Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar de schrijfstijl was prettig, dus dit soort boeken in een andere setting/beroep zijn mogelijk wel iets.
Soms wat herhaling, maar ik vond het interessant om te lezen.

). Het lezen is echt mijn hobby, mijn vriend moest er wel even aan wennen dat er overal boeken liggen en boekenkasten staan. Al merk ik wel dat voornamelijk zijn jongste zoon het langzaam toch ook wel weet te waarderen (die was laatst zo trots dat hij zijn eigen boekenplank met zijn boeken had). Lezen doe ik al van jongs af aan, ik was zo’n gek die vroeger 15 boeken meenam naar de camping en ze na 3 weken ook alle 15 uit had.
). 
Ik vond deze nog leuker dan de hoofdserie The Mortal Instruments. Maar ik ben dan ook wel een liefhebber van Victorian London. Nu ik het zeg, ik moet ze eigenlijk weer eens gaan lezen, haha.
Daihyo schreef:DWitzel schreef:Poeh, lastig, hier ga ik van het weekend eens goed voor zitten
Ik zit met smart te wachten![]()

Ook ben ik bezig met het schrijven van een boek, maar dat is een beetje een langetermijntraject, dus geen idee wanneer ik ooit zover ben om daar echt serieus werk van te maken. 

Daihyo schreef:DWitzel schreef:Poeh, lastig, hier ga ik van het weekend eens goed voor zitten
Ik zit met smart te wachten![]()
Daihyo schreef:Heb jij een lijst van boeken die je al hebt?
Maar kan ik er vast iemand anders een plezier mee doen

De eerste aankopen zijn gedaan.
Daihyo schreef:Hoe gaan jullie met verzamelen/aankopen?
Stomme vraag, maar kopen jullie eerst de 24 cadeaus en pak je dan als laatste in? Of pak je meteen al iets in?
Ik probeer iedere maand 1 a 2 dingen te halen om het zo mooi te verspreiden.