Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Ik heb ook een vraag, lezen jullie boeken? Zo ja, wat voor genre?
Neonlight schreef:Ik ben van de romans met historische setting. Anne Jacobs, Corina Bomann, Lucinda Riley, Tracy Rees. Lynn Austin zou daar ook onder moeten vallen maar daar heb ik nog niets van gelezen.
Laatst gelezen romans is de complete Valerie Lane serie.
Verder boeken uit de 2de wereldoorlog, dagboeken en memoires. Laatst gelezen boek daarvan is De Staljongen van Auschwitz.
Ik lees alleen in het Nederlands, op mijn werk is al alles in het Engels (met zoveel expats is Engels de officiële taal binnen het bedrijf) en wil als ik me aan het ontspannen ben niet nog eens Engels lezen.
mariekeoo schreef:Ik lees echt te weinig. Strips vind ik nog wel eens leuk. Donald duckjes of penny's. Verder lees ik veel medische informatie en ervaringsverhalen.
Qua oude topics is dat nog relevant denk ik.
Qua muziek top 40. Ga eind november naar een concert van miss montreal en volgend jaar naar suzan en freek. Maar vind veel wisselend muziek erg top.
Vandaag naar boekelo geweest. Lange toffe dag. Veel blubber. Maar wel een gezellig evenement.