Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damelza schreef:Voor het opvangen van de urine hebben wij toen een Tupperware bakje gebruikt, kon het er makkelijk onderschuiven en ze bleef gelukkig ook doorplassen. Dekseltje erop en ingeleverd.
VillaNeusjes schreef:Vorig jaar heb ik voor Heer Gimli een badjas gemaakt omdat baasje ergens liet vallen die nog te willen. Laat ik nou hendig zijn op de naaimachine en zat stof te hebben liggen. ik vind 't altijd leuk als je iets persoonlijk kunt toevoegen maar het moet geen verplichting zijn natuurlijk. Denk dat er zat mensen zijn met 2 linkerhanden. 't is een beetje als met iets voor het baasje erbij stoppen. Dat is een kleinigheidje extra maar totaal niet vereist.
Dwyne schreef:Zelf gemaakt is altijd leuk! Vind dat idee van VillaNeusjes met spijkerbroeken echt geniaal, ik heb een bestemming gevonden voor mijn kapotte broeken met die sloperd hier haha...
Eens zien of hij dat wel wat vindt of me straks aankijkt wtf moet ik hier mee.
VillaNeusjes schreef:Dwyne schreef:Zelf gemaakt is altijd leuk! Vind dat idee van VillaNeusjes met spijkerbroeken echt geniaal, ik heb een bestemming gevonden voor mijn kapotte broeken met die sloperd hier haha...
Eens zien of hij dat wel wat vindt of me straks aankijkt wtf moet ik hier mee.
Wat leuk dat het je inspiratie geeftik knoop /naai/ er ook snackjes in en tussen de knopen dus behalve dat ie er op los gaat om het scheuren levert het ook wat op. Zakken dicht maken met paar steken oid. 't is leuke bezigheid therapie en een uiting van frustratie. Liever dat dan m'n goede spullen
De kringloop hier heeft er ondertussen dus ook lucht van dus bewaren ze een paar spijkerbroeken die niet verkoopbaar zijn oid achter de balie voor ons.
Even ander vraagje. Na het trekken van de lootjes heb ik gelijk mijn adres ingevuld. Nu kreeg ik een berichtje van mijn SS of ik m'n adres wilde invullen en blijkt het weg te zijn. Ik heb nu via 2 webbrowser ingevuld en hoop dat het nu blijft hangen. Hebben meer mensen hier last van?