zo'n leuke film :)

Dat was de nieuwe, zonder Robin Williams, is niet hetzelfde vind ik.

Welke kleur komt terug in mijn interieur... Zou haast zeggen welke niet... ik ga foto's maken, dan snappen jullie het. Zorro, jij gaat mij snappen, geweldig interieur. Mijn vriendje zegt altijd dat hier overal wat te zien is, net een museum.

In de auto luister ik Radio10 maar dan de zender met jaren 60 en 70 muziek zonder DJ.

Budget wat is dat ? Ik heb een aantal hele leuke dingen gevonden en ik ga nog meer zoeken. Dat betekent niet dat mijn Santa over het budget moet gaan hoor, ik vind het al super leuk dat iemand dit voor mij doet. Nogmaals: zelfgemaakt = geweldig.

Haha Roosch... maar je brengt me wel op een idee !

Laura1986 gefeliciteerd !

LWDaisy dikke knuffel.

Kerst... afgelopen jaar is op 1e Kerstdag mijn liefste tante overleden, dus in plaats van onder de boom zaten wij met de uitvaartmeneer om tafel. En ja we gingen altijd naar zusje en door wat zusje tegen me gezegd heeft bij de afhandeling van de erfenis hoef ik zusje ook niet meer te zien tenzij ze excuses maakt. Ik denk dat ik maar weer in m'n eentje bij mijn favoriete restaurant ga eten. Secret Santa is voor mij mede om die reden iets waar ik naar uit kijk, waar ik me op verheug.

Sterkte Kim.

Vandaag mijn eerste werkdag gehad in Rhenen, voor mijn nieuwe baas. Superleuke mensen, ik was mijn brood en beurs vergeten, bood collega aan broodje voor me te betalen <3 .

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:55

Spelletjes in je badkamer? *zoveelvragen*

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:58

foxy80 schreef:

_O- _O-

Hahahaha

Ik dacht echt hetzelfde _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:00

Ik ook. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:08

Ik heb nog wat budget over. Dus ik hoop dat mijn lieve lootje nog met andere wensen komt :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:16

Mijn santa doos is gesloopt door een hele lieve papier snipper machine.

Afbeelding
In te huren voor sloop werkzaamheden

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:29

Wat een mooie papier snipper machine StonedRomy

Boeken lees ik eigenlijk alleen op vakantie, en dan ook wel van alles. Romans, thrillers, van die slappe vrouwen boeken. Heb wel gemerkt dat net niet veel meer dan 500 pagina's moet worden, dan ben ik er klaar mee :') .

En het ging nog over kerst. Vroeger had ik helemaal niets met kerst, maar sinds ik op mezelf woon vind ik het steeds leuker worden. Vriendlief is geen fan maar dat moedigt mij alleen maar aan <|- . Qua decoratie wel wat geremd door de kat, dus voor dit jaar twijfel ik nog of we een grote kerstboom nemen of net als vorig jaar eentje op het aanrecht waar de kat niet bij kan

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 07:25

Katten en kerstbomen: een nepboom zet je in een emmer snelcement. Loodzwaar om op/af zolder te krijgen, maar zga onmogelijk om te gooien door de gemiddelde kat :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 07:57

foxy80 schreef:

Foto volgt :-)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 08:17

T gaat hard hier...

Ik las iets over spelletjes. Vinden we leuk maar hebben er ook echt al best veel... Ben nog wel op zoek naar de roze treintjes van Ticket to Ride.

Ik lees/luister veel boeken. Kan echt blij worden van mooie kaften. Mocht je me een boek willen geven. Neem even contact op met Sirius_ zij maakt voor mij een Bookish adventskalender met 12 boeken er in... Ik lees Romance, Historical Romance, Romantasy, Mystery, Detectives.

Ik ben wel van een vlotte schrijfstijl als het om lezen gaat... en een rustige bladspiegel als het om fysieke boeken gaat :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 09:22

Wie gebruikt er tegenwoordig nog een doos? Je bestelt toch rechtstreeks bij Temu en laat het bij je lootje bezorgen? Dan komt het in een plastic zak en heb je geen omkijken meer. :D

(nee, wees niet bang, ik doe het niet).

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 09:42

Ik probeer beetje in te haken voordat het straks echt veel bijlezen wordt.

Kerst is voor mij wel een “Big Deal” aangezien ik uit Australië kom is het ook het enige wat ik ken. Wij hadden geen sinterklaas maar bij ons kwam op kerst avond de kerstman met zijn Reindeer pakjes brengen. Ik heb toch jaren lang geprobeerd een glimpje op te vangen maar nooit gelukt.
Het was echt een familie traditie. Sinds we in Nederland zijn deden we met de hele familie zus zwager schoonzus en familie mijn ouders en mijn partner en ik vieren wij nog steeds kerst op kerst avond. We trekken ook lootjes en hebben een groot gedekte tafel met lekkernijen. Een avond vullend programma vol gezelligheid.
Sinds mijn vader 3 jaar terug is overleden is het helaas wat uit elkaar gevallen geen contact meer met mijn zus dus wordt dit jaar een kleiner versie maar hopelijk net zo gezellig. Eerste kerstdag met z’n tweeen en 2de kerstdag met vrienden ook een soort pakjes avond uiteten en spelletjes.
Ik hou van gezelligheid. Spellen vind ik echt ontzettend leuk ik wil wat gaan uitbreiden naar spellen waar uitbreidingen bij verkrijgbaar zijn maar nog niet genoeg georiënteerd wat leuk is dus tips zijn welkom.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 11:02

Hallo vanuit Berlijn! Ik ben hier een weekje nu. Moet kijken of ik wellicht een kadootje voor mijn lootje mee kan nemen. Als er straks Japanse en Duitse dingen in het pakket zitten hoef ik er geen betere hint in te doen :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 11:12

hahahatsjoe schreef:
foxy80 schreef:

Foto volgt :-)

Dit helpt niet *nogveelmeervragen* :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 11:19

Ik heb nog nooit iets besteld bij Temu, vind de ellende met je gegevens die je daar over leest nooit zo heel fijn klinken. Maar er komt wel geregeld een reclame voorbij met van die dingen die er dan wel mega handig uitzien.

Ik had van de week een bestelling in de hoop op een grote doos, maar deze doos is zo mega dat t ook niet handig is (terwijl het product helemaal niet zo groot was :+ )

Kerst vind ik fantastisch, heerlijke tijd als de boom in huis komt en gezellig familie diners enzo, ik vind dat echt genieten :D

Wat verdrietig Candalisa dat de familie dan zo wat uit elkaar gevallen is. Hopelijk toch ee fijne kerstperiode.

Wat schrikken Kimm, gelukkig weer thuis!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 11:23

Ik had ook nog nooit bij Temu besteld, en Ali was ook al verschillende jaren geleden. Moest toch iets hebben wat moeilijk in een winkel verkrijgbaar is (in ieder geval niet binnen een straal van 30 km) en alle webshops waren dropshippers of Ali of Temu. Kwam erachter dat bij Temu voor minimaal 20 euro besteld moest worden (en die was net goedkoper als Ali), en kwam daar absoluut niet aan, dus maar bij Ali besteld.